Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1 september 2014 om 21:17 In reactie op: Astra h problemen dimlicht links feller dan rechts #18251019
Dank je wel voor de tip!
Hier kan ik wat mee.
1 september 2014 om 20:45 In reactie op: Astra h problemen dimlicht links feller dan rechts #18251017Ik zal van het weekend nog eens verder zoeken.
1 september 2014 om 06:39 In reactie op: Astra h problemen dimlicht links feller dan rechts #18251015Bij inschakelen verlichting aan bijrijderskant even 12v, daarna zakt hij weg tot +_ 3v.
Toch raar dat een halogeenlamp dan zo veel licht geeft.
Kan het een computerstoring zijn in de canbus?
31 augustus 2014 om 19:52 In reactie op: Astra h problemen dimlicht links feller dan rechts #18251013Er zitten gewone halogeenlampen in.
Ik had er eerst een setje xenonlampen in zitten, dus ik dacht dat daar het probleem in zat.
2 nieuwe halogeenlampen geplaatst. Probleem blijft dus.
Vandaag een nieuwe set pilot xenon voor canbus systeem geplaatst. Het vreemde is dat dan de bijrijderskant helemaal niks doet. Als ik bij de bestaande stekker van de auto een gewone halogeenlamp steek (dus meer weerstand) dan gaat de xenonlamp even aan en gelijk weer uit.
Nu de halogeenlampen weer terug gestoken. Bestuurderskant is prima, maar bijrijderskant brandt op halve kracht.Vaag probleem dus……
In ieder geval succes met je zoektocht….
http://auto.marktplaats.nl/opel/371448038-opel-calibra-2-5-i-v6-1996-in-topstaat-prijsupdate.html
Ik weet niet of het binnen je budget valt, maar misschien is dit iets voor je….
Hij is van mij. Mocht je vragen hebben of een mooi bod uit willen brengen dan hoor ik het wel.Succes!!! Groeten Marien
Ook ik heb echt een superweekend gehad!!!!!
Alles was top geregeld en ik heb me dood gelachen om de clubspelen!!!!!!!!!!!!
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!!!!!!!!
Hee Ed,
Je kadett staat er echt supernetjes bij:wors
Als ik in mijn huisje klaar ben kom ik graag een keertje bij je kijken…………..
Groetjes Marien
Dat staat erg dik!!!!!!!!!!!
Mooie kleur ook op je Cali:wors
Hallo Ed,
Ik heb het topic eens zitten lezen en mijn mond valt echt open van verbazing. Ik dacht echt dat de kadett keihard was.
Heb toen der tijd al het plaatwerk wat nodig was laten vervangen bij Lynx cardesign omdat in die tijd de meesten daar naar toe gingen, en ik dacht dus, deze mensen zijn wel te vertrouwen…………..Nou niet dus:fy1
Ik heb toen grof geld betaald voor kompleet nieuwe dorpels, zijschermen achter en nog wat dingetjes. Ook hebben ze de randen en side skirts er gelijk onder gezet en alles gespoten (toen nog rood) Zelf heb ik er echt totaal geen verstand van, vandaar dat ik ook alles heb laten doen.
Dat is een beetje de pest als je zelf niet zo handig bent en het door bedrijven laat doen. In je gezicht doen ze aardig en achter je reet om naaien ze je keihard. Voor hun een makkie want ik woon daar niet in de buurt dus ik kon toch niet tussendoor komen kijken………..
Ik vind het alleen jammer dat dit niet eerder aan het licht is gekomen, want dit gun je niemand…….
Succes verder met het project en ik hoop hem nog eens in het echt tegen te komen.
Groeten Marien
Bedankt voor de toffe reacties. Ben er zelf ook erg blij mee……
Wat betreft de wielen….
Het gaat om leon Hardiritt 3-delig 8J voor en 9J achter.
Bandenmaten zijn 215-35-18 voor en 235-30-18 achter.
