Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hallo,
Als ik alle verhalen zo lees, is het toch raar te horen, dat de 1 niets merkt, en de andere wel.
Het is wel waar dat alle benzines en diesels uit de zelfde tank komen.
Dat is waar, of er nou een tankwagen komt vullen van de Shell, BP, texaco, of witte pomp, het maakt allemaal niet uit.
Waar het verschil wel in zit, is het additief wat er wordt toegevoegd.
Bp gebruikt andere additieven, Shell ook, Texaco ook.
Dat bepaalt het verschil of je meer of minder rijd.Ga het zelf maar proberen, ga naar een witte pomp en tank je auto.
Als die leeg is, ga dan naar bijvoorbeeld Shell, of BP en tank dezeflde liters.
Je zal zien dat meer km maakt, dit komt door het additief wat er is toegevoegd aan de benzine of de diesel.
Hoop dat dit helpt.Mvgr,
Mattao
Hi,
Je kan dat doen bij Carglass.
Het is volgens mij nog gratis ook.@jraaf wrote:
Heb je die adapterringetjes er bij besteld anders krijg je ze bij de C1 idd niet vast in de behuizing. En anders in de bestaande ringtjes een soort van inkeping maken met een tangetje.
Groet jraafHi Jraaf, heb je die ringetjes ook nodig bij een vectra C uit 2005?
Wil ook een Xenon setje halen.Hoor van je.
Mvgr,
Mattao
@speaker wrote:
okee.
Tja het kan wel!
Als je het achterste deel van je middenconsole even verwijderd , en de zitting van je bank .. dan kan je de kabel onder de vloerbedekking door trekken. Heb het ook gedaan, is wel een lastig klusje , en ik heb een metalen kleerhanger gebruikt om die eerst onder de bekleding door te steken, daarna de kabels met ducktape er aan vast gemaakt en dan er onderdoor trekken !Ok, maar dan moet dus de achterste gedeelte eruit.
Jammer.
Maar goed, heb geen andere keus. Ga het proberen.@speaker wrote:
Wat voor radio ? En moet die achterin dan ??
Je hebt nu toch een CD70 ??De Alpine IVA 310.
Nee die komt voorin, waar de CD70 nu zit.
Dus het probleem is dat de kabelboom maar 3,5 meter is, en die naar achter moet voor de module.
Dus dan moet ik via de middenconsule.Mvgr,
Mattao
@zzattack wrote:
Wat voor wagen, wat voor klapscherm? Op zich kun je makkelijk zat zelf een iso-stekker maken met draden zo lang als je wilt
Het betreft een Alpine klapscherm.
De IVA 310
Ik heb al een kabelboom en alle stekkers, de CD 70 gaat eruit.
Het gaat erom dat de module achter in de kofferbak komt.
En die kabelboom is maar 3,5 meter
Dus kan hem niet langs de dorpels leggenHoop dat je het begrijpt.
Mvgr,
Mattao
@sw_reijnders wrote:
Ten eerste, je moet die dop ook niet kwijt raken ;)
Gewoon naar een goede bandenboer gaan
daar hebben ze speciale doppen om wielsloten er af te draaien.
die vreten op de slotbout in zeg maar.en vervolgens een setje Irmscher wielsloten bestellen
daar krijg je namelijke en sleutel nummer bij (goed bewaren)
als je dan nog een keer je dop kwijt bent, kun je zo een nieuwe bestellen.Toppie, ga het proberen. :thumbup
@Kano wrote:
100,- per uur?
:shock:
Ja dat zijn de prijzen die ze nu hier hanteren zeggen ze.
Nissan dealer Hooft in Rotterdam zelfde prijs.Klote he.
@Silver wrote:
ben eigenlijk heel benieuwd wat voor een advies je meegekregen hebt van de dealer…
bij een bandenboer krijgen ze hem meestal wel los.
De dealer zei dat deze niet te bestellen zijn.
En ze moeten hem eraf slijpen, zijn ze ongeveer 2 uren mee bezig á € 100,- per uur.
:argueMvgr,
Mattao
Thank allen voor jullie reacties.
Weet zeker hoe ik het nu gaan doen.
Mvgr,
Mattao :thumbup
@astraTD wrote:
Dit doe ik ook met de oude diesel.
Ik start hem en laat hem 1 tot 2 min lopen dat die weer vrij normaal klinkt.Als het echt koud is dat ik moet krabben laat ik hem wel ffe lopen tot 3 a 4 min.
Maar is ook meer in de vorm van de buurman te pesten smorgens! hij haat oude stink diesels ;)
Maar 7min vind ik best lang.
