Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gisteren in het echt gezien en ziet er schitterend uit.
Mooier als nieuw :thumb :wors
Heb je de advertentie nog gevonden op mp Melvin?Ik zet zelf eerst de ene goed en dan de andere en pas daarna de 2 op elkaar afstemmen.
Dus aan 2 meters heb je meer dan zat.Vanaf de binnenkant kun je een moer losdraaien en dan kun je het slot er zo uithalen.
Ik ben nu aan het experimenteren door de sproeiers iedere keer iets op te ruimen.
Waar ze verkrijgbaar zijn weet ik ook niet maar ik denk dat als je hem af laat
stellen op de rollerbank dat die gasten ze wel hebben liggen.Dank u :D
He,die van mij staat er ook bij wel 3 keer :o :thumbup
PS het is gewoon weer een 1900 geworden.
Nou ik hen inmiddels een ander onderblok gevonden en deze op laten meten.
Hierbij ontdekte ik dat deze al een keer opgeboord was en er dus overmaat zuigers gemonteerd zijn.
Ik heb wel de krukaslagers en de drijfstanglagers gelijk vernieuwt en
ook de zuigerveren en de olieschraapveren vervangen.
Heb nu alles in elkaar gebouwd en zo ver als mogelijk afgesteld.
Nadat ik het blok ingereden heb gaat deze volgend jaar op de testbank om
alles 100% af te laten stellen.
Hij rijd nu al een stuk beter dan voorheen en is een heel stuk stiller. :DIk kom ook kijken natuurlijk :D
Het maakt niet uit wat ze zeggen want je moet hem naar je eigen zin maken,
maar zou het toch stiekem zonde vinden. :thumbupIk zie zelf ook liever de Manta dan de Omega,maar ziet er goed uit :thumbup
Met een spuitbus is het heel moeilijk om egaal te spuiten.
Met kleine oppervlakte gaat het meestal wel goed maar grote stukken heb je meestal wel spuitbanenTja het zijn allemaal bekende plekken bij de A (had het zelf ook).
Succes het het herstellen.Een hele mooie Kadett en die mustangis echt :wub
Ik vind het wel een mooie kleur en zo te zien zit ie nog goed in de lak.
Ik zou het zonde vinden als je hem een andere kleur maakt.Het begint al aardig op te schieten hierzo. :thumbup
Ik heb er maar 2,5 jaar langer over gedaan :Pniemand?
Ikzelf denk ook de 2.0 pakking maar kan de distributiedeksel overgezet worden.
Zijn voor alle cih blokken de boutgaten voor de montage van de deksel gelijk?Jozo bedankt voor het aanbod maar ik wil het in ieder geval goed hebben en niet dat dat scheurtje
misschien een keertje problemen gaat geven.
Heb al zitten denken dat ik mijn distributiedeksel natuurlijk wel over kan zettenop een ander blok.
Die extra bouten zitten in de distr.deksel.
Kan ik dan ook een 2.0 pakken en welke koppakking moet er dan tussen van 1.9 of 2.0?
Zit niet zo veel verschil in denk ik.Ik heb dus het onderblok nodig zonder de extra imbus kopbouten aan de voorzijde.
Als iemand nog iets heeft liggen graag u2u.En de vraag is natuurlijk hoe handig je bent of je veel zelf kan of moet uitbesteden.
Ben zelf net klaar met de restauratie maar heb het zelf ook een paar keer gehad
dat ik het niet meer zag zitten.Een paar weekjes er niet naar om kijken en dan
begint het vanzelf weer te kriebelen om verder te gaan.Keesjr,
Je hebt u2u
Ben langs een motorenrevisiebedrijf geweest en even laten luisteren.
De monteurs daar zeggen dat ik een kantelende zuiger heb.
Zoek nu dan een ander onderblok een 1.9 of een 2.0.
Als iemand nog iets heeft liggen in goede staat natuurlijk.Het is een metalen ratel dat harder klinkt als je de moter zwaarder belast en vanaf 2000-2500 toeren.
Stationair hoor je heel iets als de moter goed warm is.Nou heb dan toch maar besloten om er filters op te zetten(dan maar iets minder mooi).
Co is goed en zit nu op 3% en ik heb ze nog synchroon gesteld.
Moter draait een heel stuk mooier,maar heb nu een ander probleem dat er volgens mij
een drijfstanglager overleden is(begint verschrikkelijk te klapperen bij 2500toeren) :swear.
Kan nu weer opzoek naar nieuwe lagers.
Als iemand een leuk adresje weet? -
AuteurBerichten