Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en ik zal even fotos uploauden als ik gevonden heb hoe het moet voor een beeld van de auto
witte cabrio met zwart leren interieur ook de achterbank netjes en naartuurlijk een 2.0 16v ingebouwd
fotos volgenben gistere nog even bezig geweest en heb het gevonden eigenlijk een stom foutje van me zelf ik had omdat ik geen orginele luchtfilterhuis had die oude er op gezet en daar zit de luchtmassa meter van een 8v nog met een klep wat een rebare weerstand is :( …
dus gister avond die klep er uit gesloopt en rijd al die tijd was dat het dus maar hij doet het goed en rijd vanavond naar duitsland even bij me zus langs en testen naartuurlijk
vinci bedankt voor het aanbieden maar is opgelosthet was trouwens een kabel vanaf me onstekingsmodule naar de bobine die miste kwamen we achter door oxidatie op de stekker met vier pinnen maar had er drie dus even stekker gemaakt en rijden
hey jongens ik heb het eindelijk aan de praat alleen is me krukaskeering er uitgesprongen heb ik alles vervangen netjes op tijd gezet en riem aangespannen hij reed perfect met het nieuwe blok kwam in een regen bui terecht en het dorp overstroomt en nu is de luchtmassameter stuk … dus ben op zoek naar een andere (met zes pinnen in de stekker nergens te krijgen :( )
bedankt voor de hulp en info
groetjes marcel :thumbheel erg bedankt heb alles aangesloten en nou de rest nog
bedant!ja er staat spaning op de bobine de brandstofpomp doet alles werkt heb alleen geen vonk ben al twee weken bezig maar zie het nu egt niet meer ik heb het idee dat er een andere rotor op zit dan de rest omdat als ik de schemas bekijk zie je computer gestuurde met de zelfde kleuren als de stekkers .
en het andere schema zijn andere kleuren en klopt niet als ik het aan wil sluiten -
AuteurBerichten