Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik ben wel handig met een multimeter ,,die heb ik hier ook liggen
Beste zakhooiTm
Ik heb inmiddels één foutcode
P1113(2 sensorpoort detector in circuit spanning te laag
Kun je hier wat mee denk je?Jammer genoeg geen foutcodes gekregen,volgens de dealer moet het iets met
de vlinderkleppen zijn,de servo geeft 0,1 volt aan,,maar moet 0,3volt zijn,dus kan
een slechte verbinding of kabelbreuk zijn volgens hun,in het andere geval het motortje
van de vlinderklep bediening.
Auto loopt verder zeer goed,,en levert niets in van het motor vermogen,,stationair ook
zeer netjes je kan een euro op z.n kant op het motorblok leggen ,die valt dan niet om.
Volgens seggen zijn er geen losse onderdelen voor het inlaat spruitstuk verkrijgbaar.
Wel zeggen ze dat ik er gewoon mee kan blijven rijden,,kan geen kwaat,,maar je dat
lampje is geen fijn gevoel,,is dat niet uit te zetten of te foppen?Hallo ZakhooiTM
Motortype is Z16XEP ik heb al gezien dat ik niet bij de egr kan komen als het goed is??
De auto rijd prima,,geen schokken loopt zeer netjes stationair schakeld ook goed (eassy tronic Automaat)
Storingslampje gaat branden met starten,,en blijft ook aan reageert niet op de motor temperatuur
Ik woon in alblasserdam,maar dat hoeft geen probleem te zijn,ik hoop dat je iets kunt zeggen erover?
Groet WimEr is iets met de servo van de vlinderkleppen zegt men,,daar staat 01 v op dat zou 0,3 v moeten zijn
ja 800 euro das een berg geld idd,,maar dat komt omdat er zo gezegd geen losse onderdelen te koop zijn,en je dus het gehele
spruitstuk moet vervangen helaas.
Als 2 keer laten risetten,maar de storing zit er dus gaat dat lampje weer aan.
Beetje zonde dat ze het zo gemaakt hebben
Grt.Wimik heb geen idee ze doen daar best duister over
Hoi Haasje 17
de foutcode was f13 en f12
Vandaag naar de opel testdagen geweest
op de tester stond ,,te lage spanning,de monteur zij meteen dat het aan
het sruipuitstuk lag,,bij een klep die niet meer optimaal werkte,Egr Klep miss?
In ieder geval moest het helespruitstuk worden vervangen,,maar ermee rijden
kon verder geen kwaad,,alleen blijft dan het storings lampje brandenhet is een 1600 16v mariva van 2006
bij het uitlezen geeft die lage spanning aan,,zomaar opeens begonnenZehebben nu het systeem gereset,,en F melding was weg pfff opluchting
Maar nu brand het storingslampje ,te lage stroom zeggen ze bij opel,,dat komt omdat er iets met een klep
bijhet spruitstuk niet goed is,,iemand daar al eens wat van gehoord??? dure ingreep trouwens heb ik me laten vertellen
Wie kan er iets over zeggen?Vandaag de accu van mijn meriva automaat 2006 er even uit gehad,ik moest
een lamp vervangen,en con daar niet goed bij.
Nadat de accu weer geplaatst was kon ik de motor gewoon starten.
Alleen schakeld de bak niet meer in,,en heb ik foutcode F
Wie weet raad????Hallo Gerritje
die zaak heb ik al aangeschreven maar is best wel kostbaar,het vrijgeven kost 75 euro en het inleren van het dusplay 50 euro extra
bovendien is het zo,n 175 km rijden om daar te komen.
Als ze het in belgie kunnen zou dat toch ook hier moeten kunnen????
Het lijkt me niet dat belgen veel slimmer zijn?
al met al best wel lastig ik vind het best zonde van zo,n dure installatie
Zijn er nog meer opties??dan hoor ik ze graaginmiddels is mijn aude radio op de auto vrijgegeven ,de auto waar die nieuwe radio uitkomt was een schade auto,die is al geschredderd
zal niet meevallen om het chassisnr te weten te komen,is er nog een andere opl.mogelijk? -
AuteurBerichten