ET waardes weet ik niet precies. Dit is helemaal berekend en pas gemaakt door J&R cardesign uit ridderkerk.
Zowel naar binnen als naar buiten is dit het maximaal haalbare. Dit komt ook vanwege het schroefset van KW wat ook iets meer ruimte inneemt dan een gewone verlaging.Groeten Marien
Hietr een paar foto’s van mijn Calibra v6:)
Hij staat er echt gruwelijk bij maurice!!!!!!!!!!!
Ik zal ook mijn Calibra v6 eens posten, Hij dient nu nog als 2 de auto, Hij promoveerd pas als mijn Kadett verkocht is, tot die tijd verander ik er niks meer aan, behalve de uitlaat dan want die is niet best meer.
Het enigste wat ik er nu aan veranderd heb is een verlaging, 4 nieuwe banden, een xenonsetje en wat motorisch onderhoud.Groeten Marien
Nog een foto van mijn wiel, met dank aan NOOGY
Ik zit ook hier wel eens op het forum als ik tijd heb……..
Ik heb veel positieve reacties gehad afgelopen weekend…..het is tenslotte toch een uitstervend ras op dit soort evenementen
Jammer dat deze Kadett niet meer bestaat idd……..
Gelukkig heb ik nog wat van de auto over kunnen nemen:thumbup:thumbup:D
Altijd leuk, zo’n Kadettjes topic.
En ik sta er zelf ook nog tussen:thumbup
Dat zou mooi wezen, zoals ik al zei. Ik vind hem nu al mooi en nu moet hij nog opgeknapt worden.
Ik ben zeer benieuwd wat je plan is
Zozo, vette cabrio:thumbup:wors
Ik zal ook nog effe wat nieuwe plaatjes van mijn onlangs verbouwde kadett hier neerzetten:):)
Groeten Marien
Goed opgelet jongens, het zijn idd de oude velgen van Dave. :D:D:D
Hier een update van mijn kadettje met nieuwe velgen.
Dit is dus mijn kadettje
Model: Kadett GSI
Type: C2.0NE 2.0-8v
Vermogen: 138 pk gemeten op rollenbank
Bouwjaar: 1990
Kleur: bordeaux rood mettalicMotor:
K&N open luchtfilterkit
Bohnrath powerrohr
Katvervanger
Middendempervervanger
Dubbele Remus einddemperStyling:
Verlaagd 6cm voor en 4cm achter
16″ brock B1 velgen 7,5 J
Banden: Pirelli P5000 195-45-R16
Booskijkers
Voorbumper met zwart racegaas
Rieger onderlip van vectra A pasgemaakt
Trespa lip gemaakt onder voorbumper
M3 sideskirts
SFJ achterbumperlip
M3 spiegels elektrisch verstelbaar
Daewoo kapjes achter
Achterlichten zwart gespoten
16v antenne
Stootranden in kleur gespoten
Logo's weg
Nieuwe dorpels
Achterkantjes vernieuwd en verbreed bij lynx car designLederen champion interieur
JOM sportstuurtje
Aluminium sportpook met verlichting
Aluminium sportpedalen
Mattenset GSI
Zelfbouw polyester deurbakken met sky bekleed voor boxen voorinAlarm met cv.
En een I.C.E installatie maar dat komt binnenkort bij de topic I.C.E te staan.
Bij sommige foto's is het gaas in de voorbumper nog rood maar dat kwam omdat de spuiter vergeten was om het af te plakken:D
Wat er verder nog gaat gebeuren:
Motorkap met aangelaste booskijkers (staat al klaar)
Andere achterbumper, met cupdiffusor (word nog aan gewerkt)
Ander motorblok: C2.0xe 2.0-16v (staat al klaar, moet alleen nog gereviseerd worden voor hij erin gaat)
Geheel overspuiten en dan gelijk de sloten dichtlassen en alle kunststof delen meespuiten.
I.C.E netjes inbouwen(ben ik mee bezig)Kortom nog heel wat te doen dus:D:D:D:D
-
AuteurBerichten