Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb jij niet zon brillenbakje links boven in het dak dan?
Noop is mijn oude auto.
Fijne (supersnelle) auto waar ik heerlijk 10 jaar lang mee gereden heb.Zo had ik hem opgebouwd:
13 april 2014 om 17:50 In reactie op: 7e Groot Internationaal Opeltreffen zondag 13 april 2014 #18154425Mijn foto’s van vandaag:
https://plus.google.com/photos/+MarcelFlamand/albums/5655644710493338465″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Let op! Er staan ook foto’s van andere meetings en data in dat album.
Geweldige repo Krijn!!!!
Enne auto klaar. Nu tijd om het gras te maaien!!!! ;)
Schakelen is een kwestie van afstellen inderdaad.
Die barsten en de stofjes in de lak duiden op schade.Het stugger worden en verbeterde rem en ESP werking!!!!!!
Op het moment dat jij een noodstop maakt klapt hij direct in de sport stand zodat alle remenergie in het vertragen gaat zitten ipv in het duiken.
Verders ook met ESP. Als je te hard een bocht in hoekt kan hij een of 2 wielen op stug zetten zodat hij mindert rolt over de lengteas.Wat de bestuurder merkt: Alleen het stugger worden na het indrukken van de sportknop.
Bij een diesel zit dat gewoon in het motorstuurapparaat.
Dus naar de motor gaan, en daar de variant configuratie programmeren.Cruise control modules hoef je niet eens te zoeken want die zitten er bij een diesel en andere motoren met drive by wire gas nooit fysiek in.
ja klopt.
Alleen jammer dat het wiel 2X uitgevonden moet worden.
Klinkt als een gevalletje foute kleptiming…….
Bij CD70’s vanaf 2008 (Continental types) zit er een andere pinbezetting op.
Ook leuk dat Opel dit nergens vermeldt in hun schema’s.Niet meer nodig. Heb het probleem gevonden. Het werkt al.
Oud model.
Das een andere fabrikant radio dan het nieuwe model.99% zeker geen aux in.
Niemand? Niemand die achteraf CD70 ingebouwd heeft in een auto met AUX in?
P1125 heeft ie. Dus uitlezen is al gebeurd.
Maar wat is de foutcodeomschrijving?
Ik ken al de foutcodes niet uit het hoofd.Dat is afhankelijk van de besturingssoftware in de regelmodules van de auto zelf. Als die functie niet aanwezig is kan Tech 2 het ook niet programmeren.
De schakelklok boven op de bak gangbaar maken.
Heb ik een keer eerder meegemaakt dat deze hierdoor slecht schakelt.Ik neem voor het gemak aan dat het een Suzuki bak is?
Dus oude Agila (Opel motor met Suzuki bak).
Te herkennen aan de lange zwarte pook en de achteruit zit rechtsachter.Als je met flink gas optrekt zal hij toch zeker rond de 700 mg/slag moeten halen. DTH’s gaan zelfs naar de 1000.
Controleer je vacuümsysteem en of de vacuümpomp genoeg vacuum trekt.
Dat is alleen voor het koppelen van UHP naar telefoon nodig.
Daarna is dat niet meer nodig.
Als je koppelt van telefoon naar UHP maakt die setting helemaal niets uit.Dat is alleen voor het koppelen van UHP naar telefoon nodig.
Daarna is dat niet meer nodig.
Als je koppelt van telefoon naar UHP maakt die setting helemaal niets uit.Ligt eraan wat voor CD30 MP3 het is. Oud model, nieuw model?
( cd sleuf onder of sleuf boven)Met harde muziek is het niet vreemd dat er verlichting knippert.
Kan zowel elektrisch doordat de accuspanning iets instort alsook mechanisch doordat een lampje niet goed klem zit.Als het het laatste is dan zal de teller eruit moeten voor nieuwe lampjes.
En als je erbij vermeldt wat voor auto het is kunnen we je daadwerkelijk advies geven!
;)Als het beide de laatste software op. Helaas.
Dan gaat het niet werken.Als het beide de laatste software op. Helaas.
Dan gaat het niet werken.Dan kunnen het 2 dingen zijn.
Achter het dashboard volgens mij aan die metalen dwarsbalk hangt een relais. Das een relais voor vetraagde werking. Misschien is die kapot (dat relais is ook voor de aansteker achterin)
Als die heel is dan denk ik toch dat de multitimer niet goed is.
Dat is het electronische deel van de zekeringkast. -
AuteurBerichten