Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mijn vorige auto was een astra g 1.6 16v uit 98 die heb ik tegen een boom aangevouwen, ik rij nu in een bmw 316 sedan uit 97 het is niet helemaal mijn auto maar uit nood moest ut maar waarschijnlijk word de volgende gewoon weer een opel maar dan 1 van de nieuwere types…
@RISL wrote:
@ Margriet 1987, zelf niets aan over gehouden? Inmiddels een andere auto?
@ Silver, mooie grill ;)
Alles nog gelukt met spuiten?nee heb er uiteindelijk niks aan over gehouden en eigenlijk na een dag al een andere auto…. het is alleen geen opel maar een bmw geworden….moest ff op de korte termijn misschien ga ik nog wel weer over naar opel… maar na die klap was ik er wel ff klaar mee…
@Silver wrote:
ZO dat ziet er niet goed uit…
reed je zo hard dan op die zandweg?ik reed idd wel hard maar er had niks gebeurd als k beter had opgelet zag namelijk een paaltje over het hoofd….
de astra leeft ook niet meer hij staat op de sloop…al een tijdje niet hier geweest maar dit was mijn astra…. ben op een bospad de macht over ut stuur verloren aan de slinger gegaan eerst een boompje volledig uit de grond gerukt en uit eindelijk tegen een iets dikkere boom tot stilstand gekomen…
iets slecht te zien maar hier staat ie tegen de boom…
en aangezien ik mijn rijbewijs nog geen 5 jaar heb is 30 km te hard al genoeg voor mij om hem in te mogen leveren ;)
op de snelweg is dit pas bij 40 en harder… binnen en buiten de bebouwde kom is ut 30
vind alleen de binnenkant wat minder op de bekleding na
verder mooie kleur…
de mijne gekocht met 117 op de teller ergens vorig jaar oktober/november nu ruim een jaar later zit ie op 132…
type astra g
motor x16xel 1.6 16v
bouwjaar 98
onderhoudna het begeven van mijn waterpomp distributie en de hele zooi een andere motor erin laten zetten.
nu net van de week twee nieuwe voorbanden en een nieuwe accu.om is ff op het roesten terug te komen als ik het hier allemaal zo lees he…
is dit niet gewoon een kwestie van het onderhoud van je wielkasten? bijv. zorgen dat je alle rotzooi er vandaan spuit als je hem gaat wassen ofzo?
vandaag langs de garage geweestvoor nieuwe voorbanden en een andere accu… erg verlaat kerstcadeautje zeg maar kostte me weer 264 euro….
maar wel 35 euro korting op de accu en er is nog gebalanceerd en er kwam nog een of andere domme verwijderingsbijdrage bij voor de banden…:D
@Baas J. wrote:
Haha zou m ff bellen ;)
mwaah het was niet nodig hij was er vandaag en hij zag er nog heel uit:D
hij lijkt wel een beetje op de f van me zwager niks van gehoord trouwens dus het zal wel niet…:P
ik had wel de originele erin zitten heb er ook wel een beetje mee zitten klooien idd moet je die inbusboutjes eruit draaien, vervolgens zou je bij de halfords van die u vormige pennen kunnen halen of mischien dat iemand ze heeft, als je die erin doet is het wel een beetje wrikken om um eruit te krijgen omdat de stekker niet zo makkelijk door dat bevestigings geval gaat weet ff niet hoe dat ding heet…
maar hij kan eruit…
@robert_corsa wrote:
1 keer vol gas geven, motorblok in puin.
had dan maar een 8v gekocht :wubje kan ook overdrijven…. :D maar idd als ik het eerder had geweten dat ik dit allemaal op me zou krijgen had ik um niet gekocht… zaterdag gaat ie open… en binnenkort naar de sloop om die beveilingen en misschien meerdere dingen te scoren…
ik denk nie dat dat veel zin heeft omdat dit niet de motor is die er vanaf het begin in zat… zoals ik eerder al vermeldde is er vorig jaar een andere motor ingezet na een kapotte distri riem….
en ik akn um idd wel aandrukken maar ik kan er niet goed bij moet er wat voor loshalen maar heb die desbetreffende sleutel niet… dus word lastig…
@RISL wrote:
@ Fearless, daarvoor waren ze te uitgeput, er moesten ook zoveel gaatjes gevuld worden…of was het geen tandarts, die bijrijder? :jerry
@Margriet 1987, zit die kabelboom e.d. nog wel vast? Anders eens een andere accu proberen.heb nog geen idee ik denk dat aan de kant waar de kabelboom de ruimte heeft dat ie toch weer omhoog is gekomen zit niet echt veel power in dus denk toch wel dat ie op drie pitten loopt… en de accu denk dat er sowieso een andere in moet…
@Fearless wrote:
was aandrukken dan geen optie meer? :jerry
voor de doordenkers was het in beide gevallen geen optie iets teveel drank in het spel en ik kan het natuurlijk niet alleen…
haha nee scheelt dat ik die niet gebruik… geef mij maar puur natuur… maar het had gekund idd…
okeej okeej I’ve got the message:P maar hij heeft voordat we daar waren een tijdje stilgestaan daarna een poosje gelopen en toen uitgezet en toen heeft er verder niet veel gebrand als de radio maar ik denk dat ik een beetje zwakke accu heb ook idd dacht het laatst al te merken… maar nog geen idee of alles nog vast zit wat vast hoort te zitten en het is niet al te denderend weer en ik heb een torcx sleutel nodig en die heb papa niet in de verzameling:D dus denk dat ik zaterdag ff bij zwager of broer aan moet kkloppen…. heb ook de hele week late dienst dus veel komt er van de week niet van terecht…
hahah jullie denken toch niet dat ik alles ga vertellen hier:P
maar het is een g uit 98 1.6 16v… motortype weet ik zo ff niet… deze auto heeft al een beetje een geschiedenis… vorig jaar is door een defecte waterpomp me distri naar de klote gegaan. alles krom getrokken dus hebben ze er een ander blok in gelegd alleen toen was ging ook elke keer dat lampje branden daarna kwamen ze er dus achter dat die beveilingingen die van de kabelboom richting de cillinders gaan dat er een paar kapot waren en door dat hij aan de ene kant wat ruimte heeft om omhoog te komen gebeurde dat nog wel eens en vooral als ie warm was… bij de garage eerst vast gezet met zo’n tierib maar dat werkte achteraf niet zo best terug naar huis was er niks aan de hand maar een tijd later moest ik weg en toen bleef dat ding continu branden… daarna heb ik samen met mijn broer weer het zooitje losgehad en nog beter vast gezet. daarna een hele poos geen last van gehad maar nu wel en hij loopt net zo beroerd als vorig jaar.
mijn lijstje
bumpers laten spuiten of nieuwe… mijne zijn beschadigd niet eens door mezelf en m’n sleepoog kapje is verdwenen…
andere koplampen deze zijn verweerd… en dan iets van angel eyes ofzo…
en op zijn tijd eens andere achterlichten ofzo…okeej dank je wel we gaan eens ff rondzoeken…
als ik ze al koop wil ik ze natuurlijk op velg hebben, hoeveel inch moet ik dan hebben want daar heb ik dus geen flauw idee van….
in januarie gaan we met een zooitje naar een skigebied in frankrijk toe, nu wilde ik ook graag winterbanden eronder doen maar nu vraag ik me af is het echt nodig???
ikmag ook blij zijn als ik tussen de 350 en 400 km haal op 1 tank…
het lampje hoort wel te gaan branden op het moment dat je rood raakt…
-
AuteurBerichten