Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hangt af van het type startmotor
15 november 2013 om 21:27 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094948momenteel rijdt ik een 147 JTD (gechipt) , zelfde motor andere bak en ik ben fan van die motor
alleen ik ben dus een luie rijder, deze combi geeft geen kik
zelfs na bijna 4 ton met dezelfde koppeling en vliegwiel is alles nog heel
af en toe eens doortrekken, maar doorgaans schakelen rond de 1800/2000 toeren
in Duitsland 160 plus zo af en toe, maar dan houdt het wel op
dus ik houd mijn hart vast voor een astra
belangrijk is dus om te weten of de bak al gedaan is, of dat mijn volgende auto ingeruild is vanwege dat euvel met die M32 bak…..15 november 2013 om 19:49 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18094945even een oud topic bovenin zetten
ik ben ook stiekem aan het kijken naar een astra diesel met deze 6 bak , maar mijn vraag is eigenlijk hoe het de bakken vergaat na een revisie?
daar heb ik nog weinig over gevonden
dat ze stuk gaan is me al duidelijk
ik ben benieuwd!groeten,
Marcel
19 augustus 2013 om 14:51 In reactie op: opel record van diesel naar benzine of moderne diesel?? #18158349hoe weet je dat ie 1 op 10 loopt als je geen remmen hebt :hmmz
of is dat op papier?en te koop op speurders!
Darex
er zijn bedrijven die het doen met een etsend goedje ( kost een tientje of 6 á 7 per ruit) ,maar dan kan je beter op zoek naar een andere ruit,
graag gedaan!
ze zijn weg :(
ik zal eens kijken,maar volgens mij heb ik er laatst een boel bij het oud ijzer achter gelaten…..
dit is pas vervuiling!!!!
die van Cornel is een beetje slecht geworden, ben er 3 jaar geleden gaan kijken…
bodem rot, plamuur gebarsten , technische mankementen ezn.
hopelijk heeft de auto weer de benodigde aandacht gekregen want het is wel een mooie kadett
mooie donkere kleur i.c.m. met het chroom is superzoek hier maar eens rond
ik hoop voor je dat je adrema-plaatje nog bij de auto zit..
http://www.kadettc.de/navineu/index.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
misschien is het al opgelost???
ik weet niet hoe laag, maar in theorie geven de rubbers wel weerstand bij ver verlagen
en de vraag was toch ook waarom de auto niet wil zakken zelfs zonder veren??
schokdempers waren al genoemd,hoe ver de mijne is verlaagd weet ik niet, maar ik heb daar ook niets aan veranderd
ik moest het toch een naam geven??
bouten van de langsarmen van de achteras ook even oplossen!
evenals de panhardstang! ( die je overigens ook moet inkorten als je verlaagd )thanx!
(maar foto’s zijn altijd mooier dan de werkelijkheid……puistjes zo her en der zijn er wel)
ook even vanaf het begin zitten lezen…..
leuk die reacties van jezelf van 7 jaar geleden!!
terug naar de c-tjes van nu
Zoals al gezegd de voorste schokdempers nemen van een c kadett, korte voor de achterzijde van een city zijn lastig te vinden.
Ik had de hoop bijna opgegeven met mijn zoektocht, tot iemand mij dit vertelde.
Hoef je niets te verbouwen!!klopt bout erop lassen bij een starre achteras, maar bij mijn monza wilde dat mooit niet lukke.
uiteindelijk gevuld via de ontluchting!kijk eerst even of de vulplug los wil!!
misschien komt er nog een keer iemand met hetzelfde probleem…
bedankt voor de hulp van iedereen
-
AuteurBerichten