Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nokkenassensor is vervangen. Probleem nog niet verholpen, hij slaat nu soms af als je wegrijdt. Motorstoringslampje gaat dan weer branden. Dus maar weer ‘ns uitlezen.
Iemand nog meer ideëen?Dus daar kan ik wel 160 euro ex btw aan wagen zeg maar. Het is gewoon vreemd dat die storing er nu weer in zit. De 1e krukassensor leek ook niet echt kapot eigenlijk nadat deze was doorgemeten.
Zal de tips van svdk20 ook even proberen.
bedankt.motor uit en alleen op contact.
Dat ga ik even proberen te meten, maar daar praten ze over een c20xe, komt dit ook voor bij een x20xev? En geeft hij dan ook nog steeds krukassensor aan of zou dit nog een oude storing zijn? Lampje gaat wel branden na de schok zeg maar, en verder zaten er geen foutcodes in…
origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door Mathieu
Wat is de beste olie keuze voor een olie zuipende 2.5e in een senator?15w40 20w50??
die laatste is niet aan te raden bij Hydraulische klepstoters
Collega doet dat ook in zijn 1900blok van zijn USA Opel GT (’71)
Willem
Denk dat we gewoon voor 15w40 gaan op mineraal basis is dit dan onnie?
bedankt.
Wat is de beste olie keuze voor een olie zuipende 2.5e in een senator?
Staan wel zeer dikke bakken bij :o
ja is mijn eigen, bumpers zijn sports edition 2 orgineel opel, wordt door zender gemaakt. thnx voor de reactie!
HAHA:P
Ik heb hem op nul gezet voor een rustig ritje van zo’n 100 km op 80 en 100 km weg en nu verbruikte hij zo’n 8,2 ltr op 100km :D. Das wel zuinig maar zal met mijn rijstijl niet zo vaak gebeuren
Ben er net weer uit egypte dus ff geen tijd gehad om te u2u’en :D. Wat wil je er voor hebben dan?
Ik ben nog met mijn eerste tank bezig maar hij staat nu gemiddeld op 11,1 ltr op 100 km. Dit terwijl ik best rustig rij, maar vooral hele korte stukjes
hoor je dan ook nog iets verschil tov een orgineel filter?
Ja daar heb ik wel belang bij ja. zal hem even u2u’en
ik wil het ook netjes houden dus dat is wel ok, en hoog in toeren hoor je hem wel weer iets meer denk ik?
Ik heb de pakking van de meriva al een paar maand klaar liggen alleen nog nie de tijd gehad. Mijn oud collega werkt bij de opeldealer in het magazijn en hij kwam er zelf mee. Maar mijn egr wordt steeds slechter volgens mij maar mn lampje brand nog nie.
Ik heb me laten inspireren door een ombouw topic en ben met mn stalen velgen begonnen met opknappen. Ik heb het hart eruit geslepen en deze naar binnen geplaatst. Nou zoek ik nog een setje stalen velgen 13″ zodat ik ze een stuk breder kan maken. Nou is mijn vraag:
Hoe breed kan ik maximaal gaan, dus hoeveel J, en hoever kan ik het hart naar binnen halen dus de ET. Wat is het maximale met 4 cm verlaging zonder dat ik de wielkasten uit hoef te laten rollen.2 februari 2005 om 11:54 In reactie op: Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic #17300454Dus die 1.8 op marktplaats is van jou of je broertje ,Gsi Twente? Of zeg ik nou iets heel raars….
Ik had hem nog niet eerder gezien maar ik vind hem super mooi:thumbup
Bij mij is het laagste gedeelte van die bak verrot en heb het al eens proberen te lasssen maar ik heb te weinig ruimte daar waardoor ik het niet waterdicht krijg. Ik heb nu dus dakleer erin gebrand en dit helpt aardig alleen niet goed genoeg:thumbdown Maar ik denk dat ik dan ook maar een keer dat bovenste stuk van het schutbord eraf haal en dan netjes dichtlassen en dan het stuk er weer op. Ik ben namelijk niet zo creatief dat ik alles wat eraan zit weg kan werken.
@ corsacruiser.
Dus het water loopt er zo af bij jou, ik denk dat ik dat zo ook maar eens ga proberen. Ik zoek namelijk al heel lang naar een oplossing voor mn lekkage probleem. Er zit nu dakleer in en dat helpt redelijk maar nog niet helemaal.@corsacruiser. Dat bovenste gedeelte op het schutbord, zat dat er niet of heb jij dat zelf weggehaald. Mischien beetje domme vraag ofzo. Ben wel benieuwd, anders slijp ik hem er ook mooi af. dan kan het water mooi weglopen in plaats van in de auto.:thumbdown
-
AuteurBerichten