Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ok dus thermostaat moet dus vervangen worden aangezien de motor dan niet heel erg warm wordt.
Is dat een beetje makkelijk zelf te doen aangezien de hele distributie eraf moet??
Of gewoon doorrijden en een nieuwe thermostaat erin draaien als de distributie aan vervanging toe is?
:hmmz
Ok die zit dus niet in de auto :swear dan zal ik kijken of ik hem kan omruilen voor een temperatuur sensor. Iemand een plaatje van waar deze zit? Ik heb geen problemen als de meter terug zakt dat de motor slecht(er) gaat lopen :hmmz .
Kijken of een nieuwe temperatuur sensor iets uithaalt…Niemand een plaatje toevallig zou er heel erg blij mee zijn.
Thnx!
@Jhmanta welk schroefsetje heb je aangeschaft? Ik zit zelf ook te kijken naar een schroefset en vond deze wel intressant:
http://www.nlpower.com/Producten/Productdetails/tabid/64/ProductID/3122/CategoryID/82/Max-Schroefset/Default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;Heeft iemand ervaring met deze set zoja wat zijn de plus en min punten??
Grtz. Marcel
@RISL wrote:
Er zit een 85 graden thermostaat in, dus tussen de 80 en 85 graden is geen enkel probleem.
Ok toppertje dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken ik dacht altijd dat de bedrijfstemp. van een verbrandingsmotor 90 graden was.
Next question.
Mijn astra G 2003 1.6 8klepper Njoy (zucht ;) ) heeft een probleempje.
De motor wordt niet warmer dan 80-85 graden ik wou even vragen of dit last kan en waar het eventueel
aan zou kunnen liggen.Alvast bedankt :hmmz
-
AuteurBerichten