Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sorrie zo veel verstand heb ik er ook niet van
maar toch suc6ff dit
Als voor sommige mens het een probleem is met de betaalingen zet ze dan op markt plaats dan kunnen ze via pay pal betalenvr.grt.Maurice
Robert,
UIT ERVARING:
ik was ook eigenwijs en had ook van alles geprobeerd als ik nou meteen naar mijn buurman had geluisterd en meteen mijn bougies kabels vervangen had dan had ik nu nog veel geld in mijn portemonnee gehad ik zou zeggen probeer het eens het werk heel simpel .
Maak een kabel aan de min pool en aan een tang vast en trek OM DE BEURT een bogie dop los ( maar wel in het blok laten en een beetje naar boven en beneden bewegen ) als de motor moet werken om weer op toeren te komen dat hoor je vrij goed dan is die kabel kapot maar koop een setje want voor je het weet is de volgende aan de beurt.Ik heb voor een set 135 euro voor betaaldSUC6 :thumbup
Hallo robert1970,
als je meer dan 30000 toeren rijd is het schokken dan over ?DE OPLOSSING
MIJN BOGIE KABELS WAREN SLECHT WE HEBBEN DEZE VERVANGEN EN RIJDEN MAAR…ik was naar een “echte” opelman geweest ik leg het probleem uit ( stottert en hikt als ik het gas in trap maar boven de 3500 toeren is het over )
zijn uit leg :
Bij een laag toerental vol gas is de druk in de cilinder hoog dus ook de weerstand ..
met een hoog toerental is de druk in de cilinder minder dus weerstand ook waardoor hij makkelijker vonkt..hij stottert/hikt als je gas geeft niet als of hij brandstof te kort komt .
Maar ik probeer het wel je weet nooit .Ik heb net met een stuk gereden stekker los gehaald maakt niets uit .
Jammer was het proberen waard.Vr.grt.maurice
ik heb gekeken of de EGR gangbaar was en er was eigenlijk weinig aan te zien de klep is goed gangbaar en heb het weer terug gezet met een nieuwe pakking Ik zal straks ff een stukje rijden .
Ik heb ook al aan vervuilde injectors gedacht en heb er nu een flesje reiniger bij de benzine gedaan.schaat het niet dan baat het niet of zo iets
alvast bedankt Maurice
-
AuteurBerichten