Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Daar heb je gelijk in, mijn excuus.
Ah oke, weer wat geleerd;) :thumb
Is het trouwens normaal dat de auto op 4 pitten blijft draaien? Ik dacht namelijk dat er op het moment dat er olie in de verbrandingskamer komt hij zou moeten over gaan op 3 pitten..?
Ja dat snap ik inderdaad Haasje17. Ik zal eens informeren hier in de buurt en anders bij een mede forumlid.
Ik doe het meeste het liefst zelf, maar dan moet ik wel de middelen ervoor hebben.
Nogmaals, iedereen bedankt voor de reacties, ik heb in ieder geval al wat meer duidelijkheid :thumb@Haasje17, het was een gedachtegang van mij. Maar oke, heb ik weer wat geleerd. Wat zullen de kosten ongeveer zijn? Aangezien ik geen gereedschap ervoor heb.
Heren, wat een heerlijke discussie weer :jerry: . Ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken. Maar het heeft er alle schijn van dat het lek klepseal is. Al blijf ik het vreemd vinden dat de bougie’s droog zijn! Je zou toch zeggen dat wanneer de klepseal(s) lek zijn de bougie’s nat zouden moeten zijn..
Zal ik morgen eens naar kijken. Bedankt voor de tip Fearless
Nee bedankt, morgen gaat de auto de brug op. Dan zien we wel weer verder, even goed bedankt voor het aanbod!
Dat is inderdaad ook een goed idee.
Dinsdag maar even langs de garage.
Thnx!Oke oke, ik zal morgen even kijken of er hier in de buurt iemand is die het kan. Anders stuur ik wel een pm!
Bedankt voor de reacties in ieder geval:)Oke.. En is dat goed zelf te doen?
Nee, het is blauwe rook. Ruikt ook naar olie, zover ik het tot noch toe merk gebruikt ie niet meer olie als normaal.. Kvs gebruikt ie niet.
Gister, de middendemper vervanger er onder gelegd en een nieuwe einddemper. A.s weekend weer even in de was zetten:D
-
AuteurBerichten