Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Patser wrote:
klinkt als een massa probleem.
Hoe kom ik daarachter?
oo oke en waar heb je dat laten doen?
heb nu een prijs opgave van een vaste trekhaak voor 570 euro
een afneembare was niet lever baar[/quote]Ik heb hem besteld bij bogemat (klant van ons bedrijf) en zelf gemonteerd.
uurtje bezig geweest. Trekhaak van Thule heb ik 175 voor betaald, electro 7pins 63 euro.Trekhaak gemonteerd en stuurbedienings interface aan mn pioneer gekoppeld!
Ik heb toevallig vanmiddag een trekhaak gemonteerd
onder mijn vectra C en ik heb niet in de bumper hoeven te zagen.
Ligt er denk ik ook aan hoe ‘groot’ de bocht is.@remutr wrote:
Denk dat het iso blok het moet zijn.
Als je al het andere uitgesloten heb.
Ik vind op internet allemaal verschillende foto’s van
hoe ze zouden moeten zitten.
Iemand een goed schema?Zekering is niet kapot.
Met een multimeter even gemeten en er is ook spanning aanwezig.Misschien stekkertjes op de verkeerd aansluiting in t iso blok?
Nee, de radio en navi is in een.
Tis een pioneer avh5200bt met een avic@remutr wrote:
idd je zekering controleren of even een andere radio aanprikken is een universele stekker.
heb je wel stroom op de draad staan zonder radio? dat al doorgemeten.
De zekering in de kast?
de zekering tussen de navi en de radio is sowieso nog heel.
Doormeten zou k een multimeter moeten halen.@opelvectra wrote:
waar is in de buurt???
in de buurt, verschillende mogelijkheden.
Ben regelmatig in Den bosch, rotterdam of apeldoorn.En de radio ligt nog los en niet in de slee gedrukt.
@remutr wrote:
Jou front draait om als je normaal het contact erop zet.
Zie je als hij dicht is een klein zwart rondje?
als je met een prikker dat rondje indrukt wil de radio nog wel eens resetten.
Wat ook kan is dat ie te ver in de slee gevallen is, dan moet je hem eens met die pennen losmaken en dan op contact zetten.
Het resetten zou k nog kunnen proberen maar hij zit niet te ver in de slee.
De reset vermoed ik ook niet want de lampjes gaan ook niet branden.Woont er niemand in de buurt?
@remutr wrote:
En nu geen stroom meer op de radio?
Of wel stroom maar geen geluid?
Het is een radio met uitschuifbaar scherm,
de radio gaat niet aan en open. Dus geen stroom vermoed ik.Ik had hem eruit gehaald omdat ik een nieuwe interface kabel al maanden
had liggen en wilde kijken hoe dat moest.Dus hij heeft het wel al eerder gedaan.
http://auto_diversen.marktplaza.nl/garage_uitrusting/OPCOM-2010-diagnostisch-hulpmiddel-voor-OPEL-26708123.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
iemand ervaring mee?
@speaker wrote:
ja dat kan kloppen. Dat is de 120pk versie
Je gloeiers zitten , zo ff uit mijn hoofd, aan de achterzijde en halverwege het blok.
( dus niet zo makkelijk als de Z19DTH , want daar zitten ze bovenop het blok , naast de wervelkleppen ! )Ik heb net ff gekeken, de EGR moet er dan ook af om er een beetje bij de kunnen zeker?
Kijk daar heb ik wat aan!
Vrijdag de onderdelen ff halen. Zaterdag lekker op mn gemakkie eraan beginnen.
Wat betreft de gloeistaven, ik heb vanmiddag de beschermingskap van de motor gehaald om even te kijken
maar ik zie niet goed waar ik precies moet zijn… aangezien voorzichtig losdraaien wel moet lukken.
Maar weten waar dat je aan moet draaien is ook wel handig denk ik.ik zie jou het nog niet doen Eer! :hmmz[/quote]
Lekker offtopic, of je het iemand wel of niet ziet doen.
Ik vraag alleen of iemand me een beetje op weg kan helpen.@speaker wrote:
Als je voor een kleine beurt een how2 voor nodig hebt , zou ik er niet aan beginnen !
En de gloeistiften kan je er zo uitdraaien en nieuwe plaatsen ( wel voorzichtig draaien , want ze zijn van Aluminium en breken vrij gemakkelijk af ! )
Je moet het ooit leren toch ;)
Nou de foto staat erop hoor.
Hoe krijg ik de bovenkant van de kap los boven het stuur, om bij de stuurbedieningskabels te komen?
Zoals beloofd, even een foto!
@kammers85 wrote:
ik heb ooit ook eens een vectra c2 uit 2006 gehad…
met een 1.9 diesel blok de 120pk versie…
deze heb ik van ellende verkocht !!!! wat een trubbel wagen veel gezeik slecht lopen inhouden op 2000 toeren enz enz egr laten reinigen laten vervangen niks hielp
dus hoop wel dat je een 150pk heb deze zijn wat beter !!!en idd morgen vroeg meteen kijken of je fotos heb geupload :jerry
helaas, 120PK
ik moet zeggen tot nu toe valt het eigenlijk allemaal wel mee.
Alleen dat irritante gekraak..@pixels66 wrote:
mijnautoonderdelen.nl ff op kenteken.. kun je alles voor je beurtje halen..
gloeibougie ‘t zelfde als gloeistaaf?
aangezien ik dacht dat het in diesel versie een gloeistaaf genoemd werd.@Stoffelaar wrote:
Bedankt, maar heb vandaag net een nieuwe gekocht.. Ik was toch bij de dealer en toen gelijk gevraagd en hij maakte gelijk een leuke prijs voor me, dus hij kan op slot
Mag k vragen wat je ervoor betaald hebt?
@pixels66 wrote:
Je rijdt dus een diesel? gelijk alle vier vervangen..
het zijn waarschijnlijk de rubbers van de stabi stang die kraken, en daar wordt het niet zo gauw warm.. in de zomer heb je er ook waarschijnlijk geen last van..
Diesel inderdaad! Toevallig een site waar ik ze kan bestellen die staven?
kan een leek die rubbers vervangen? Heb gelezen op een ander topic dat de powerflex rubbers goed zijn, een nederlandse site of alleen de engelse site om te bestellen?@pixels66 wrote:
Beurtje geen probleem, wat wil je allemaal vervangen? Alles makkelijk zelf of met hulp van eventueel hier te doen. Onderdelen bij Slager, Grundeken, GZG ofzo halen, scheelt een hoop geld..
Gekraak heeft echt iedereen, ik heb me er bij neergelegd, na de koude periode is het weer weg..
verloop kabel is plug en play, ff de stekker van de stuurwielbediening onder je stuur opzoeken, los maken en weer vast aan je verloopkabel..
remblokken voor, volgens mij is het niet eens nodig om ze terug te draaien, maar dit weet ik even niet zeker… Achter hoefde ik het ook niet te doen..
Wat betreft ‘t beurtje, de filters wil ik vervangen. En ik weet dat één gloeistaaf kapot is. Dat wil ik dan ook meteen doen.
Het kraken is vreemd, want het kraken blijft ook als hij eenmaal warm is. Misschien toch iets anders? Laatst zei een kennis, zijn het niet je schokbrekers… ??Die kabel, hoe zoek ik die op?
Die cilinders achter moesten ze teruggedraaid worden aangezien de remklauw er niet meer op pastte.
-
AuteurBerichten