Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hier t zelfde wil et ook wel eens weten. En dan opzoek naar Opc stoelen
Ziet er bijna eetbaar lekker uit :p
Prachtige Corsa steek je veel corsa rijders de ogen uit :P
Inderdaad het moet een ge-eikte meter zijn en moeten het ter plekken kunnen aan tonen.
En te hard uitlaat geluid boete nog nooit gehad en die van mij was gemeten op 130 decibel.
En heb meerdere politie controles gehad.Heb t zelfde ;)
Zijn die turbo’s zoiezo niet al bedoeld voor lage druk… zal de motor ook niet berekend zijn op een zwaardere.
Tegenwoordig als je bit set koopt zitten ze erzo bij komen altijd van pas
Je krijgt ook al redelijk schroefsets onder de 1000 euro hoor :P met een een beetje comfort enzo :)
Als t gewoon voor dagelijks gebruik is kan je echt wel gaan voor een “goedkopere” set.Ik ga voor H&R als ik met de ombouw begin..
Btw gewoon eens op google intikken kijk je gewoon waar hij voor een redelijke prijs staat.
Wat meestal het geval is bij bijv een radio (niet in een auto) is als de condensator van een boormachine kapot is ofsow. ik weet niet veel maar heeft een dynamo van een auto ook geen Condensator bij de gelijkrichter van de opgewekte dynamo stroom..
Mensen die ik ken zeggen allemaal als je zoiets wilt enigste goeie die je kan halen zijn van LSD. De rest gaan te vaak kapot.
ff een vraagje. is deze kabel ook te spannen onder de auto ?
Ik heb eens cockpit spray over heen gedaan :P werkte redelijk tijdelijk :P
19 januari 2011 om 17:34 In reactie op: Corsa B C20Xe, zenuwachtig op de weg met hard/snel optrekken #17801229Torque steer heb je denk ik snel door. dan trekt je stuur gigantisch na 1 kant als je veel gas geeft.
Koppel stuur is de invloed van de motorkoppel over de stuurinrichting voor een aantal front-wheel drive voertuigen. Bijvoorbeeld tijdens maximale acceleratie het stuur kan trekken naar een kant, die kan storend zijn voor de chauffeur. Dit veroorzaakt ofwel een sleepkracht gevoel in het stuurwiel, of anders de auto bocht van de beoogde pad. Als het koppel te sturen effect is direct gerelateerd aan het motorkoppel mogelijkheden, dit probleem wordt meer en meer duidelijk met een hoog vermogen motoren met een krachtig koppel in het lage toerental.
Koppel stuur kan worden verward met stuur terugslag .Stuur terugslag heeft betrekking op de scherpe en snelle bewegingen van auto’s stuur een wiel als de voorwielen geconfronteerd met een aanzienlijke obstructie of onvolkomenheid in de weg. Het bedrag van de terugslag is afhankelijk van een aantal factoren, namelijk de hoek van de botsing met de obstructie of onvolmaaktheid, gezondheid en stijfheid van het voertuig dempers , en de snelheid van het voertuig, evenals de aard van de stuurinrichting wordt gebruikt en de mechanische voordeel .
Stuur terugslag kan worden verward met het koppel sturen .is letterlijk vertaald vant internet.
Torque steer is wel op te lossen met een sper-diff is aleen redlijk dure oplossing
Ken hem. Zit niet hier op t forum :)
zat ooit eens in de Club waarmee ik rond hang17 januari 2011 om 16:34 In reactie op: op mijn carroserie staat 16 v, op motor staat ecotec , hij i #17799052Zie je zo aan de kop van de auto of het een 8v of een 16v is :)
En als ik men c14SZ invul op internet wat ook een 8v is zegt hij ook ecotec :)[rquote=1843453&tid=140452&author=corsaboy]aan het bouwjaar.
die van jou zou bikkelharde afkeur moeten zijn aangezien vanaf 1995 een kat en lambda verplicht zijn. [/rquote]Ja ik weet het ook gewoon niet. Het is allemaal heel wazig zal het maar eens moeten navragen
Ben het eens met 6k :)
Welkom Welkom :)
Genoeg mannen hier die een dame in nood willen helpen.[rquote=1841887&tid=140452&author=corsaboy][rquote=1841595&tid=140452&author=Marcus-Corsa]Ja ik wil hier ook ff een vraagje stellen over uitstoot geen zin om hier een nieuwe topic over de starte.