Maar andere kant, ik ken er wel paar met truckers als die 40ton moeten trekken gelijk smorgens vroeg dat die 15 tot 20min blijven pruttelen.
Daarom vroeg ik het me ook af, of het wel verstandig was.
Maar goed, even misschien nog een paar reacties afwachten dan maar.
Mattao
@Kano wrote:
Dat is absoluut niet verstandig!
Roken schijnt slecht voor de gezondheid te zijn. :jerry
Hahaha
Dat is inderdaad zo….Heb ze gisteren ook erop gezet, 10 min werk max.
Wel handig zo how to!
:thumb@de wit wrote:
vind het niet eens met google????
Heb hier de link gehad, en ook gebeld met de importeur.
Dit is geen lapmiddel.http://www.leaklock.com” onclick=”window.open(this.href);return false;
@wim-v6 wrote:
inderdaad, geen lapwerk hanteren, dit behoort gewoon goed te zijn..
Vraagje, betreft dit toevallig de C GTS diesel????
Willem
Ja Wim, je weet het goed
Dit betreft inderdaad de GTS diesel.
Hij geeft wel op papier garantie dat als het na 4.000 km niet is opgelost dat hij alles kosteloos vervangt.
Ik ben echt in een dubio, want als je die beste man belt, geeft hij weer andere meningen.
Kijk ik begrijp hem ook, hij wilt ook liever 100 euro uitgeven en geen 1500
Daarom vroeg ik me af of mensen ervaringen hebben met die spul.Mvgr,
Mattao
@kimmiej666 wrote:
Gewoon meteen vervangen, niet laten prutsen aan je wagen.
Dit is vind ik een manier om er goedkoop onderuit te komen.
Wie weet waar dat spul nog meer in je blok zou kunnen uitzetten..Voorbeeld: radiator stop a leak, gooi het erin als je airco hebt en je kan je comete airco vernieuwen, gaat geheid stuk erdoor. Laatst een collega van mn vriend met zijn b vectra gehad.
Ok,
Hij zegt dat hij het sinds 1986 doet, en dat het geen schade kan hebben.
Dat is zijn ervaring.Ok Lemmens,
Thanks voor de tip, ben benieuwd vanavond. :thumbup
@Lemmens wrote:
Meet even je spanning bij draaiende motor. Als die te hoog is dan branden je lampjes inderdaad snel door.
Weet je toevallig wat die ongeveer moet zijn?
Dan weet ik als ik vanavond dat meet, en het is afwijkend dat die dan niet goed is.Thanks
Mattao
Hi,
Net Unlimited gesproken in Amersfoort, deze gasten weten wel wat ze doen.
Ik begreep dat er op 21 oktober een speciale tuning dag is voor de Astra rijders?
Maar toch blijven ze duur, Xtreme tuning plus rollenbank test zou komen op € 439,20 en dat is een speciale aanbieding.
Dan blijft ATM goedkoper, en zij werken ook met ATM.
Dus nu alleen nog maar EDS en dan is het de knoop doorhakken.Mvgr,
Mattao
Had gisteren ook ATM aan de lijn. Hij zei dat het chippen € 300,- was en voor op de rollenbank € 50,- extra.
Alleen de bank komt over 4 weken, hij zelf dat hij de EGR gratis uitzet etc.
En hij grandeert dat je op 195 pk en 412 nm komt.
Ik vroeg hem over EDS, die zegt rond de 200 pk etc, maar ik hoor van veel tuners, dat boven de 200 pk het slecht voor de motor is.
Het is voor mij heel dubbel, meeste mensen hier op de forum zeggen dat ze goede ervaring hebben bij EDS, en bevelen hun ook aan.
Maar als je in NL gaat vragen komen de meeste tuners rond de 180/195 pk, en zeggen dat dit genoeg is, ga je naar meer, rij je de blok kapot.Dus ik ben zelf ook nog aan het twijfelen.
Mvgr,
Mattao
Thank Jraaf,
Ik dacht ook dat ik problemen zou hebben met de druklager.
Als ik mijn koppeling intrap is die stil, maar laat ik de koppeling los maakt die iets meer geluid.
Dit had mijn broertje ook bij zijn Volvo.Ik ga het zeker aankaarten.
Maar thanks voor je reactie.
Mattao
Ok mensen,
Bedankt voor jullie reacties, ik ga het zeker halen, en het wijst neem ik aan vanzelf hoe je het moet gebruiken?
Bedankt voor jullie reacties.
Mvgr,
Mattao
Dank jullie voor je reactie
Twijfelde al.Maar goed om te weten.
Mvgr,
Mattao
-
AuteurBerichten