Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hij begint bij mij te ruiken als ik lang stil moet staan en de temp. dus ook hoog oploopt. Ik zal dat inderdaad eens een keer checken. Waar zit het interieurfilter?
Trouwens.. ruikt die van jou dan ook naar benzine?
Dat heb ik dan dus wel weer..Hee.
Ik heb dat ook bij mijn tieg, maar ik geloof dat het normaal is.
Heb het es verschillende keren nagevraagd bij garages maar zolang
dat ene aanspringt zodat ie weer afkoelt is het goed. Hij doet het tenminste ;-).
Gister nog twee keer gehad dat ie zo warm werd, stond dus ook steeds in de file. Hij springt in ieder geval aan en zakt tot ongeveer 95 graden.
Denk niets om je zorgen over te maken. Pas als ie niet meer afkoelt.oehh nice!:D
Ik heb er ook last van, en ook inderdaad alleen bij warm weer.
Heb het een aantal keren nagevraagd aan monteurs en zei zeiden;
zolang de ventilator aanspringt en de temp weer zakt is het goed!
Waarschijnlijk dus niks aan de hand.. :DNou zoals ik al zei is de auto weer gemaakt, maar nu is er een ander geluid!!
Ze hebben deze week ook een wiellager bijgesteld en sinds dat hij gemaakt is hoor ik rechtsachter bij het wiel een geluid. Vooral als ik wat harder moet remmen.
Ben er al mee terug geweest en hebben ze het weer verholpen maar nu is het alweer terug.
Volgende week vrijdag weer een nieuwe afspraak….*gaap*NP
Hij is in ieder geval weer gemaakt :D
Nieuwe handremkabels.. tjee wat zijn die duur! Geluidje is foetsie en de handrem krijg ik als vrouw bijna niet meer aangetrokken! hehe..waar staat dat precies?
Geloof dat er staat op rotondes EN bij linksaf slaanZo, net terug.
Hebben m op de brug gezet en heb even meegegluurd.
De uitlaat zit niet helemaal op zn plek, die past blijkbaar helemaal niet onder de auto maargoed zo heb ik hem nu eenmaal overgekocht. Rechts heeft hij heel veel ruimte maar zit helemaal tegen de linkerkant aangedrukt wat het geluid zou kunnen veroorzaken. Verder is de handrem dood en zit er speling in een wiellager.De uitlaat laat ik even voor wat het is want dat wordt waarschijnlijk veel te duur. Volgende week breng ik hem weer langs en gaan ze naar de remmen achter kijken. Krijg gelukkig wel eerst een prijsindicatie en als ik het niet wil laten maken dan kan ik hem zo weer ophalen.
(Zei opel dealer eerst ook maar bleek achteraf niet. Heb wel wat meer vertrouwen in de kwik fit!)
Morgen maakt kwik fit even een proefrondje. Zodra ik weet wat het is kijk ik eens verder wie ik het zal laten maken. Opel dealer in ieder geval niet :P
Nou nee daar ga ik niet meer naar toe, laatste keer hebben ze me daar genaaid om het maar even zo te zeggen. M0et daar nog altijd mijn reservesleutel halen en ipv 50,- moest ik opeens 155,- betalen omdat ze ook nog naar de auto hadden gekeken. Prijs was niet de afspraak, hebben we het duidelijk van te voren over gehad dus zo vriendelijk zijn ze niet.Iin ieder geval niet hier in Limburg-Heerlen.Ben er ook niet meer geweest.
wat is de vod?:$
Ik breng hem morgen even naar kwik fit. Gaan zij een rondje rijden. Hoop dat het niet zo duur is om het te laten fixen:S
als ik stil sta heb ik het inderdaad ook soms en wanneer ik langzaam moet rijden, zo’n 30-40 km/u. Wanneer ik gas geef gaat het juist even weg.
Hmm en wat is een homokineer/wiellager?
De uitlaat is er wel kort geleden even afgeweest meen ik. Die man die mijn auto gemaakt heeft had hem vaster gezet ofzoiets? maar sinds dat ik hem terug heb maakt ie die herrie.
