Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
12 september 2011 om 10:13 In reactie op: Paar vragen over het plaatsen van grotere injectoren #17915649
waar je ook naar moet kijken is hoeveel cc ze leveren bij welke druk. dus als er 470cc @ 4bar aangeboden wordt, kan deze overeenkomen met 340cc @ 3 bar (als voorbeeld)
gr jimmy
Quote:origineel gepost door jermir
is het soms die trek schakelaar rechts van je stuur onder de tellerbak???net ook meteen ff gekeken naar t motorlampje , die bungelde onder het dashbord met een kapot lampje erin….
morgen meteen ff een nieuw lampje erin doen.verder komen er voor honda/volvo remmen op en achter ook schijven .
rolkooi is binnen en word ook gemonteerd en er komen hele strakke sparco kuipen in met rs blauwe shroth gordels. die recaro`s zitten net niet lekker genoeg. verder zit er nu een turbo druk meter , air fuel ratio meter en er komt nog een olie temp meter in.
en zat er nou ook al eeen sper onder??? ik hoor het wel
he er zat geen sper onder en hij is nooit fase twee geworden, wel aangeschaft toen maar weer los verkocht, draaiknop /hendel in het dashbord is van de balancebar van de remmen om voor/achter de remdruk te verstellen
goede dag
ik heb de motor toen der tijd erin gebouwd voor een vriend van mij.
blok heeft effe 2 ton gelopen en is nog originele turbo, en is dus wel aan revisie toe denk ik. waar je ook om moet denken is dat als je gas los laat vanaf volgas hoor je wat klapperen bij de versnellingsbak.
dit komt omdat ik tijdens bouwen vergeten ben om het toplagertje van de priseas in de krukas te monteren, dit moet waarschijnlijk nog steeds gebeuren.
mocht je intresse hebben ik heb nog bergen foto’s leggen van de ombouw.gr jimmy
ps rode lampje in het daschbord is het motorstoringslampje
zal eerder in de bedrading van de temperatuur sensor zitten, waar de twee draadjes het stekkertje ingaan deze knikken hier meestal met breuk of slecht kontact tot gevolg.
-
AuteurBerichten