Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat klopt Gerard, ik kwam ook op zo’n site uit, maar daar wordt ik echt niks wijzer van.
weet iemand een manier om het gewoon te meten mischien gewoon met de schuifmaat? of is dit nou een hele domme gedachte?
ik zal morgen ochtend is even kijken, in de schuur, maar ep
of cvc zegt niks? zal alles nog is goed onderzoeken
jammer,
maar toch bedankt voor het meedenken
we komen er wel met zoveel kennis als hier aanwezig is
je bedoeld onder het onstekingshuis?
daar staat helemaal niks
kleppen tikken dat is niet zo erg dat doen de meeste xe”s
maar je zou je Stappenmotor is kunnen reinigen met remmenreiniger, dat ding zit onder je SFI bak aan een slang van +- 20 cm
dit zou het onregelmatige lopen wel is kujnnen oplossen
nee ik had hem al eerder verkocht dacht er meerdere te hebben,
krijg wel weer wat binnen binnenkort
er zijn meerdere mensen die met een opel sintra 2.2 onderblok rijden me een 20xe kop erop
dit is in de autocrosswereld niet ongebruikelijk, volgens mij past het zomaar op elkaarDac en Nac, en mis wel NK dus een flink aantal kleibanen idg,
ik ga er is over denken en een 300 gram er af halen heeft weinig zin dus?
nieuwe vraag!
hoeveel kan ik mijn vliegwiel max afdraaien,
en hoeveel minimaal (dat je iets sneller op toeren komt)LET OP! het is voor de cross
met een sterkere motor die dus hoog in toeren trekt, icm een iets lichter vliegwiel probeer ik dus sneller in het hoge toeren gebied te komen. Is dit een correcte redenatie?>ja soms komt het uit een klein hoekje vandaan zetten
ik heb nog wel zon onsteking ik doe er zelf niets meer mee, komt van een auto met vrij programeerbaar injectie systeem
ik heb nog wel zon onsteking ik doe er zelf niets meer mee, komt van een auto met vrij programeerbaar injectie systeem
ze niet alles, maar wel bijna alles,
de toppers op het NK, worden ook niet gepakt, en die rijden heel wat sneller met de opel als jij en ik,
ik ben laatst een keer gecontroleerd en het viel mij tegen, ze wisselden allen computers,het uitliteren is in dit geval een manier om opvoeren van de motor op te sporen,
maar brandstof druk halve maantje, en een chip op maat icm.. met revicie en nokkenassen
daar ga ik me oprichten denk ik
okee dan laten we dat maar varen
en aangezien het voor de cross is heeft opboren en carbs er op totaal geen zin,
ze willen het blok nog wel eens uitliteren, je moet het meer zoeken in de kleine dingen die niet zo opvallen
zou je dat kunnen toelichten “halve maan van de gasklep eraf halen?”
de uitlaat heb ik al uitgefreesd met een tolletje
origineel gepost door freek corsa
Ik zou persoonlijk niet gaan lopen “kutten” aan de flow van de kop.In mijn ogen is de flow origineel al goed genoeg om over de 200 pk heen te komen.
en kun je bij geert ook banken?
Mijn tips:
halve maan van de gasklep eraf halen
brandstofdruk op 3 bar zetten
chip van geert666 in de ecu
lassen binnenin het uitlaat spruitstuk eruit frezenja foutje,, moet kunnen
het is nu aangepast
-
AuteurBerichten