maikh

Aangemaakte reacties

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Trillende motor en pruttelende uitlaat. #18254291
    maikh
      Lid sinds:
      12 September 2014

      @maikh wrote:

      als je voor de auto staat is het de meest rechtse cilinder. De auto verbruikt geen kvs en mijn inziens geen olie. KVS is gewoon helder en net vervangen..

      Bougies ook vervangen maar dit haalts niet uit. De monteur had ook gekeken of de kabel fonkte en dat was volgens hem wel het geval..

      Hoeveel is het toerental normaal?

      maar kan het ook aan de bougiekabel liggen als die toch vonkt?

      en kun je dit testen door de kabels te wisselen?

      In reactie op: Trillende motor en pruttelende uitlaat. #18254287
      maikh
        Lid sinds:
        12 September 2014

        als je voor de auto staat is het de meest rechtse cilinder. De auto verbruikt geen kvs en mijn inziens geen olie. KVS is gewoon helder en net vervangen..

        Bougies ook vervangen maar dit haalts niet uit. De monteur had ook gekeken of de kabel fonkte en dat was volgens hem wel het geval..

        Hoeveel is het toerental normaal?

        In reactie op: Temperatuur opel astra en kvs slangen #18252478
        maikh
          Lid sinds:
          12 September 2014

          het probleem is een beetje dat ik in juni mijn distribitieriem en waterpomp vervangen heb.

          In reactie op: Temperatuur opel astra en kvs slangen #18252475
          maikh
            Lid sinds:
            12 September 2014

            Oke dankje. Waar kan ik de thermostaat vinden? en is dit zelf te vervangen bij een Astra G 1.6 8 V uit ’98?

            Heb ook een nieuwe dop besteld.. wellicht dat het daar aan ligt.

            Onderstaande foto vond ik op internet. Lijkt op dezelfde soort motor

            kan het zijn dat die thermostaat bij die peil zit, in die slang?

            In reactie op: Temperatuur opel astra en kvs slangen #18252471
            maikh
              Lid sinds:
              12 September 2014

              @SimpleFace wrote:

              Thermostaat stuk, komt vaak voor. Opent dan iets te vroeg waardoor de rijwind samen met circulatie onnodig het koelwater afkoelt.

              Kan dit ook de reden zijn waarom er blijvende druk ( ook koude motor) lijkt te ontstaan in de bovenste kvs slang?

              In reactie op: Temperatuur opel astra en kvs slangen #18252470
              maikh
                Lid sinds:
                12 September 2014

                .

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)