Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kan je start relais zijn die schakelt van koustart naar de computer. want die twee seconden is dat niet je koudstart of zit die bij jouw er niet op. kun je meten met een voltmeter bij het relais heb ik gehad tenminste. en dat stotteren kan filter of valse lucht zijn. succes
co kun je zo oplossen met een extra pijpje achter aan te lassen want apk kunnen ze maar op een meten:D low budget
die van foto vier zou ik maar wel aansluiten. vooral voor in de winter als het hard vriest. als er een beetje vocht zit in de inlaat kan je een probleempje hebben.
of ander slot steken in kofferbak heb ik helaas ook dus twee sleutels
ik heb hetzelfde probleem gehad. was bij mij het brandstof relais die schakelt van koustart op injectors. ff ander relais steken. relais zit als je ervoor staat links op het wielscherm kan je makkelijk aan. succes.
manta gsi
patrol grzou als ik jou was olie pijl ook maar eens kijken want olie met koelvloeistof kan deze kleur geven. succes
Het is dus gemaakt t was het brandstof relais. toen ik de multimeter erop zette klikte hij opeens de tweede keer en ging aan de gang. zaak opgelost :D:D:D
de pomp is al rechtstreeks op het contact aangesloten door de vorige eigenaar.
Hij was wel een beunhaas want heb veel werk aan de carroserie gehad want gaten opvullen met kit en revetten is volgens mij toch niet de manier:mad:.
misschien dat hij nog meer heeft verpruts wat ik nog niet gezien heb.misschien de computer nog goed nakijken kan misschien een storing hebben. ik heb al een paar keer de spanning eraf gehaald maar maakt niks uit
heb ik ook geprobeerd maar dat maakt niet uit. Heb ook de massa goed na gekeken maar dat zit wel snor.
de relais die aan de kant van het inlaatspruitstuk zit aan de wielkast kan deze er mee te maken hebben.
in het begin was het heel soms dat hij niet startte maar na een tijd werd het meer en meer en nu start hij helemaal niet meer.hier dichtbij weet ik er een op de sloop te staan misschien ff gauw die computer luchtmassameter enzo probere.:mad:
de computer krijgt massa van het chassis van de zijkant is goed en zuiver.
de injectoren werken dus niet heb gekeken en verstuiven nul comma nul
kan het een relais zijn dat stuk gegaan is of de computer die de injectoren aanstuurt want ik heb er aan gelast.manta gsi 8v metallic grijs
patrol 2.8 gr htpDe toerenteller doet het, alle kabels en stekkers zien aan de binnenkant als nieuw uit echt een uit het boekje.
De bougies doen het ook ze vonken goed
de koudstart injector klopt, hij loopt een paar seconden en dus vandaar ook het even aanslagen van de motor
ik heb ook de lucht massameter even los gemaakt want deze kan vast zitten, deze ziet er goed uit en loopt soepel
ik denk dat het electronisch toch ergens een kink in de kabel zit of een relais ofzo.
kan ik een kabel even om te testen van de computer naar voren aansluiten naar de condensator of heeft iemand hier ervaring mee want diesel is toch meer mijn tak van sport;)manta gsi 8v metallic grijs
patrol 2.8 gr htp mee brute rvs sidepipesdie naast de bobine zit dat plaatje dacht dat er dat op stond. man man man miserie
manta gsi 2.0
patrol 2.8 gr mee sidepipesHallo, ja sorry dat ik me nog niet voorgesteld heb. ik heb alles na gekeken groene draad, bobine, kan het de webcon zijn??? brandstof pomp zat al rechtstreeks aangesloten op het contact. ga straks maar de injector losmaken kijken of ze het doen. sjongejonge nou is hij helemaal gespoten en al metallic grijs en onderkant weer netjes en nou dit terwijl hij in het begin altijd goed liep.
-
AuteurBerichten