Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
tijdens het starten heb ik netjes 12v gemeten op de stekker
en nu hij eruit ligt de pomp 12v rechtstreeks op de groene en rode draad gegeven en niks
dus leek mij pomp kapotmaar hij had wel moeten lopen toch
een klap heeft hij van me al gehad :Dlimburg
is proberen waard
heb er een in ermelo maar die vraagt 200
vind veel geld aangezien hij niet heel voorzichtig hoeft te zijn aangezien hij nog gespoten wordweet dat het zelf kan zo’n roller kost niet veel maar houd je dan weer over erna. en de kennis?
bij de meeste bedrijven kost het tussen 50 a 75 euro per deel
had gehoopt voor minder klaar te zijn aangezien het spuitwerk me niks uitmaakt.
ik de kennis er ook niet voor. ben zelf wel in bezit van vervoer voor mijn auto
dus rijden erna toe is geen probleem.niemand?
of een goed adres in gelderlandhallo
van het probleem en de oplossing had ik nog nooit gehoord maar,
ik ga ervan uit dat ze dan de electrische kachelkraan bedoelen.
als je die nog hebt. deze ziet eruit als 2 zwarte pijpjes en is te vinden
als je kijkt onder het dashboard bij de bestuurders voetenruimte in het midden (ver onder de radio zeg maar)
de pijpjes zitten aan de leidingen die vanuit de motorruimte komen en zullen bijna
helemaal op de bodem liggen hoop het zo een beetje duidelijk beschreven te hebben
succes groet jeroenhallo cobus
heb vandaag eens gekeken en heb dus die zwarte/wit draad aangesloten
en mijn alarmlicht werkt zoals het hoort ook met zwakker en feller branden
zekering blijft erin zitten.
heb nog steeds geen tijd gevonden er verder mee te gaan moet gaan zagen
maar helaas altijd nog wat anderssuper daar zijn we voor
is wel lekker met dit weer een beetje warmteja verwarrend word het wel zo
op de orginele stekker uit de zafira zaten wel een bruine en een bruin paarse
waarschijnlijk had ik een van die ook wel kunnen pakken maar de zwart/wit draad zat aangesloten
vandaar dat ik deze gepakt had. morgen als een beetje meezit gaan zagen@Botho wrote:
Is de temperatuur nog van invloed Jeroen of kan ik dit gewoon buiten doen? Bedankt voor je hulp
zoals de anderen al zeggen iets langer laten drogen buiten.
maar is geen probleem
sikaflex is een erg goede lijm terason is ook een erg goede
dubbelzijdig tape ben ikzelf geen voorstander van en hoop altijd als ik er iets
opzet het er niet meer af te hoeven halen dus lijm liever.hallo
ikzelf werk in de schade en wij gebruiken altijd ruitenkit deze blijft een beetje flexibel
gewoon bij de automaterialen zaak te verkrijgen.
even de plek goed schoonmaken als het op het ijzer komt beste even heel iets opschuren matteren
niet tot kale plaat en eigenlijk beste primer er dan op.
ongeveer een 1,5 uur laten drogen even goed vast tapen
succes
mvg jeroenhallo
de bout onder het knipperlicht zie je zo zitten zit meen ik tussen een plastic klem in
en als goed is zit er dus nog 1 achter het knipperlicht dan is de koplamp los en kun je hem naar je toe halen en stekkers los makensucces
hallo
veel verschil met uiterlijk hebben ze niet hoop ergens voor je dat hij nog niet vervangen is
het probleem klinkt hetzelfde kan bijna in mijn beleving niks anders zijn.
dit probleem komt veel voor vandaar.
of de kachelradiateur verstopt maar daar heb ikzelf nog nooit van gehoord.
