Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
30 september 2014 om 16:04 In reactie op: wat heb je vandaag gedaan aan je Vectra ? Deel 1 #17444549
Na een tijdje wat rond geneust te hebben op het forum. En zo nu en dan wat gevraagd te hebben. Dan nu eindelijk wat foto’s en geen vragen :wors
Vandaag even één koplamp aangepakt met meguiars heavy duty headlight restoration.
voor
na
Ik geloof dat ik niet geslaagd ben :wors . Morgen nummer 2 maar even.
Afgelopen 2 weken nog ff nieuwe rubberen matten in de vec gegooid en nieuwe wissers. En ook nog ff nieuwe remmerij achter gemonteerd. Nu alleen binnenkort de cim nog laten vervangen :???:
Het verhaal is wel duidelijk ondertussen. Zal er binnenkort eens ff naar kijken. Bedankt tot zo ver voor de info.
Uitleren hoe zit dat dan met op-com? En inleren is de optie cim caliberen neem ik aan?
En hoe zit het met het contactslot dan? Deze kan ik gewoon overzetten en de sleutels inleren?
Snel al ff de zoek functie gebruikt. Kan dus alleen met tech2 :???:
Dus een kwestie van cim vervangen. En deze is gewoon te herplaatsen zonder opnieuw in te lezen? En kan ik dan gewoon mijn oude contact slot weer terug plaatsen in de cim?
Volgende meldingen krijg ik van de cim:
B1020 srs steering angel sensor signal circuit range/performance
En toen ik met op-com de cim wou caliberen wat niet wou kwam de onderstaande fout erbij:
B1012 steering angel sensor not calibrated
En dat is gewoon een kwestie van 1 van de sloop halen en vervangen?
Want had ook al geprobeerd de cim te caliberen met op-com. Maar die gaf een fout bij het begin van caliberen. Kan wel gewoon de fouten uit de cim lezen.
En wat kost zoiets?
-
AuteurBerichten