Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
daarom ook en een c20xe en c20let zie je al zo veel vind ik. plus een 4 cilinder ik vind 6 toch mooier rijden, en met een chippie heb een 3.0 cdti ook al gauw over de 200 pk en idd oude auto eisen laag. lijkt me de perfecte keuze motor voor n dikke swap
zeker een dikke diesel, alleen hoop dat zoiets uberhaupt mogelijk is, alles valt pas te maken maar tis wel een hele uitdaging volgens mij.
@mvolkerink wrote:
Dit hoort inderdaad niet. Het zouden de klepstoters kunnen zijn, maar ook een distributieriem die te slap ligt waardoor de spanner gaat tikken.
Dit lijkt mij meer het probleem want op de video klinkt het idd als klepstoters maar als je er bij staat komt het Veel lichter en oppervlakkiger (plastic achtig ) over e komt idd bij de riem weg
zou de motor flushen enig nut hebben? of me leren leven? ding staat ook al 208xxx op
ja klopt zag die grijse ook in eens op mp staan! maar ff gemailed
bedankt voor de snelle reactie’s! die bovenste lijkt idd wel goed vanwege de foto maar volgens mij is dat een originele op de foto. en die onderste is alweer dat andere model, heb ik kunnen vinden via het artikelnummer. toch bedankt! in de UK staan er 2 te koop ook maar weet niet hoe dat met verzenden zit
vind ik leuk! ik ga gewoon nog ff rondzoeken voor een zuiver corsatje dan of het nou een c of x 16 is beide zijn dus prima te doen
ja das waar, he vraagje ivar zie dat jij een x16xe met powerbox en met spaghetti stuk heb wat voor vermogen haal je daar nou uit met zo’n opstelling?
en heb je het ook allemaal laten afstellen? of zo er opgedraaid en rijden maar?maar in dat geval klinkt een x16xe dan toch weer goedkoper en natuurlijk minder schaars maar krijg ik niet het zelfde effect als ik een powerbox en 4-2-1 met c16xe ecu gebruik? egr klep dicht enz. dan is het toch net zo vel als een c16?
goed alvast om te weten! heb trouwens net die man van deze advert : http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m946122860-opel-corsa-1-6i-16v-gsi-nieuwe-apk-bj-1994.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer” onclick=”window.open(this.href);return false; even gebeld en uiterlijk kan inderdaad wat aan gebeuren maar beweert wel dat het een technisch goede auto is, riem vervangen bij 189xxx is 2 jaar bij hun zelf in onderhoud geweest, iemand vertrouwen in dit bakkie? of is dit autotje hier bekend?
hmm maar die c16xe corsa’s zijn best weining te vinden of je moet er in eens flink voor betalen onder de 1000,- is et allemaal x16xe, er staat in rooie c16xe maar die heeft ook direct 237xxx er op staan en is rood… (de roze variant haha) plus lijkt op een ex pauperbakkie zal wel in getrapt zijn : http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m946122860-opel-corsa-1-6i-16v-gsi-nieuwe-apk-bj-1994.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer” onclick=”window.open(this.href);return false;
nog ff 1 klein vraagje trouwens,
die gsi bumpers lijken wel moeilijk te vinden voor een corsa b, zijn er ergens nieuwe of replica’s van te koop? -offtopic
oke super want dan ga ik toch voor een wat mooier corsatje met een wat lagere km stand en dat zijn vaak de x16xe’s
en als ik zo’n gsi aanschaf heb ik idd wel een planning voor wat meer vermogen, eerst maar is kijken of de standaard 106 pony’s er nog in zitten :thumbup
bedankt voor de reactie!
ff goed kijken hoe het motortje loopt en of de auto niet krokant is moet genoeg zijn zegmaar?
maar zit er ook veel verschil in snelheid/trekkracht/rijplezier in deze 2 types?
-
AuteurBerichten