Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Weet iemand of de langsbalk waar de wielophanging voor aan vast zit dat er in die balk een dikker metaal zit, dat zit er wel, maar ik bedoel hoe ver loopt dat door? omdat de vervangende balk deze verzwaring niet heeft, wellicht is dat zware deel in zijn geheel vast gemaakt aan bodemdeel. Moet wel stevig zijn want wielophanging zit er aan vast meyt dikke bout en moer, wellicht is balkdeel op foto benodigt om er omheen te zetten. Ik heb de zaak nog niet open, dus kan daar zelf nu niks van zeggen. Weer is te slecht om te doen ook al sta ik droog, het is koud op de grond.
Ik heb reactie van de gemeente. Het mag gewoon, de advocaat zegt het ook, alleen als ik er een smeerzooi van maak
is er een millieudelict en ben ik strafbaar, maar hee een goede monteur werkt met uiterste precisie en schoon.
dit is antwoord van handhaving.
Geachte heer Ijpelaar,
Ik heb begrepen dat u contact gezocht hebt met de gemeente betreffende een klacht over een buurtbewoner die aan zijn oldtimer klust onder de carport. U wil graag weten wat wel of niet mag. Via deze weg wil ik u dit graag uitleggen.
Het is toegestaan om hobbymatig aan je eigen voertuig te klussen onder je carport. Zodra iemand onderhoud gaat uitvoeren aan voertuigen andere dan van hemzelf dan zijn het mogelijk bedrijfsmatige activiteiten. In dit geval lijkt daar geen sprake van te zijn.
Ik hoop dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb!
Met vriendelijke groet,
Lex van der Linden
Senior Medewerker Handhaving en Opsporing | Team Leefbaarheid Toezicht en HandhavingWijkboa Landgoed Driessen, Sprang-Capelle en Waspik
Helaas denk ik dat het moet stoppen, de woningbouw vereniging was hier en ze willen geen geknutsel aan auto,s op de werft.
Oorzaak is de buurvrouw die me niet moet, en heeft al gebeld toen de auto er stond, eerste dag al, ze is ook oorzaak van de rechtszaak
wegens de houtkachel die nu weg moet, deze mevrouw bespied en houd alles in de gaten, ze had ook gebeld wegens de kas maar die mocht dan wel.
Nu staat de autop gewoon onder carport op de werft, ik heb grote deuren zodat hij er zo op kon, volgens mij is dat niet verboden. Wat een land leven we in zeg, ik ben schoon met werken, olie komt er niet vrij op de werft. DE mercedes ook gedaan zonder klachten trouwens. De buur denkt dat ze overlast van slijpen heeft misschien maar dat slijpen is maar kort steeds, veel meer werk met maken van plaatwerk.
PS deze buur is ook veroordeeld, ze had me beschudligt dat ik een pedo zou zijn ook op internet, veel last mee gehad, ze heeft me flink moeten betalen.
Mag je nu geen enkele hobby meer, geen houtkachel, alleen ja en amen in dit land. Ik ben 66 en als ik pensioen krijg ben ik lekker weg.
Op foto de mercedes, die heb ik geheel opgeknapt met een kennis die een dwarsleasy had en graag mee deed. Geen problemen mee gehad.
Wel de auto staat er, weer wat rust nu, gedoe zeg, konden ze niet van stuurslot krijgen en ik had de sleuten al meegenomen, slepen
dus een probleem. Maar op tijd opgelost.
Wat meer foto,s. Op plekken waar ze juist slecht zijn is deze weer goed. De auto heeft ergens gestaan waar het heel erg slecht voor hem was, zoals een boerenschuur.
.
Dat finyl is altijd al een probleem, ook de engelse auto,s veel roest door opgesloten vocht.
Heb nog meer erbij zoals 2 kriksteunen en dwarsbalkjes,.
DE auto komt van een oldtimer garage die auto’s restaureerd, ze hadden teveel projecten
en te weinig tijd vandaar dat deze weg mocht.
Wel vraag ik me af de stukken balk na de kriksteun want deze zie ik nergens, dat wordt dan zelf bouwen
maar dat is nu juist het leuke aan zo,n project het zelf maken kloppen van het plaatwerk.
Oja ook hier foto van de voorkant, daar zie je dat ie nog goed is kwa roest, heel gek dat in midden van auto het ergste zit.
Beste allemaal.
Moeder begraven dinsdag dus was even offline zullen we maar zeggen, ze is 92 geworden, respectvolle leeftijd.
Ik heb de auto gekocht, 1100 euro.
ER zat bij.
nieuwe remtrommels, nieuwe luchtgekoelde schijven, nieuwe slangen, remcilinders, een dorpel, aantal voorlampen, nieuwe nog in doos zittende benzinetank, als nieuw uitziende motorkap, zijpanelen, voorste deel onder bij radiator, (origineel is wat ontzet maat niet rot) reparatie deel draagbalken, nieuwe uitlaatdemper achter, ontstekingsdelen..
De auto is een automaat met aantoonbaar (vastgelegde) km stand van 93000.
De roestschade aan de balkjes onder ziet er op foto stuk enger uit dan in werkelijk is. DE schade die de meeste manta,s oplopen is voorste deel en achter, laat dit nu nog in uitmuntende staat zijn, achter is amper schade paar kleine gaatjes, en is de roest losse vliegroest. Dorpels zijn nog goed hard en de stijlen ook. Bodem moet laswerk.
Ik heb de wagen gekocht om wat afleiding te hebben ivm electronica werk, soms even hoofd leegmaken.
Morgen wordt ie gebracht. onderdelen heb ik al gehaald.
Ik denk dat 1100 euro plus 100 brengen niet te duur is, aan onderdelen brengt ie al meer op.
Dank je.
Ik zal er over denken kwa aanschaf, tijd, ruimte heb ik wel, geld wat minder.
De auto is roestig zo op oog maar erg veel is vliegroest, achter is het best erg hard allemaal, wat raar is
omdat daar meest is. de wielkasten dorpels zijn nog wel hard, aan de passagierskant is er wel roest, kan je zien
op foto, maar weet niet of het gatenkaast wordt bij schoonmaken.
Alle duitse auto,s uit die tijd roesten in de folder.
vrg ijpelaar
-
AuteurBerichten