Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[quote quote=18369469]Heb net mijn nieuwe Astra opgehaald. Vroeg inderdaad of het ook mogelijk was dat de spiegels automatisch bij vergrendelen in klappen… Gaat dus niet. Reed hiervoor een nieuwe Peugeot 308 en die had dat wel. Was toch handig. Ook jammer dat je de lichten niet op afstand kan bedienen om je auto te zoeken.. of heb ik die gemist?[/quote]
Zeker gemiste kans dat de spiegels niet mee gaan met de ab of openen van de deur.
Licht bedienen om je auto te zoeken zit er zeker op, ik heb keyless entry maar als ik op de ab deuren open druk gaan de led lampen knipperen.
Deze wel even aanzetten in de instellingen
hoor graag of het is gelukt
Sinds een tijdje de trotse eigenaar van een nieuwe Astra innovation 1.4 turbo
Super blij mee, vooral de verlichting op deze auto is te gek (Intellilux matrix led)
Ziet er goed uit!!
Hoe heb je ze aangesloten? Ik ben van plan om ze ook te kopen.Nee ik hoor geen klik, maar ik ga het volgende week maar eens weer proberen.
Ik heb zelf nog een prima radio liggen die ik er graag in wil bouwen.
En dat frame van ebay zag er goed uit.Bedankt voor de reactie
[rquote=1911735&tid=145426&author=jraaf][rquote=1911706&tid=145426&author=lepo3000]zo te lezen ben je er mooi druk mee.
Ik heb dezelfde type radio in mijn vec, en wil hem er erg graag uit hebben maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
hoe is het jou gelukt ???
ik heb echt alles geprobeerd en ben nu bang dat ik iets stuk maak.[/rquote]Er zitten 4 gaatjes in de radio. op de hoeken in het front z’n beetje. Hier kunnen inbusjes inzitten welke je er uit dient te draaien. Dan in elk gaatje een passende lange spijker (als je de originele ijzertjes niet hebt)en deze rustig naar binnen drukken tot aan de aanslag, dan zachtjes verder drukken tot je een klik hoort. Dit bij elke kant doen en dan is je radio ontgrendelt. Dan dien je ‘m voorzichtig naar je toe te trekken. De weerstand die je op dat moment ondervindt is de stekker die in het frame aan de kabelboom zit, dus gewoon door trekken. Dit is hoe de radio origineel vast zit en dus los te krijgen is.
:vertag excuus voor de topic roof:oSafe driving Jurgen[/rquote]
De inbus boutjes is me gelukt maar met de spijkers gaat het niet goed, ik kijg ze er wel in maar trek ze er zo weer uit, ik merk niet dat ze blijven steken om zo de radio eruit te trekken.
Heb ook al de knoppen en de ventilatie roosters (boven de radio) verwijderd maar er lijkt wel een extra frame omheen te zitten (ook te zien op de foto’s hierboven) en krijg daardoor geen goede grip op de radio.
Ik ga toch maar weer eens een poging wagen en maar hopen dat ik niets beschadig
Het is wel een goede om te weten dat de aansluiting achterop blijft zitten, dit word het volgende probleem om er een enkel din frame in te zetten en een enkel din radio aan te sluiten maar dat zie ik dan wel weer.Bedankt voor de reactie
zo te lezen ben je er mooi druk mee.
Ik heb dezelfde type radio in mijn vec, en wil hem er erg graag uit hebben maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
hoe is het jou gelukt ???
ik heb echt alles geprobeerd en ben nu bang dat ik iets stuk maak.origineel gepost door opel-limbo
http://cgi.ebay.co.uk/PC5-110-Vauxhall-Vectra-Vivaro-Radio-Removal-Keys-Pair-/180531351819?pt=UK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP&hash=item2a0881d10bVia Ebay UK
Volgens mij zitten er in die dubbeldinradio’s geen inbusboutjes in.Zijn gewoon 4 open gaatjes waar je pinnen in kunt steken.
Als je zelfgemaakte pinnen niet blijven vastklikken aan je radio moet je proberen de pinnen erin te steken en ze dan een beetje uit elkaar te duwen. Dus de pinnen erin,de linkse een beetje naar linksbuiten duwen en aan de rechterkant naar rechts duwen. Zo vasthouden en dan de radio naar voren trekken.Greetz Roel met een C.
bedankt voor de link :thumbup
goede tips ik ga het nog maar eens proberen, aan de schakelaartjes dacht ik ook al maar ben een beetje bang dat ik iets beschadig of kapot maak (ben nogal bang en voorzichtig met dat soort dingen) maar ga het toch maar proberen, eruit moet ie toch een keer.
origineel gepost door VectraDennis
dealer wil ze ook nie uit lenen, moet maar een afspraak maken ?!!.
klinkt als Bleeker :thumbdown
dat heb je heel goed gegokt, ben er ook helemaal klaar mee :puke:puke
Imbus boutjes naar binnen draaien ???? dan vallen ze toch in de radio
Deze heb ik eruit gedraaid anders passen de pennen toch niet?allemaal al gedaan maar de pinnen blijven er niet achter haken zodat ik de radio mee trek :mad: ventilatie roosters en dashbord kast ook al gedemonteerd om de radio van achteruit aan te drukken maar het zit muurvast !!!
De auto shops hier in de buurt hebben deze pinnen niet (zeggen ze) dealer wil ze ook nie uit lenen, moet maar een afspraak maken ?!!.
Ben ook bang om schade te maken door grof geweld te gebruiken
Ik wil alleen even proberen of ik de andere radio kan aansluiten en of het dan ook werkt voordat ik een duur ombouw frame en evt kabels ga aanschaffen.Bedankt allemaal voor jullie reactie’s en duidelijke foto’s .
