Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dankje :D
Het is erg leuk om aan te werken zeker nu het een beetje ziicht werk is alles wat je veranderd komt dichter bij het eindresultaat wat anders dan lassen slijpen schuren en ergenis :hmmz
Maar aan alles komt een eind toch..?van de week zijn alle ramen er in gegaan dat is ook al weer een heel ander gezicht!! Gaat ergens op lijken:)
Zo dit zijn zon beetje de vorderingen tot op dit moment
ik hebna een hoop knippen en plakken gelukkig ook mijn achterbumper nog wat kunnen vermaken
dat was nogal een moeilijk punt maar dit is t geworden :Dnu zit ik op het moment nog met een electrische storing het dubbek werkende relais bij de ecu van de let schakelt na 1x inschakelen niet uit ik heb op 30 en 85 een constanteplus en dan moet geloof ik 86 door de ecu naar massa geschakelt worden en als het contact uit gezet word weer plus worden maar dat gebeurd niet er blijft massa oo staan dus blijft het relais bekractigt heeft er mischien iemand een schema van delet en de draden die doir contact geschakeltmoeten worden? :thumb
Zal er wat fotos bij zetten :D
Zo weer een tijdje bezig geweest aan de kadett het gaat de goede kant op maar heb een
Vraag over het brandstof pomp relais..
Zodra ik de + op de accu zet en t contact omzet schakelt het relais in als ik dan t contact uitnzet schakelt het relais niet uit en blijft er dus spanning op staan op oa i jectors ecu lmm
Als ik dan de pool weer loshaal en vast zet is die niet meer ingeschakelt tot dat die 1 x op contact is geweest ik weet niet of iemand een goed schema heeft t is de kabekboom van de c 20 let
Ik heb zoiezo oo de dikke rode draad en dunne rode draad constante plus en 1 bruine schakelt naar massa uit me hoofd gezegt blijft het relais gewoon plakken of zit er toch iets niet goed :hmmz
De auto is in de tussentijd gespoten ik zal snel weer wat fotos plaatsen :afrohaha ja het voldoet ook nie echt aan de arbo eisen van tegenwoordig denk ik..
we hebben 2 bruggen saan een 2 en vierkoloms brug maar er mag binnen niet gespoten worden
kleinde delen is nie zon probleem
dus dan maar op zijn kant nie zoals t hoort maar het werkt wel :D
binne en buitenkant in de primer gespoten
powerflex rubbers voor de achteras
en in de draagarmen voor
stuk uitlaat alvast gemaakt 2,5 inch rvs van simons
radiateur pasgemaakt onder slotplaat en nieuwe balk gemaakt
ook de motor ruimte alvast gespoten tevens de kleur die die helemaal word
weer moi spul binnegekregen
zo iets?
zo weer wat bijgewerkt! :D
blijf op dit moment nog steken op de achter bumper moet een lange lip hebben om er aan te polyesteren of te lijmen.. :(
kan iemand me mischien vertelen wat voor type daar voor gebruikt kan worden die ongeveer t zelfde model heeft als de achterbumper zelf..? :thumb
alvast bedankt ;)zo weer een weekend bezig geweest om alles in de primer te spuiten van de week deuren weer hangen
en nog dingen die ik tegn ben gekomen aan te passen dat was nog niet naar men zin
helaas ook nog een lekke radiateur
veder zet het er weer netjes uit en begint t weer ergens op te lijkennu heb ik gelijk een vraag wat voor lips opzetstukken worden er gebruikt om de achterbumper te verlengen?? is er van een ander model auto iets wat er pas gemaakt kan worden of waar moet ik dat zoeken
ik heb wel een complete bumper met een hoge lip die er aan is gelijmd maar die heeft al hel wat meegemaakt en wil een frise start en geen halve bumpers hebbe die nietlang me meer gaan zou iemand daar is een tip voor knnen geven :Dik heb de fotos nog nie op me pc zodra ik ze heb zet ik ze neer!!
groeten!
Hmz slopen is een groot woord ik heb t rollende carroserie te koop staan ;)
moter er in en hij rijd nog lang en gelukkig rond :D
Toch niet meer zo telleurgesteld nu hoop ik?dankjewel allemaal!:D
dat is inderdaad vaker tegen me gezegt waaom ik de calibra niet gebruikte maar had al een keuze gemaakt en was er al ver mee gevorderd :angelzo weer tijd om wat toe tevoegen en wat fotos te laten zien
ik had besloten om het blok open te halen en te kijken in wat voor staat het was
aangezien er wel wat km opstonden en ik geen geschiedenis kon van de auto
wilde ik niet dat als dalijk de auto klaar is ik of met een gaar blok rijd ofdat die er weer uitmoet en t alsnog moet doen dus besloten om gelijk alles te checken! :D er zit ovirgens n costcast kop op
alles zag er verder netjes uit
alleen was het hoonspoor ver te zoeken en zat er best wat ruimt op de zuigers
dus wilde hem gelijk opnieuw laten boren en setje overmaatse zuigers
via een kennis ben ik toen bij zomer motorsport terecht gekomen
en daar heb ik dan ook gelijk alles laten doen boren niewe zuigers
ook heb ik gelik t vliegwiel af laten draaien en de krukas met poelie vliegwiel en drukgroep laten balanceren en de zuigers met drijfstangen laten wegen
en omdat ik nog en xe had staan ook gelijk de nokkenas er maar in gezet
ik ben nog steeds erg benieuwd hoe het dalijk rijd k heb er nog geen idee van maar dat
zal best wel lekker lopen
en daar hangt die weer met een vers kleurtje
in de tussentyd wat dingetjes gespoten
de onderkant van de auto helemaal kaal gemaakt en weer in de rostex gespoten
daarna in de epoxy primer
en toen weer netjes zwart in de tectyl geblubberd
dit was het weer eventjes king: -
AuteurBerichten