Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nee inderdaad Sjoerdie. Je moet je eigen wel in kunnen houden.
Wel heel leuk speelgoed en veel bekijks.
Bedankt JvV, was al zo lang niet meer online geweest dat ik niet meer wist hoe ik die link van Photobucket werkend kreeg. (schaam schaam)
Hi Pipo, ik had wat afscheids foto’s gemaakt en op facebook gezet met de tekst ” only the strongest survive”
http://i179.photobucket.com/albums/w290/laupielaus/IMAG3720.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hi Matthijs,
Ziet er goed uit!
Word heel de auto zwart?
Kom binnenkort wel weer ff buurten.Succes ermee!!! :thumbup
Van het ene forumlid naar het andere!!!
Ik zie dat hij goed terecht is gekomen.
Mooie verzameling. :thumbup
Succes, heb er nu ook 1 achter mijn c20xe in mijn c coupe. Blok hangt er nu in, wel wat scheef en schuin maar ik ga eerst rijden en dan van de winter er weer lekker aan sleutelen.
Groeten LAU.
C-dett 16v,
Ik heb nog geen passsende uitlaat.
Ik ga het oude spruitstuk van Danny een beetje aanpassen en een verloop maken die weer aansluit op het stuk wat al onder de auto hangt.
Ik wil uiteindelijk een ander spruitstuk maken maar wat ik nu zo snel mogelijk wil is RIJDEN!!!!!!Groeten!
rabbitopc
Ik heb idd de steunen wat langer gemaakt zodat het blok wat naar voren komt.
Je kan het volgens mij ook niet doen maar dan moet je echt met een fohn je kachel wat indeuken.Groeten en bedankt!!!
Hey, InjectTheVenom
De moer kon er nog net op!!!
En idd het moet allemaal nog een beetje opgefrist worden.chevyg20
De carterpan zit nu wel recht dus als ik de steunen verwissel dan zit het blok (kleppendeksel) wel recht maar de carterpan en versnellingsbak niet.
Het blok leunt wel wat schuin naar achteren maar dan kan ik volgens mij nog oplossen door de versnellingsbak steun aan te passen.Lekker bezig!!!
Als je die c kadett net zo strak afwerk en spuit dan komt het C-ker goed!
Succes met je project.
Gr Lau! :thumbup
Hey,
ja ik werd hem een beetje zat. Hij zat vaak ff in de weg als ik in de auto bezig was.
Ga denk ik uiteindelijk alleen een halve kooi. Is denk ik ook mooi en ik stoot mij hoofd wat minder!!!:PNog ff flink sleutelen en dan RDW keuring en vlammen!
Groeten en ik spreek je!
Hey,
Zaterdag is eindelijk het blok erin gegaan.
Het verliep zeer vlot!
Hij legt er een beetje schuin in maar dat komt wel goed.
De 1200 tunnel een beetje uit geklopt en hier en daar de versnellingsbak wat aangepast.
De komende tijd zullen we bezig zijn met het aansluiten van alles.
En wat ik al eerder zei, eerst ff alles rijdend maken en dan ga ik beetje bij beetje alles opknappen en aanpassen!Goed weekend iedereen en tot later!!!!!!!!!
wat nie ken is nog nooit gebeurd!
waar geen wil is ben ik weg!
Gezelligheid kent geen tijd wel mensen!
Hoe minder zielen hoe meer vreugde!
Op ieder potje pas een dekseltje soms moet je gewoon wat harder drukken!
Als de kat van huis is rimmen de muisen op tafel.
Hey,
Ik heb al een tijdje niks gepost maar ben wel druk bezig.
”We” zitten er overna te denken om een topic te starten met al onze projecten.
Aangezien er volop gebeund word maar niet gepost word.
Zelf had ik het idee om het blok helemaal op te fleuren met nieuwe kleuren enz.
Dit laat ik even achterwegen want, ik heb andere ideeen gekregen.
Dus wij gaan nu eerst het blok erin hangen en weer lopend zien te krijgen en dan ga ik weer helemaal los.
Tot die tijd post ik wel wat foto’s maar deze zullen niet spectacular zijn.
________________________________________________UPDATE 19 FEB
Hey,
Zaterdag zou het gaan gebeuren, dan zou de C een ander hart krijgen.
Stond echt te popelen om hem erin te hangen maar, ik heb al eerder wat tegen slagen gehad dus ik was ook wat huiverig voor wat er ging gebeuren.
Mark zou ook komen om heel de dag te helpen mocht het tegenvallen.
Eerst heb ik die versnellingsbak steun aangepast zodat het ff wat netter zat. En dat gaat idd een stuk makkelijker als de bak niet onder de auto hangt! ;)Toen heb ik de tussenas nog even kaal gemaakt en gespoten.
Mark was ook geariveerd nadat hij even in de file had gestaan op de A13!! en dat op zaterdagmorgen.
Ik had de baksteunen laten stralen en antraciet gecoat.
Kleur is niet naar mijn zin maar ik vind het voorlopig wel best.Uiteindelijk de c20xe in de kraan gehangen en geprobeerd heb erin te laten zakken.
Maar dat viel totaal niet mee.
Toch maar ff de kachel weggehaald om wat meer ruimte te krijgen.En ja hoor het blok ging erin.
