Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoi,
Heb van vorige week ook ander gemonteerd, is nog wat werk aan daar ‘t geleverde stuk uit 2 delen bestaat en de bijgeleverde beugels tegen ‘t oliecarter komen. Merkbaar verschil, ma zoals anderen reeds schreven… enkel in hogere toeren merkt je ‘t pas echt, rij wel met andere nokkenassen…
Hopelijk komt leverancier met oplossing uit de bus, ma denk da ik ‘t terug zal moeten demonteren om volledig te laten lassen… (gekocht bij bekende Opel tuner in nl)
Meerwinst volgens site zou 6 pk zijn..Mag ‘k vragen hoeveel ‘t jou gekost heeft of gaat kosten om coscast te reviseren ? Doe je het zelf of breng je ‘m weg ?
Nog iets anders dan versterkte klepveren of ook kanalen bewerken?
Had over een tweetal jaren een kadettje 2.0 let willen kopen in Duitsland, was per geluk eerst gaan vragen op autokeuring (Belgie) of zij deze zouden goedkeuren bij ‘t invoeren, konden der zelf niet op antwoorden. In Belgie zijn de regels dat de originele motor moet behouden blijven. Jullie mogen 2.0 16v in corsa plaatsen en je krijgt APK, is in Belgie spijtig genoeg niet mogelijk. Prutland hé hahaps had bij aankoop van de nokkenassen gevraagd of iets moest veranderd worden, gaven enkel aan dat alles standaard mocht behouden worden, andere klepveren waren dus niet nodig voor straat gebruik..
neen, heb aan kop niets laten doen, alleen zuiver laten maken (vlakken), klepstoters tikten niet en blok draait heel zuiver. ‘k Ben echt benieuwd als ik ‘m nu eens kan laten doortrekken na ‘t inrijden, kon voordien tot 7800 toeren gaan. dan kon je denken dat er een M3 afkwam haha. heb er nl ook grote k&n kelk opstaan . Heb ook een coscast liggen uit mijn vroegere 16v.(280000km..) Wou eerst deze gebruiken ma de kosten lagen al hoog genoeg met nieuwe pistons etc. Is volgend projekt. Heb ook lexmaul inspruitstuk liggen ma dit is door vorige eigenaar teruggelast geworden, hoop dat ik dit eens kan laten testen op dichtheid, kan miss nog wa ps vinden, throttle is me voorlopig nog wa duur, zeker daar ik ‘t kadettje (E) dagelijks gebruik.
nog steeds aan ‘t zoeken hoe die klein slangen lopen van inlaatspruitstuk, die heel klein van benzinetank ?? ? ontluchting .. kortom alle slangen achterzijde motor.gewoon foto’s van origineel. Heb al uren zitten zoeken ma vind nergens duidelijke beelden. Motor is nu pas gereviseerd maar stationair toerental loopt soms te hoog, momenteel 1500 ma als ik wa hoger in toeren geweest ben draait hij 3000…ben ‘m nog in aan ‘t rijden. Heb jij ervaring met ander uitlaatspruitstuk ? ‘k ga dit deze week ook monteren, heb één bij M tech gekocht..benieuwd of dit voelbaar gaat zijn, rij met risse 280 graden nokkenassen en Eds chip…
7 maart 2012 om 13:39 In reactie op: aansluitingen standaard inlaatspruikstuk 2.0 xe kadett 16v #18004773Hoi thx,
Hoop ‘m van ‘t weekend af te krijgen, daarna keuring en dan nieuw uitlaatspruitstuk (M-tech) installeren…
Hoop da ‘k dan de pk’s wel uit me blok krijg, rij nu met 280° nokkenassen van Risse ma voelde te weinig verschil met standaard. Eds chip en brandstofdrukregelaar op 3 bar. Denk wel da verstelbare nokkenastandwielen vandoen gaan zijn ??6 maart 2012 om 16:12 In reactie op: aansluitingen standaard inlaatspruikstuk 2.0 xe kadett 16v #18004775Thx ma niemand die foto’s heeft ?? Zie da nullast (??) slang zo kort tegen een waterslang komt, ‘k weet nu echt nie of dit zo moet.. Durf ‘m nog niet te starten daar blok al genoeg gekost heeft en zou ‘m niet in de soep willen draaien doordat ik één slang verkeerd zou gezet hebben. Heb al blok stuk gereden door een occasie lexmaul te installeren.. (was gescheurd en slecht gelast)
-
AuteurBerichten