Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Eens de wagen stil stond was het wiel weer vrij dus ik verder gereden op hoop dat dit voorbij was maar enkele km verder zelfde probleem linksachter blokkeren eens deze stilstond was de rem terug los heb deze dan maar in de garage geparkeerd ga deze week alles eraf halen en zien wat er eigenlijk fout gaat -maar alle info is hier zeer welkom
Bedankt voor de info ik regel deze ook zo af eerst de 1 cil op hoogste punt zetten kijken of de merktekens overeen komen dan contacthoek afregelen met lamp en nadien met stroboscoop maar vraag me eigenlijk af hoeveel voorontsteking die 1200cc blokjes nodig hebben dus alle info zeeeer welkom gr :???: :???: :???:
toch nog even vermelden dat het probleem verholpen is— was inderdaad de remslang die over de achteras liep die nie in orde was is nochtangs mee vernieuwd met de andere iedereen bedankt voor de hulp en wij kunnen er weer mee op de weg mvg — :D :D :D :D :D :D :D :D
Bedankt voor de info—ik heb dit geprobeerd en moet de remshoen wel hardhandig terugduwen heb zelfs een kleine tik van de gummi hamer nodig om ze terug op de plaats te brengen—- Ik gebruik dot 4 olie ik denk dat dit wel juist is –of niet? —- Anders zal ik alvast eens de leiding nazien dog deze is pas 2 jaar geleden volledig vernieuwd wat ik nog niet vernieuwd heb is de hoofdrempomp daarom denk ik dat het probleem daar zit –maar nogmaals alle info zeeer welkom gr —- ;)
HALLO mijn probleem is opgelost -heb dus de spanningssta- vervangen deze was naar de eeuwige jachtvelden alsook de vlotter van de benzinetank deze gaf verkeerde waarden bij doormeten dus aan allen heel hartelijk bedankt voor de hulp :D king:
Hallo hartelijk dank voor deze uitleg ik heb wel al een nieuw gekocht tegen de ronde prijs van 116 euro maar ga dit zeker proberen na te maken want ik denk dat deze ook op ascona zitten en zo niet dan heb ik, rezerve ;)
ik woon in de regio brugge -west-vlaanderen aan de kust hebt u evt een nieuw exemplaar liggen
Ja inderdaad dit is een hoge prijs voor iets klein doch ik ga nu op zoek om een nieuwe vlotter te vinden denk dat dit nie gemak- zal zijn want de meeste dealers van opel in regio – wvl -hebbben hun oude stock vernietigd en als ze nog iets hebben dan zijn het gouden stukken– dus weet je evt en adres waar deze nog te verkrijgen is aan normale prijs – laat het me weten
Ik heb dit gemeten volgens werkplaatshandboek als volgt -ohmse weerstand tussen ronde stekker en huis meten dat heb ik gedaan deze geeft aan dat de bak leeg zou moeten zijn of dat de vlotter in de laagste stand staat -ook de meter geeft zoiets aan doch de bak is volledig vol ik denk da de vlotter na de klo
is doch ik sta open voor antwoorden ga intussen op zoek naar een nieuwe vlotterbedankt voor de info ik kon niet eerder reageren daar ik, enige tijd nodig gehad om een nieuwe spanningsta- te vinden en die kost dan in belgie bij een dealer nog een 116 euro als je die vindt — dus duur — ondertussen heb ik de meter – de spanningstabilisator- ander dasch en kabels doorgemeten nog steeds werkt deze niet –ik heb in een werkplaatshandboek een schema gevonden om de vlotter door te meten – de vlotter moet bij lege tank tussen 235ohm en 331 ohm hebben -vol moet deze tussen 35ohm en 45 ohm aangeven ik heb dit gedaan en bij de vlotter in de tank krijg ik omgekeerde waarden de bak is vol benzine en die geeft waarden voor een lege tank -zou daar het probleem kunnen liggen vlotter versleten ????
en dit is de mijne
-
AuteurBerichten