Maar de motorsteunen kwamen totaal niet uit!!!Ff een belletje gepleegd en wat bleek je moet dus 1 omega rubber hebben en 1 manta rubber.
En 1 manta 1800 steun en 1 omega a steun.
Of je kan de ruimte tussen de steunen uit ringen,GRRRRR!!!!! z’on manta rubber had ik ff niet.
Meerdere belletjes gepleegd maar niemand had die dag een manta rubber voor het griijpen.Toen als een *%#$#% naar pijnacker gevlamt om daar een rubber te lenen.
Ik dacht als ik de maat weet dan maak ik wel ff wat tijdelijks want, mij is verteld dat juist de R25 bak voor de meeste problemen gaat zorgen.
Manta rubber opgemeten en wat blijkt deze rubbers hebben wij toevallig op voorraad op de zaak!!!
Dus stad en land afgebeld voor z’n rubber en dan ligt hij gewoon voor het grijpen.
Alles gemonteerd en weer het blok erin.
Maar nee hoor met andere rubbers kwam het nog niet goed uit.
Dan maar weer een hulplijn inschakelen.
Deze jongeman vertelde ons dan hij zelf wat aanpassingen had gemaakt toen hij een c kadett met een c20let reed. Hij had de voortreinsteunen aangepast zodat het blok dan 2cm naar voren komt zodat je wat meer ruimte heb voor je DIS ontsteking en kachel.Dit hebben wij ook geprobeerd maar de moed was al aardig in onze schoenen gezakt en de tijd bleef ook maar door tikken dus hebben we na een gigantische k#t dag besloten om volgende week weer fris opnieuw te beginnen met de info die wij nu hebben. Helaas helaas helaas het nieuwe hart zal nog even opzich moeten laten wachten.
Oja en van Pijnacker naar Delft kwamen wij nog een vrouw tegen die vroeg of wij haar naar het gekkehuis konden brengen i.v.m. een spoed opnamen. Ja best zeiden wij spring er maar bij.
Bleek dat zij totaal niet fit was en we hebben haar afgezet bij het gekkehuis waar zij nu is opgenomen!!! hahaha wat een dag!!!!!!Groeten Laurent. (Marcel bedankt voor de info!!!):thumbup
wat gaat hij uiteindelijk wegen?
zeker netjes!!! heerlijk kadett om mee te knallen! :wors
15 februari 2011 om 21:00 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17373133side pijp volgens mij. kijk maar op de foto van de zijkant.
:D
tja is echt een koopje!
Jammer dan mijn vriendin aleen Ka heeft anders, was dit hem denk wel geworden!!!:P
tja is echt een koopje!
Jammer dan mijn vriendin aleen Ka heeft anders, was dit hem denk wel geworden!!!:P
tja ik zou lekker t blok ophalen en dan ff een andere tuner of goeie draaierij opzoeken!
Succes met je blok! ;)
ja ik denk ook alleen accu polen.
Heb zelf met het lassen aan auto’s nooit problemen gehad als alleen de accu polen eraf lagen.
Succes!
13 februari 2011 om 18:28 In reactie op: Speedy Corsales –> Throttle Bodies!!!! update 22-4-11 #17816244niet normaal!!!!!! :o
Hey Fearless,
Kennis van mij wil ook met TB’s van een motorfiets gaan rijden (kosten 250,-)
Heeft flenzen laten waterlaseren en een collega van mij heeft alles pas gemaakt.
Hij heeft ook een airbox van ALU gemaakt.
Ziet er echt mooi en indrukwekend uit.
Er gaat super veel tijd in zitten maar. niet super veel geld.
Als ik lees dat je TB’s koopt voor 1500,- dan is dit veel goedkoper!
Hij wil dit samen doen i.c.m. een turbo.
Hij rijdt nu met een 1.3 8v met een gt30 turbo en haalt daar nu z’n over de 300pk uit.
In het blok zelf zit wel gigantisch veel geld maarja dat even tezijde!!!!;)link- is een beetje een impressie van de polo, tja tis wel een VW :P
[rquote=1856152&tid=84236&author=Oly]Hou je er rekening mee dat er een schuifstuk in de tussenas MOET? [/rquote]
Deze tussenas heeft een schuifgedeelte dus dat komt denk wel goed!
Danny reed met een vaste as maar dat lijkt mij op den duur niet goed voor de hardyschijf.
Maaruh bedankt voor de tip! houd mij scherp!:thumbup
Die foto die ik heb geplaast geeft een beetje een verkeerde indruk want, de witte delen zijn al gebarsten en verkleurd dus het is echt tijd voor een opknap beurtje!
Vind dat witte ook wel netjes maar dat van gsi racer heeft mij toch doen besluiten dat ik toch voor het antrasiet ga!;)En ik hoop ook dat dit blok meer rij plezier geeft!!!
Groeten!!!
30 januari 2011 om 12:29 In reactie op: Past een R25 in een tunnel van een kadett c coupe 1.2 #17807786mmhhhhh als het alleen de bovenkant is dan valt het wel mee! Er zat eerst een 2.4 in met een 240 getrag en die paste prima maar, deze r25 bak lijkt veel breder!
-
AuteurBerichten