Heb het schakelaartje eruit gekregen en idd het stelde niets voor, schakelaartje ook open gewipt en de contacten schoon gemaakt deze zagen er ook niet vies uit maar ….. weer in elkaar gezet en aangesloten werkte het weer perfect :)
ook hier geldt weer “vaak ben je te bang”:angelorigineel gepost door Goossens Bjorn
als je met een klein schroevendraaiertje onde de knop wipt, komt hij zi los (zorg er wel voor dat je de bekleding niet beschadigd. Je kan ook je deurbekleding losmaken en langst onder tegen de knop duwen. Is echt en werkje van niksoke ga ik proberen, bedankt voor de tip (wel spannend om de bekleding niet te beschadigen)
origineel gepost door Goossens Bjorn
gewoon vervangen door een nieuw exemplaar, duurt welgeteld 30sec om te doen.maar hoe krijg ik de schakelaar er uit ?
origineel gepost door sw_reijnders
regelmatig voor en achterbanden omwisselen scheelt ook.
daar voorkom je redelijk het “cuppen” mee.hoe gaat dit dan met de sensoren van de banden ?
dan klopt de meldingen met vorr en achter toch ook niet meer?origineel gepost door vectra2004gts
je kan er ook een dubbel din van kenwood of pioneer in zetten met navi en dvd enz werkt bij mij perfect:worsDaar zat ik ook aan te denken om een dubbel din radio aan te schaffen, maar is het plug en play of moet ik veel aanpassingen maken ? als er geen radio info op het scherm komt vind ik geen probleem als ik maar geen fout meldingen krijg iemand ervaring mee?
origineel gepost door Niko
je bedoelt zeker CR of WR bak.
Met gegevens van je motor kan je via site van http://www.opel-infos.de achterkomen welke bak in je
GTS zit. (bvb. bij mijn GTS zit een F17 CR 3,74)Bedankt voor jullie antwoorden, het gaat inderdaad over een CR of WR bak.
Heb even op de site gekeken en het blijkt om een F17(+)CR, 3,94 bak te gaan.
Maar dit zegt mij niet zoveel :( wat betekend dit nu precies.Het toerental bij 120 is 2800 toeren dus zou het een WR zijn volgens Reijnders :hmmz.
Goed nieuws !:thumbup heb je erg veel geluk gehad en ben je op tijd stil gaan staan, daarmee ben je goed weg gekomen.
Ik heb minder geluk gehad. Ben blij voor je dat het zo gelopen is, ook goede actie van de garage:thumbup.
Veel goede kilometers gewenst.30 september 2009 om 21:55 In reactie op: Vectra thuisgebracht door de anwb HIJ RIJDT WEER. #17528518Hoi Silver
Dit verhaal komt mij heel erg bekent voor, heb het zelfde gehad met de vakantie in Z.Frankrijk eerst een rare ratel en toen einde oefening bij 120 km per uur.
Drie weken :fy1 gewacht tot de ANWB hem eindelijk naar Nederland bracht (:puke) bleek de waterpomp vast te zijn gelopen, daardoor de distributie riem eraf gelopen (was nog wel heel), alle koelvloeistof eruit, blok te heet geworden waardoor alles naar de kl…. was.
Conclusie nieuw blok of andere auto.
Toch afscheid genomen van de trouwe vec. b2
Maar ben nu erg blij met mijn GTS C vec.Ik wens je veel sterkte, en dat het allemaal mee mag vallen met de kosten
origineel gepost door Edvries
http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/KB001Zoiets bedoel je
Volgens mij gaat bij dit setje de klep niet automatisch omhoog alleen ontrgrendelen
deze zin bracht bij aan het twijvelen
>>> een krachtige motor( trekkracht 3-5 kilo) wordt het kofferbakslot geopenend. <<<<:hmmzHeeft iemand ervaring met het inbouwen van deze extra optie ?
Enof de GTS uit 2002 daarop is voorbereid ?Ik heb op mijn vec uit 2002 ook een extra knop op de handzender en in de portieren om de klep te ontgrendelen.
De klep zit altijd op slot en moet het altijd ontgrendelen door op het knopje te drukken maar moet hem wel zelf omhoog duwen (als je dan de knop van de klep indrukt hoor je wel een motoretje lopen).Tuono bedoel je dat de klep vanzelf omhoog gaat of bedoel je wat ik net beschreef ?
Als de mogelijkheid bestaad dat de klep ook vanzelf omhoog gaat zou ik dat er ook wel op willen hebben.:oNa een week is de aanjager er alweer mee gestopt, de kachelweerstand is alweer de boosdoender zijn hier vaker problemen mee ? en waar zou dit aan kunnen liggen ? kan het ook zijn dat het ding te warm wordt en dan de geest geeft ? :(
9 september 2009 om 21:29 In reactie op: De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint #17513475Mooie vec ! ;) gefeliciteerd ! veel rij plezier ermee
De aanjager werkt weer :D het was inderdaad de kachelweerstand. ik weet niet wat de kosten waren omdat het onder garantie valt. het leek een klusje van niks, dashbord kastje eruit (zonder de strip los te halen) dan kan je er goed bij om het te vervangen.
ik ben weer blij :Dik heb het zelfde probleem, er zit behoorlijk veel condens (vocht) in mijn rechter koplamp. rubberen kap was eraf maar zit er inmiddels weer op maar na een week heb ik er nog steeds vocht in zitten ik vraag me af of het daar wel aan heeft gelegen maar kan ook geen kapotte rubbers of barsten vinden. hoe lang duurt het wel niet voordat alle vocht eruit is ? of ben ik toe aan een hele nieuwe koplamp ?
-
AuteurBerichten