Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ow, op die manier! Nee ik heb de zekering al eens vervangen, vorige eigenaar had er een te kleine
zekering ingezet (20A i.p.v. 30A). Deze heb ik twee dagen geleden vervangen..Morgen twee dagen naar Duitsland, maar zal voordat ik wegga nog even het schakelmechanisme halen
bij de sloop. Had van McKaamos al vernomen dat het (in theorie) niet zo heel veel werk zou moeten
zijn om dit te vervangen..Bedankt overigens voor het behoeden van het kopen van een relais, scheelt me weer wat centjes een ritje!
Ruitensproeier en alles werkt nog perfect. Hij werkte overigens ook gewoon als ik de schakelaar
in stand 1 van de wissers had staan (waarbij zij het dus niet deden). Het inschakelen van de
achterruitenwisser werkt ook nog steeds.. Heeft dat ook met het motortje te maken dan?Ik heb inderdaad de versie zonder interval-stand. Dit houdt dus in dat er geen relais tussen zit?
(Maar goed dat ik dan nog geen 1 heb gehaald haha!) De tweede stand is nu ook defect, nadat
de wissers twee keer stil stonden midden op het raam.. Allereerst dus maar eens beginnen met
het vervangen van de schakelaar..Mocht dit het remedie niet zijn, is de volgende stap dus het vervangen van het motortje?
@McKaamos:
Bedankt voor de snelle reactie! Het was even zoeken naar de relais (heb me een ongeluk gezocht
in het zekeringenkastje, heb namelijk nog niet zo heel veel verstand van auto’s :P ), maar ik heb
hem eindelijk gevonden! Ben vanaaf even langs de sloop gereden, maar ik moest even de oude
relais meenemen.. Btw, de tweede stand is er nu ook mee gestopt! Ruitenwisser bleef twee keer
hangen in het midden en gaat nu helemaal niet meer verder..Mijn Corsa heeft momenteel geen intervalstand, de schakelaar kent alleen stand 0, 1 en 2. Is het
dan wel mogelijk om er een VW relais met intervalstand tussen te zetten of moet ik dan ook het
schakelmechanisme vervangen?
@Aapje:
Sorry, woon in de buurt van Haarlem.. Maar in ieder geval bedankt! :wors -
AuteurBerichten