Ik heb nu een Corsa c14SZ uit 96 die heeft geen Kat dus ook geen lamda regeling
Als ik dus nu een 20xe erin lepel. met een klasse 1 uitlaat ook zonder Kat kan ik dan nog wel aan de emissie eisen komen aangezien die van de B aanzienlijk hoger zijn dan die van de A corsa.Want het ligt meestal toch aan het blok/cpu of hij wel of niet een regeling heeft ?
of is hier een andere kabel boom voor nodig ?
Ik wil zoiezo een een nieuwe computer regeling in het blok hebben en niet de standaard behouden.
[/rquote]wat heb je nou, een corsa a of corsa b.
aangezien elke corsa b een kat heeft en lambda sonde.die eerste c staat voor lambda geregelde ecu icm een kat.
dus neem gewoon een c20xe. dat geklooi met die 20xe.en wat is dat over standaard ecu behouden???
de ecu hoort bij de motor en niet bij de auto.volgende punt een klasse 1 uitlaat???
een uitlaat is een uitlaat. heeft niets te maken met de uitstoot van een motor.daarvoor heb je een kat en lambda regeling.
zo te horen vaak de klok horen luiden maar…..
is niet erg maar stel je zinnen dan anders op..komt een beetje raar over.[/rquote]
Ja ik ik weet men zins opbouw is een beetje raar ivm Dyslexie etc.
Maar ik heb een Corsa B die is in 2007 uit Duitsland ingevoerd.
Zonder kat. en hij is uit het bouwjaar 1996 toen ik heb invoerde was hij poepie origineel.
Hij is ook alle keuringen doorgekomen zonder Kat. Op mijn papieren staat ook niks aangegeven van een code van de Kat.Maar to the point.
Als ik nu een c20xe erin leg. ben ik dan verplicht om de lamda regeling en katalysator te behouden van die motor.
Of als ik die zou weghalen en ik zou aan de emissie eisen voldoen zou het dan mogen.Dus men exacte vraag is. Is de katalysator plicht aan het blok verbonden of aan de auto.
IEUW IEUW HAAL T WEG :P
Och ja als hij het mooi vind. ik vind er totaal niks aan :)Is het ook niet handig als hij stationair wat slechter loopt het stationair toerental wat hoger te laten afstellen. zodat hij wat minder prutteld zeg maar.
Heb je geen Bovag garantie dan moeten ze toch alle mankementen gratis repareren ?
Ja ik wil hier ook ff een vraagje stellen over uitstoot geen zin om hier een nieuwe topic over de starte.
Ik heb nu een Corsa c14SZ uit 96 die heeft geen Kat dus ook geen lamda regeling
Als ik dus nu een 20xe erin lepel. met een klasse 1 uitlaat ook zonder Kat kan ik dan nog wel aan de emissie eisen komen aangezien die van de B aanzienlijk hoger zijn dan die van de A corsa.Want het ligt meestal toch aan het blok/cpu of hij wel of niet een regeling heeft ?
of is hier een andere kabel boom voor nodig ?
Ik wil zoiezo een een nieuwe computer regeling in het blok hebben en niet de standaard behouden.Tegen de tijd dat ik het ga doen neem ik me er 3 weken vakantie voor (bouwvak) :)
Ff vlug een vraagje met optrekken he. Is er een groot verschil tussen een 20ne of 20xe ?
Ik wil Straat/circuit gebruik.Sommige mannen worden wild hier als je het woord vrouw noemt :P En vrouwen krijgen hier opvallend sneller en meer antwoorden :P
-
AuteurBerichten