madeiros

Aangemaakte reacties

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Astra H wervelkleppen vraagje #18048469
    madeiros
      Lid sinds:
      16 December 2013

      Goed Mayhem, van waar komt de smurrie dan wel, in ‘t begin was het enkel zwart aan de uiterst rechts klep en zo stelselmatig verder naar links.

      Hier heb ik ook wat aan: http://www.wmvx.co.uk/forum/showthread.php/66-1-9CDTi-Swirl-Flaps-What-Where-Why-and-How-Much” onclick=”window.open(this.href);return false;

      http://www.youtube.com/watch?v=nFppZwodJpw” onclick=”window.open(this.href);return false;

      In reactie op: Astra H wervelkleppen vraagje #18048467
      madeiros
        Lid sinds:
        16 December 2013

        Hier enkele foto’s van mijn blok, had ik het stangetje er ook maar afgelaten dan verslijten de kleppen niet omdat ze toch niet draaien,
        dit is het resultaat van wervelkleppen die 125000km “gefunctioneerd” hebben jongens wat een troep, ik dacht dat motors met uitwendig
        bewegende delen alleen bestonden in de tijd van Henry Ford :wtf .De smurrie vliegt zelfs tot tegen de onderkant van het motordeksel.
        1.7 motors hebben inderdaad geen wervelkleppen, alleen 1.9 16 kleppers.

        In reactie op: Astra H wervelkleppen vraagje #18048464
        madeiros
          Lid sinds:
          16 December 2013

          Hallo, heb me zojuist geregistreerd ivm een vraag over de wervelkleppen, ik heb namelijk ook een een wervelklep-probleem.
          In het begin zat het stangetje los, dit heb ik met een constructie naar beneden geduwd zodat het altijd blijft zitten.
          Nu na 125000 km zijn de kleppen zo lek dat gans mijn motor zo zwart ziet als roet en moeten nu dringend vervangen worden, de stank komt ook al in de binnenruimte binnen.
          Ik kwam na wat zoeken dit tegen: http://www.ebay.nl/itm/New-Swirl-Valve-Flap-Removal-Kit-Z19DTH-1-9-CDTi-150bhp-Diesel-Inlet-Manifold-/350949281782″ onclick=”window.open(this.href);return false;?
          Dus deze topjes pers je in de gaten waar de kleppen zaten en de actuator blijft zitten waar ie zat zodat hij nog kan bewegen “in de lucht” zodat er geen storing voorkomt.
          Is dit te simpel en komen hier op de duur toch problemen van?
          Kan het kwaad als de gaten altijd open zijn?

          Met dank bij voorbaat.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)