succes hoor het wel weerps heeft u al gevoeld als de motor warm is of de leiding voor en na het pijpje warm is
zo zou je het kunnen testen of de warmte voorbij dit punt komtzit zelf in de schade wereld en weet best nog wel wat
zit verschil tussen type voor en na 1994
maar kan er nu even naast zitten doe het zo even uit mijn hoofdhet is maar wat je zelf wilt de looks of het comfort
hoe breder en platter hoe mooier het aanzich je moet dan denken aan
205 55 15 of 205 50 15 zeer goed mee te rijden hoor
of iets meer comfort
195 65 15 zoeits
moet toch allemaal passen.
anders even bij banderhandel vragen
zou denk ik gaan voor 205 55 15hallo
volgens mij is dit geen probleem ik zou er geen zorgen om maken
kijk hooguit een af en toe naar de bedrading.
kom ze wel vaker tegen zondergroet jeroen
hallo ze gaan absoluut passen
en aangezien er een tuv keuring op zit moet de pasvorm ook goed zijngroet jeroen
even uit mijn hoofd
bij het type na 1994
eerst knippers eruit halen zitten met 1 schroef naast de koplamp vast.
daaronder zit een schroef boutje 8
volgens mij moet de grill erui en die zit geheel geklikt. achter de grill zit dacht ik ook een schroef boutje 8
en uiteraard bovenop zitten er 2groet jeroen succes
hallo
heb voor mijn zafira een astra g station gehad met hetzelfde probleemprobleem
kachel niet warm worden motor wel en leidingen naar binnen naar kachel ook
mat nat en lucht van koelvloeistof binnen.de oplossing (althans bij de astra maar verwacht bij u hetzelfde)
de opel (astra) heeft 2 kachelkranen binnen een elektrische en een mechanische
en de elektrische blijft dan dicht staan zodat er geen warmte in de radiateurkachel komt.
deze kraan zit helemaal onder het dachboard een zwart geheel met een stekker gelijk waar de leidingen binnenkomennu heeft de opel daar een oplossing voor gemaakt een verloop pijpje gemaakt waarmee je de elektrische klep ertussen uit haalt. en voila weer warmte binnen.
kost een paar 10tje is wel wat lastig bij te komen op de kop onder het dashboard maar er hoeft niks weg gehaald te worden (althans bij astra)ik verwacht dat dit het probleem is
ben benieuwd hoor het wel
groet jeroenkan iemand mij zeggen wat er nog meer orgineel in zou kunnen zitten mbt
naast de alarmlichten zag ik nog 2 stekkers liggen
dacht zelf dat dit tractiecontroll en stoelverwarning was
had ik dat goed?hallo cobus
vandaag eindelijk maar weer eens bezig geweest.
ik heb ervoor gekozen een kleine kabelboom te maken.
en het alarmlicht werkt.heb voor de volgende die dit gaat bouwen de nummers uitgezocht
bruin op 31
blauw op R
rood op L
zwart op 15moet hierbij zeggen dat bij mij geen bruine aangesloten zat maar de zwart/wit draad
die heb ik als bruin aangehouden zal orgineel ook wel de min zijnCobus hartstikke dank voor je hulp
van de week zien de radio in te bouwen.
heb nu reeds witte tellerplaten geplaatst en een ander stuur zo blijf je bezig
zal en snel fotos van makendus dat zou betekenen gewoon omhoog trekken dus
aha cobus
dacht namelijk andere kleuren draden op de schakelaar te zien ga er morgen even naar kijken
dashboard ligt volledig uit elkaar.
alvast bedankt meld me weersuper ziet er netjes uit zwart zou inderdaad beter staan.
is zeker duidelijk welke pinnen ik op de schakelaar moet aansluiten
maar weet je toevallig welke kleur met welke draad je verlengt hebt in de zafira.
anders moet ik gewoon gaan proberen kost mischien een zekering.
heb ik het niet goed dat de zafira schakelaar maar uit 4 draden bestaat
aangezien je er 6 heb aangesloten waarvan een dubbele
groet jeroenbedankt alvast dan
wacht wel af sterkte in ieder geval.
ik bouw rustig verder heb nog een hele lijst die ik nu gelijk kan doen
handrem km teller etc etc -
AuteurBerichten