Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
beetje later dan gemeld maar auto loopt redelijk.
toch het idee dat er nog iets mis is. beetje halend in het toerental.
klant rijd nu al een week of wat weer rond en is tevreden dus dan ben ik het ook.gaan we dat morgen proberen. bedankt.
ik laat het morgen wel even weten.kan dicht. auto is gesloopt.
is dit wel een nederlandse of alleen engels talige uitvoering
ik wil er ook 1 namelijk maar mijne moet wel nederlands zijn :hmmz :Dauto is verkocht voor onderdelen of cross?
tc probleem was verholpen maar klopsensor bleef bestaan.
motor is en was 100% en daar was het de koper om te doen.
bedankt voor het meedenken en tot de volgende keer :thumbdaar had ik hem niet gezocht idd
vandaag alles voor de stoelen onder het dashbord compleet lopen slopen :D om hem te vinden.
stekker eraf moet voldoende zijn las ik dus daar hoop ik maar op dan :hmmz
bedankt voor je bericht. ik laat de vorderingen wetenalles nagekeken wim-v6 maar helaas dat is het niet.
misschien toch de module van tc proberen te vinden zodat ik hem uit zet. [misschien roestige polen op die module :hmmz ] want dat kwam ik al meer tegen tijdens het controleren van alles.
vandaag wel weer 10km normaal mee gereden ondanks dat het lampje brande :D
is er geen digitaal handboek oid van deze auto op internet?? :vertagvandaag even alles nagelopen maar niets kunnen vinden.
alleen het tc brand maar de abs niet dus hier op het forum gaan zoeken en iets over de tc klep gelezen.
hoe kan ik die afsluiten en waar zit de tc module?
graag een antwoord want hier is niet meer mee te rijden want hij blijft in de tc storing staanok dat kan ik wel even doen.
ik zag bij het vastzet punt op de bak wel iets maar kan daar het stekertje er niet uitkrijgen dus ik dacht dat het dat niet zou zijn.
mijn 2e kabel en automaatbak ligt nog bij dhz dus ik kan het ook niet even nazien :???:
gr dennisstellen met de kabel lukt mij niet want ik zie nergens een stelschroef of afstel palletje oid en kan in de vraagbaak ook geen passende foto of antwoord voor mijn probleem vinden.
ik heb de pizzapunt een beetje bij gezet maar die staat nu in lijn met de streep dus verder durf ik niet echt te draaien. [of ben ik te bang het geheel van slag te draaien?]vandaag even wat afgesteld en gedaan.
nu het volgende probleem:
hij pakt de achteruit niet vanuit p stand en n stand.
als je vanuit de d naar de r gaat pakt hij de achteruit wel.
diverse keren geprobeerd maar hij reageerd niet.
weet je ook wat dit kan zijn??dus handvast zou kunnen betekenen dat het niet correct zit begrijp ik uit jouw tekst! :hmmz
ik kan eventueel die van de x25xe nog proberen maar je kan er niet bij met een momentsleutel denk ik.
dinsdag even bij dhz overleggen wat te doen!sensor is vervangen tijdens het vervangen van de distributie set. stond daar toch op de brug en aangezien mijne verlaagd is en ik geen brug heb is dat de makkelijkste oplossing.
ze hebben de sensor -aangezien je er slecht bij kunt- handvast vast gezet wat volgens hun wel met 20a25 nm overeen komt.
gisteren 40km mee gereden. hij begon met storing en bij 60 graden motortemperatuur ging hij uit. even een paar keer iets steviger opgetrokken en hij ging weer branden voor 5 minuutjes. ging even later weer uit en ik heb hem voor de rest vd kmters niet meer gezien.
vanmorgen even weer gestart en hij zit er meteen weer in. :fy1ik heb gisteren even lopen rond kijken hier op het forum wie nog meer last heeft gehad en kwam het verhaal van erwin tegen en begon mij hier al zorgen over te maken. :(
blok heeft nog maar 152.315 gelopen en kan het nog steeds niet echt geloven dat het blok zelf een probleem heeft.
ben er wel flauw van. 1st mijn b vectra v6 waar we de storingen niet uit krijgen en nu mijn a vectra v6 waar storing in zit.
denk dat ik maar over stap op iets simpelers [1.2 d kadett oid] :Dtijdens het vervangen vd olie en bougie’s heb ik inderdaad beide polen van de accu los gemaakt.daarna het brandstof filter meteen vervangen dus qua uren moet het wel goed zitten. had zelf ook even op een “reset” gehoopt.
klaar
iets anders dan een d kadett :Dnog op zoek?
ik heb een v6 bij dhz staan die in onderdelen weg gaat
blok is 100% goed en is 25 km terug voorzien van een compleet nieuwe distributie set.het reserve blok met lekke koppakking staat hier ook nog wel!
ik heb nog een setje 2e hands liggen.
in goede staat
gr dennisriempjes zijn eraf. niet helemaal op de correcte manier helaas.
ik heb het systeem van de achterste [airco] riem ontdekt.
heb nu alleen nog ruzie om de stuurpomp te ontspannen :swear
vandaag nog even rustig kijken en proberen.misschien niet echt handig :???: maar hij staat ook bij mijn advertentie’s op mp dus vandaar dat ik het er maar bijgezet heb
ik heb nog een v6 ecotech uit m’n onderdelen vectra staan.
koppakking is lek!
blok is verder in goede staat.
interesse! 06-22226339is die van een automaat wel hetzelfde of zit er weer verschil in handgeschakeld en automaat??
ik heb namelijk hetzelfde probleem met de kabelboom gehad maar na vervanging komt hij bij mij niet meer uit de noodloop. :hmmzvanmorgen even tussen peilstok en vliegwiel gekeken.
na een boel roest weg geborsteld te hebben zag ik idd een x16xel staan.
nu is mijn volgende vraag uiteraard wat ik allemaal moet aanpassen om die erin te hangen.
ecu en gasklephuis moet ik sowieso halen maar zijn bijv. de stekker aansluitingen en kabelboom gelijk aan een x18xe1 en hoe zit ik eventueel met de brandstofpomp ed?
wie weet hier antwoord op want ik wil toch graag die auto weer rijdend hebben.ik ben zelf ook bang dat het een x16xe1 is.
balen uiteraard want hij is als een 1.8 aangeschaft en nu is het niet 1 2 3 over te bouwen.
inlaatspruitstuk is gedemonteerd omdat ik vermoede dat daaronder het type nr af te lezen zou zijn. gasklephuis – ecu ed heb ik er niet bij.ik denk dat de astra binnenkort zo te koop gezet wordt zonder blok want ik ben er een beetje veel flauw van geworden
als dat zo is dan heb ik dus een 1600 staan :argue
en dan snap ik het bovenstaande van willem bijv. even niet want als ik zoek op google op x18xel krijg ik bijv. van gates echt wel een motorcode x18xel.
waarom bestaat bij hun die code nou wel?? -
AuteurBerichten