Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zou ik zeker checken. Wil nog wel eens sneuvelen. Check ook de vacuumline van dv
Die p1106 is een crime om te vinden. Check vxronline eens. Heb zelf 1,5 jaar lang rondgereden met die code voordat ik de oplossing had. Vacuumbox, boostsolenoid, vacuumslangen en afstelling in de map gecheckt. Uiteindelijk kwam ik uit bij de actuator die het probleem gaf.
Ijzeren stangetje die de wastegate opent en sluit. Die zat bij mij klem. Wastegate bleef bij mij open waardoor die teveel drukte opbouwde.
Stangetje wasgatedoos gecheckt? Deze zat bij mij klem tegen hitteschild die gescheurd bleek te zijn. Zelfde problemen en foutcode als jij.
Thanks ! Ga me daar zeker in verdiepen
Ben ik ook benieuwd naar voor onze adam. Probleem is zoiezo dat de adam geen projectorkoplampen heeft. Nu zou je strooilicht krijgen als je er xenonkitje in stopt.
Zou zeker voor een resonated milltek gaan.Klinkt minder luid en donkere roffel. non-resonated is scheller en luider. heb beide systemen gehad op me astra cabrio turbo en coupe turbo. Destijds via courtenay sports en xt motorsport Poeldijk gekocht
Belangrijkste lijkt mij dat de auto er goed op loopt ipv leuk afblaasgeluid. Wil je perse met externe blowoff rijden zou ik zeker een Collins nemen!
Lekker origineel rijden. Doe ik sinds een maand ook weer en wagen loopt veel beter. Heb een Collins en dv26 gehad.
Er is hier een astra h opc op het forum die bij unlimited tuning is geweest. Zoek onder de naam dasmoerf.
Zeker een Collins. Klinkt beter dan een bailey dv26 vindt ik. Houd ook veel beter boost vast.
WA verzekerd:
dan ben jij niet verplicht de wagen in te leveren bij totalloss (schadebedrag meer dan 2/3 van de dagwaarde)Allrisk verzekerd:
Bij sommige verzekeraars is bedrijfsregeling nummer 16 opgenomen. Dan ben je verplicht de wagen in te leveren bij totallossAfhandeling:
Auto houden = Dagwaarde -/- restwaarde = uitkering verzekeraarAuto inleveren = Dagwaarde -/- restwaarde = uitkering verzekeraar + restwaarde van opkoper
Gewoon proberen. Bij mijn oude z20let was de kabel lang genoeg. Bij z20leh te kort dus moest verlengd worden
@ronOPC1 wrote:
Ligt eraan hoe het vermogen vrij komt, bij lagere toerentallen icm veel koppel..gaat de M32 kroepoek bak stuk.
De mijne geeft 485 nm vanaf 2900 toeren. Rij soms vanuit onderin, meestal daarboven
@Baas J. wrote:
40k zonder problemen met de M32 nu… vermogen zie onder…
Heb afspraak btw bij die tuner @ Kelderbier.
Top man! Ben benieuwd!
Die racecamp bij den Hartog staat al lang te koop. Stond eerst in hollandscheveld te koop. Mooie wagen maar jammer dat er geen navi in zit. Er liggen 19 inch j opc wielen onder.
De m32 gaat bij mij na 50.000 gechipte kilometers nog steeds soepel en geen enkel probleem mee. Scheelt dat ik zelden vol accelereer vanuit 1 en 2 omdat een opc begrenst is in deze verstellingen.
@Baas J. wrote:
En je weet zeker dat je 310pk hebt…? Zowel Vmax als EDS krijgen dat niet voor elkaar met stock turbo. Maar ben op zoek naar goede NL chipper met bank, dus wie weet is het wat.
Run kwam iig boven 305 pk uit. Is al twee jaar geleden. Inmiddels eea aangepast en loopt nu nog beter. Tijd voor nieuwe run. Weet wel dat een grote Intercooler 30 pk opleverde op stock software.
Btw er rijd hier op het forum nog een h opc nurburgring rond met 310 pk. Het is wel mogelijk.
@Baas J. wrote:
Kelderbier, waar is jouw auto gechipt?
Bij Jurgen Schmidt autosport in Vriezenveen. Goede ervaringen mee! Heeft voor mij een z20let en leh gechipt op de bank
De nurburgring editie die ik heb heeft alle opties. BiXenon, vol leer, full map navi, regensensor. De sportknop stelt dempers stugger, vermindert stuurbekrachtiging en verscherpt gasrespons.
Ja forte hielp echt. Tube gemixt en direct 100 km gereden. Nu een maand later nog steeds geen blauwe rook gelukkig.
1 tube Forté bij de olie doet wonderen. Heb ik ook gebruikt voor mijn Z20LEH. Klepseals zijn waarschijnlijk uitgehard. Blauwe rook bij koude start is bij mij helemaal over
Dat gaat zeker bevallen die adam. Mijn vriendin rijd sinds 1 maand ook een adam met sterrenhemel, carbon pakket, fathergrey met cocoa lederpakket en 100 pk. Leuk stuur wagentje!
Dion geeft al een richting aan die ik ook zit te denken. kijk of je rubberen ring van de recircvalve nog heel is. Mijne was gescheurd en lekte lucht. Miste ook boost. Na een versterkte van recircvalve van forge was dit over
Mooie kleur! heb die in het echt gezien bij mulders. Die j opc rijd echt geweldig met dat sperdif! Heb een uur kunnen sturen met een arden blue exemplaar. Zou alleen wel een gebruikte pakken. Wat een afschrijving in een jaar tijd!
Zou zeker gaan voor een milltek resonated. Sportieve brom maar niet storend. Rij zelf op de astra h opc met een piper uitlaat, maar die is met tussendemper nog steeds vrij hard. Komt ook omdat deze een stuk groter is in diameter dan een milltek. 76mm vs 63,5 mm
-
AuteurBerichten