Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Afkraken doe je ten eerste maar ergens anders. Tunen is persoonlijk. Zoals je misschien weet zijn er voor deze auto’s geen tuning onderdelen verkrijgbaar, behalve een verlagings setje die je overal kan krijgen!
Dus ik ben hier een moeilijke uitdaging aangegaan. En ik maak er nog redelijk resultaat in voor een doe het zelver.
Die spoiler was een leuke grapje. Misstaat opzich niet. Alleen is ie erg aanwezig!
Ik heb geen idee. Mijn agila geeft hetzelfde probleem. Ik denk persoonlijk dat het stabiliseren niet bedoeld is voor zulke snelheden. Ik Ga binnenkort achter verstevigde achterveren plaatsen. Ik heb trouwens al veel breedere wielen. Welke een flink hebben opgelost. En hij stuurt nu ook veel prettiger! WEL MN WIELKASSEN MOETEN UITROLLEN TROUWENS!!!
Ik ben benieuwd.. Anders misschien toch ook maar verlagen en andere stabilisator stangen overwegen. Eens zien volgende maand bij de Opel Dealer tijdens de APK
Goossens Bjorn. Ik heb Foto’s verzonden naar je e-mail adres. Gr Wesley
Ik rijd zelf een agila z12xep. Als je wil kan ik wel even kijken voor je vanmiddag en een fotootje maken. Gr Wesley
Er zijn dagrij setjes verkrijgbaar. Zodra de motor wordt gestart gaan de dagrij lampen vanzelf aan. LET WEL!!! Het is verplicht bij auto’s waar later dag rijlampen zijn opgebouwd. Altijd stads licht (parkeer licht) mee te voeren. Wel zit er een aansluiting bij dat zodra je dimlichten ingeschakeld worden, de dagrijlampen vanzelf uitgaan.
Veel suc6 Wesley
Goeie dag. Ik heb zelf een agila uit 2004. En ik heb er uiteraad ook centrale deurvergrendeling ingezet. Ik heb een goeie website : http://www.spyeurope.nl
Diverse keuzes uit vanalles. Goed lezen welke set je koopt want ze hebben er bijna te veel.
De kabels liggen er helaas niet. Ook in de achterdeuren zijn zelfs geen gaten om kabels door te voeren. Hiervoor heb ik zelf gaten moeten boren en met door voer rubbers de kabels van de deurstijl in de deur gehangen. Ook moet je zelf voor de motoren gaten boren (2 p/motor) en dan vervolgens met een parker ze vastdraaien. LET OP!!! IS EEN KLOTE KLUS!!! Bedrading heb ik v.a. de hoofd unit achter mijn stuur langs laten lopen (hoofdunit zelf zit onder de motorkap geplaats).
Als je een set gekocht heb. en voor je ze gaat inbouwen. Test de motoren uit door de bedrading op de accu te houden.
Niet alleen met de afstands bediening maar ook de centrale werking als je zelf 1 v.d. 2 hoofd motoren (5 draads) naar beneden drukt. Dan moeten namelijk de anderen meegaan. Motoren met 2 draden, sturen niet de andere motoren aan. Deze ga ik zelf (achteraf) morgen in mijn kofferbak bouwen.Kijk even op de website en als je er niet uitkomt. Dan mag je me wel mailen.
extreme_bosjes666hotmail.comHeel veel succes! Wesley
origineel gepost door hmeijran
We hebben er een agila bijgekocht van bj 2001. Deze heeft geen centrale deurvergrendeling maar willen die er wel graag in hebben.
Wie kan me vertellen wat de mogelijkheden zijn, liggen de kabels er al in en hoef ik alleen maar motoren en stuurunit te plaatsen of zit er meer werk aan vast ?Goeie dag. Ik heb zelf een agila uit 2004. En ik heb er uiteraad ook centrale deurvergrendeling ingezet. Ik heb een goeie website : http://www.spyeurope.nl
Diverse keuzes uit vanalles. Goed lezen welke set je koopt want ze hebben er bijna te veel.
De kabels liggen er helaas niet. Ook in de achterdeuren zijn zelfs geen gaten om kabels door te voeren. Hiervoor heb ik zelf gaten moeten boren en met door voer rubbers de kabels van de deurstijl in de deur gehangen. Ook moet je zelf voor de motoren gaten boren (2 p/motor) en dan vervolgens met een parker ze vastdraaien. LET OP!!! IS EEN KLOTE KLUS!!! Bedrading heb ik v.a. de hoofd unit achter mijn stuur langs laten lopen (hoofdunit zelf zit onder de motorkap geplaats).
Als je een set gekocht heb. en voor je ze gaat inbouwen. Test de motoren uit door de bedrading op de accu te houden.
Niet alleen met de afstands bediening maar ook de centrale werking als je zelf 1 v.d. 2 hoofd motoren (5 draads) naar beneden drukt. Dan moeten namelijk de anderen meegaan. Motoren met 2 draden, sturen niet de andere motoren aan. Deze ga ik zelf (achteraf) morgen in mijn kofferbak bouwen.Kijk even op de website en als je er niet uitkomt. Dan mag je me wel mailen.
extreme_bosjes666hotmail.comHeel veel succes! Wesley
Goeie nacht.
Ik ben nieuw op t forum en heb geen flauw idee of ik onder het juiste adres zit.Ik heb het volgende.
Mijn auto is een opel agila 1.2 16V uit 2004.
De eind-demper hangt vóór de achteras en v.a. daar gaat een uitlaat pijp over mijn achteras (in een boog) en komt dan pas uit bij mijn bumper.Nu wil ik dolgraag een lekker geluid uit m’n auto.. ookal is het geen sportief autootje…. Is het mogelijk een eindemper te monteren die lekker klinkt met een sportieve lage toon? Pomp uitlaat bijvoorbeeld?
Die ik dan ook weer kan laten uitmonden bij mijn bumper.Want de meeste einddempers hebben er een knappe toeter aan en daar kun je dus geen pijp aan lassen zodat die in een boog uitmond bij mijn bumper. Deze zijn veelal bedoeld om aan het aller einde te zitten.
Heeft iemand hier een oplossing voor??
Vriendelijke groet, agila driver
-
AuteurBerichten