Mijn uitlaat zat ook altijd dicht op de bumper. Bij mij zitten nu twee van die boogjes zeg maar van waar de uitlaat tegen aan heeft gezeten. Bij mij is het wel weggesmolten.
Ja precies, Ik wist tot voor kort ook niet wanneer die van mij vervangen was geworden. Vorige eigenaar ook niet, maar had al genoeg probleempjes gehad met ‘m dat ik uit voorzorg de distributieriem toch heb laten vervangen. Had een setje gekocht, was iets van 100 zoveel euro, en het laten maken bij een kennis dus was niet al te duur uiteindelijk.
Hmm ziet er goed uit! Mijne is nog wat paarsachtiger geloof ik. Kan dat op foto’s nooit zo goed zien maargoed, onze kleurnummers verschillen in ieder geval wel, dus hij zal niet helemaal hetzelfde zijn!
Wij hebben hier in een zogenaamde kleurenwinkel.. Zie dat jij in Brabant woont dus weet niet of dat bij jou in de buurt ook is.. En we hebben een HEUTS, weet niet waar die winkel overal gevestigd is maar ook daar hebben ze verf voor de auto. Stiften weet ik even niet..
Succes!
Ik dacht om de vier jaar.. of inderdaad om de zoveel duizend kilometer..
Yes, inderdaad onder de motorkap.
Als ik de mijne open doe kijk ik meteen tegen een zwart stickertje. Daar staat het kleurnummer op.
Heb je zo’n kleur blauw waar er zo veel van zijn?:P Die heb ik namelijk ook en mijn nummer is 286.
Was toevallig ook een keer ergens gaan kijken voor iets van verf maar wist niet welk kleurnummer ik had,
toen heeft iemand me laten zien waar dat staat en dat is dus onder de motorkap.Succes ermee!:)
Groetjes Eveline – mede tigra rijdster :P
zodra hij 102 bereikt springt er wel iets aan ja, dan zakt hij terug naar 95 als ik geluk heb.
Komt het niet door het warme weer dat je dan miss sneller de benzine ruikt? is alleen als ik de blazers helemaal opendraai op 4.Hmm… net werd ie weer zo’n 100 graden. Zette de verwarming open zodat de warme lucht eruit kon maar rook wat benzine… is dat normaal of niet?
5 april 2010 om 13:37 In reactie op: verwarming blaast koude lucht bij over de 100 graden. #17652361Hm ik heb wel dat mijn temp. ook snel oploopt naar de 100 en iets erover. Bij mij springt ie dan wel aan en koelt ie meteen af naar 95. Hoop dat iemand je wat tips kan geven!
Chille!:thumbup
origineel gepost door groenetijger
origineel gepost door Liene89
Hoe kan dat dan?? heb je een verlaagde tieg?
Ik had hem namelijk wel verlaagd en toen is het middelste gedeelte van de uitlaat eronder uit geflikkerd. Was ook een ”mooi” geluidje. Wel een hel toen het gebeurde. Heb hem nu ook verhoogd. Was die ellende meer dan zat. Kon niet eens normaal een drempel over rijden!Toch wil ik hier op reageren..
Ik had een v-maxx schroefset bijna op z’n laagst staan, en de achterveren waren nageperst en zaten zonder stelschroef..
Zelfs met extreem verlaagd heb ik dat nog nooit meegemaakt.. Ik moest wel op de koppeling over drempels heen (schuin), want anders raakte de balk of sideskirt of kat de grond. Lag aan de drempel..
Ja bij mij raakte ik ook altijd de drempel. Of ik nu schuin over een drempel ging of niet. Maar ik wilde een parkeergarage inrijden met een helling van heb ik jou daar en toen raakte de uitlaat los. Vraag me niet hoe, maar aan mij lag het niet, reed elke dag die garage in. En die van mij was ook extreem verlaagd. Toen hij werd opgetakeld konden ze hem nauwelijks vastzaten omdat ze er niet tussen kwamen. Maargoed van dat gezeik ben ik af.
-
AuteurBerichten