Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ok, allemaal bedankt voor de adviezen, als vanavond mijn vrouw weer terug is met mijn beestje zal ik eerst eens kijken of de zekering kapot is. Heb op internet gekeken waar dat ding zou moeten zitten.
Ik hou jullie op de hoogte…
gr. Randy
origineel gepost door r_kluft
Nog een betere vraag.
Heb je er al sproeivloeistof voor de winter in gedaan?Anders kan alles dichtgevroren zitten.
Jaa, vloeistof heb ik er al bij gedaan, das het eerste waar ik aan dacht. Maar daar zat nog genoeg in.
origineel gepost door AsconaC20NE
hoe weet je zo zeker dat hij stuk is?Is de zekering niet gewoon gesprongen? Gebeurt ook vaak …
das een hele goeie, hoe weet ik welke zekering het is?
Ik kan echt niet wachten tot ik morgen mijn nieuwe speelgoed kan gaan ophalen. Als ik foto’s heb en eraan ga beginnen zal ik er wel een topic over openen.
Die laatste foto. Is dat de OPC line kit van Original Car Parts?
Die heb ik namelijk besteld.Ik heb vorige week een OPC kit besteld voor mijn astra H. Morgen ga ik ‘m ophalen.
Ik zal wel eens foto’s posten van dit projectje.
gr. Randy
Ik heb dit ook gehad met mijn astra H.
Ik had het toen opgezocht wat het kon zijn en kwam ook bij de EGR klep uit.Ik heb toen samen met een maat van me het ding uit elkaar gesloopt en schoongemaakt met remmenreiniger (schrik niet, ding kan echt smerig worden).
Het is niet echt moeilijk om dit schoon te maken. Alles losschroeven, onthouden waar alles zat en in omgekeerde volgorde weer terug erin bouwen. Wij waren in een uurtje klaar.
PS. vergeet niet de aansluitingen waar de klep op de motor is aangesloten ook even schoon te maken.
Waar heb je die module vandaan gehaald en wat moest je er aan aanpassen dan?
Heb je foto’s?
Ik heb in ieder geval een setje van conrad gekocht. Ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben. Het tweede setje heb ik ook al binnen en die wordt aan de voorkant ingebouwd (mits ik het met z’n orgiginele knop op het middenconsole kan bedienen)
origineel gepost door mrmonkey
Volgens t lijstje op mn werk is het als volgt (opel dealer)motoren tot my 97: alle 4 jaar of 60.000
motoren vanaf 97 tot 2002: 8 kleppers: 6 jaar/90.000 km
16 kleppers: 4 jaar/60.000 km
diesels: 8 jaar/120.000 kmmotoren vanaf 2003: 8 en 16 kleppers: 6 jaar/90.000 km
diesels: 8 jaar/120.000 kmen vanaf my 2006 moet je TIS lijsten aanhouden
:thumbupVraagje..en mijn 1.9 CDTi uit 2006 dan? wanneer zou dat vervangen moeten worden en kan ik ergens zien dat ie al eens is vervangen?
gr. Randy
origineel gepost door Spacejam
voor staan er geen tekens in. Ik heb er gisteren wel sensoren in geplaatst, voor en achter. Op dit moment worden ze nog op snelheid geactiveerd maar dit bevalt me niet echt. Ik wil hetzelfde hebben als bij de insignia. Bij het starten van de auto uit en als je hem in de achteruit hebt gehad gaan ze voor aan of wanneer je op de knop drukt.Ja! Ik zou ook wel een how to willen zien van de voorkant. Waar heb je de sensoren geplaatst?
origineel gepost door Mekroebo
Hoi allemaal,Het is gelukt, de parkeersensoren zitten erin!
Het was nog verbazingwekkend simpel ook! Na aanleiding van wat gts power zei ben ik aan de binnenkant van mijn bumper gaan spieken en ja hoor, daar ston het gewoon afgetekend!Pics komen later nog wel.
PS. Denken jullie dat er intresse is om een how to hiervan te maken?
gr. Randy
Zoals beloofd hier een pic:
Nu wil ik misschien ook aan de voorkant sensoren plaatsen. iemand enig idee of deze ook vanaf fabriek af standaard te verkrijgen waren (ivm de knop op het middenconsole)
gr. Randy
Hoi allemaal,
Het is gelukt, de parkeersensoren zitten erin!
Het was nog verbazingwekkend simpel ook! Na aanleiding van wat gts power zei ben ik aan de binnenkant van mijn bumper gaan spieken en ja hoor, daar ston het gewoon afgetekend!Pics komen later nog wel.
PS. Denken jullie dat er intresse is om een how to hiervan te maken?
gr. Randy
origineel gepost door wim-v6
plakkende EGR klep..willem
vreemd, ik dacht dat ik ‘m goed schoongemaakt had. de klep ging makkelijk op en neer. Of ben ik dan helemaal verkeerd aan het kijken?
gr randy
Ik heb nog eve de exacte foutcode gezocht (met dank aan het forum :P)
“Exhaust Gas Recirculation Sensor A Circuit Low”
Zou de melding zijn maar wat dit nu precies betekend?
gr. Randy
-
AuteurBerichten