LeoWatz

Aangemaakte reacties

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Vraag over Navi900 IntelliLink systeem #18486302
    LeoWatz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 September 2017

      Hallo Jan,

      Ik had de auto net nieuw.

      Een collega van mij is er later mee gaan rijden en ik weet niet hoe vaak hij wel niet terug is geweest bij de garage. schermen verwisseld etc. ze hebben van alles vervangen.

      Uiteindelijk bleek het iets van een sensor te zijn van de achterruit wisser die alle ellende veroorzaakte.

      Auto is echt tig keer terug geweest tot vervelens aan toe maar uiteindelijk was het opgelost.

      Kosten weet ik zo niet, het viel allemaal onder de garantie.

      Auto was splinternieuw en ik had het al met een paar weken.

      Ik rij inmiddels sinds een paar jaar alweer zorgeloos in een Citroen C3 welke ik prive had gekocht.

      Gezien de ervaringen met deze Opel voor mij even niet meer.

      Groeten, Leo

      In reactie op: Nauwkeurigheid file informatie NAVI900 #18354533
      LeoWatz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2017

        Beste,

        Ja het is een drama navigatie systeem.

        File informatie is lachwekkend en droevig dat het anno 2018 zo moet gaan.

        Ik heb jaren met TomTom gereden en nu helaas met dit onbruikbare systeem van Opel.

        Snap niet hoe men dit van Opel in zulke auto’s kan implementeren.

        Updates kosten schandalig veel geld, file informatie is waardeloos en idd hij geeft het aan als je al in de file staat, ja koekoek dat kan ik zelf ik nog waarnemen.

        Zonder blikken of blozen vragen ze € 149,00 voor kaartupdates welke sterk verouderd zijn, ofwel ouwe meuk verkopen tegen de hoofdprijs.

        Rij sinds deze week maar met een iPhone en de TomTom app erop (wat een blamage voor Opel) met een Baseus magnetisch ventilatierooster houder.

        Natuurlijk gaat het niet via het geavanceerde scherm omdat men (Apple en/of Opel) dit probeert te voorkomen om zo geen geld mis te lopen natuurlijk.

        Jammer, jammer maar het is helaas niet anders.

        Waarom zouden ze je het makkelijk maken als het ook moeilijk kan of helemaal niet.

        Ik erger er mij kapot aan dat Opel/Here zo’n stuk waardeloos navigatie levert en je niet de keuze geeft om te kunnen kiezen.

         

        TomTom is gewoonweg de beste navigatiesoftware :good: en daar kan geen ander aan tippen.

        Kunnen ze van Here nog een hoop van leren.

         

        Groeten, Leo

        In reactie op: Vraag over Navi900 IntelliLink systeem #18348231
        LeoWatz
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2017

          Beste,

          Ja ze hebben het scherm afgelopen week vervangen.
          Hij werkt nu prima.
          Op een gegeven moment was het minuten lang knipperen, strepen en uitvallen en plotseling deed hij het dan weer een aantal uren.
          Meestal was het tijdens het rijden.

          Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben maar je ziet er niks van.
          Men werkt zeer netjes bij Broekhuis in Ede, dikke pluim. :good:
          Fijne garage en het word snel en goed opgelost.

          In reactie op: Vraag over Navi900 IntelliLink systeem #18347852
          LeoWatz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2017

            Hoi Arnold,

            Ja is een nieuwe Astra K.
            Ik heb het al wel doorgegeven aan de dealer.

            Groeten, Leo

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)