Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@jraaf wrote:
:thumb Die van mij is ook aan vervanging toe.
260 K+ heeft ie er op zitten.Heb je gelijk de keerring van krukas mee genomen?
Die pak ik er gelijk bij :afroGroet jraaf
Jezeker, moet je altijd gelijk doen.
Succes.@sw_reijnders wrote:
en wij mogen niet meegenieten
fraai is dat ;)Hoi,
ik weet niet hoe je een foto kan bijplaatsen (:@louwe 16 klepper wrote:
@arjontje wrote:
Dat is dus het probleem. Wielbouten droog monteren!!
das t veemde ik gebruik nooit vet
voor wielbouten ;)
Door het vet kan de bout te strak aan getrokken worden.
Bout en bout gat moet wel schoon zijn van roest.
@louwe 16 klepper wrote:
de vraag is is dit n typisch vectra b kwaaltje
of heb ik weer eens wat byzonders???onlangs de winterwielen der weer onder gezet
en nu had ik op de achteras 2 bouten die ik met losdraaien afbrakdit geintje had ik al 2 keer eerder gehad
bij een wielen wisseleerste x rechts achter 1originele bout die afbrak
2e x was toen ik nieuwe banen op de opc,s liet monterenweer rechts achter waar 1 originele bout afbrak tijdens t losdraaien
nu de laatste keer
links achter zelfs 2 bouten naar de malle moeren1 originele
en 1 slotboutdus t ligt niet enkel aan de kwaliteit van de originele bouten??
ik heb door de jaren heen al van heel veel auto,s
nog veel meer wielen gewisseld
en dit bij n andere auto nog nooit meegemaakt
dus dat het aan mij ligt ????
lijkt mij wat gekmeer mensen dit fenomeen meegemaakt hebben???
:hmmz :hmmz@louwe 16 klepper wrote:
@arjontje wrote:
Dat is dus het probleem. Wielbouten droog monteren!!
das t veemde ik gebruik nooit vet
voor wielbouten ;)Door het vet kan de bout te strak aan getrokken worden.
Bout en bout gat moet wel schoon zijn van roest.
Nog nooit meegemaakt,draai ze zelf altijd handvast.
Ik heb hetzelde probleem,na het starten loopt ie even onregelmatig.
Blok schudt ook als je hem start,iemand een idee ?Groetjes Theo
-
AuteurBerichten