Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je nog geen scherm hebt, zou je even kunnen informeren bij garage romijn in Renswoude.
okee bedankt voor de tip!
Als je hier een beetje rondneust is er genoeg informatie te vinden over de aanpassingen die nodig zijn, mocht je er aan beginnen zou ik je aan raden altijd te gaan voor een 2.0s of 2.0e (injektie) als je van bijvoorbeeld van een 1.2s naar een 1.6s gaat heb je een redelijke verbouwing achter de rug en bijna geen vermogenswinst, en een 1.9 vindt ik en das persoonlijk natuurlijk…ook niet echt een strepentrekker. op papier zit er niet zoveel verschil in vermogen, maar in de praktijk is er toch een heel degenlijk verschil tussen een 1.9 of 2.0 misschien dat je er wat mee kunt. Succes!
Oke bedankt! jammer…misschien volgend jaar weer.
Inderdaad het is wat meer werk…maar gewoon de injectie behouden, en mocht er nog een vijfbak aan die 2liter hangen gelijk meenemen! Het is de ombouw meer als waard je hebt daarna een veel fijnere auto!
Bedankt Freestyler! Ik had gehoopt dat er met het oog op de toekomst ook een kunstof tank had gepast… kwam op het net ook nog nieuwe omega tanken tegen, en niet eens zo duur… eertst maar eens proberen deze te fixen en anders een verse!
Mvg Ronald
bedankt mannen voor de snelle reacties! Nog een vraagje is de omega tank ook van staal of is deze van kunstof?
Mvg Ronald
Ik heb nog een poging gedaan met de photobucket…wil tot nu toe niet erg lukken jammer! Bij deze dan maar wat weetjes van de auto,s de coupe is er een van 78 en eigenlijk een 16s met automaat de auto heeft een redelijk bekende historie, is in de vroege jaren 90 al eens door een tuner beetgepakt en hadden er toen een apart wagentje van gemaakt met diep blauwe kleur c1 voorschermen en als gril een donkere plexiglasplaat met daarachter de lampen heel apart..in de periode97/99 door mij body off gerestaureert wel weer in diezelfde blauwe kleur gespoten maar nu gewoon met standaard c2 front en met gte onderspoiler en een orginel gte achterspoiler de moter is na een 19e, 2.0s,2.2e een c24ne met getrag240 en75% sper achteras en het geheel staat op 14” steffan wielen. de senator is een 3.0i 12v automaat een keurige auto, en daar hebben weleens foto,s van op gestaan hier van vorige eigenaar leonard59. mocht het nog eens lukken plaats ik de foto,s zeker!
Bedankt mannen! foto,s ja zou leuk zijn! helaas ben ik niet heel erg handig met de computer…heb hier en daar wel gelezen dat meer mensen hier er moeite mee hebben om een foto te plaatsen.
voor heel het spulletje…motor en bak zijn hier wel liefhebbers denk ik, :D
bedankt voor de tip gse, ik ben ook geen automatenbak kenner, altijd probleemloos handgeschakeld gereden met mijn vorige opels (ascona b 2.0s Monza a2 3.0e calibra 2.0i) maar in een senator hoort toch wel een beetje een automaat vindt ik. Op het duitse forum kwam ik al gauw wat tegen over de zwaardere maar vergelijkbare broer de ar 35 , mijn duits is niet super maar olie verversen en de boel goed spoelen is toch erg belangrijk voor zo,n bak, dat eerst maar eens proberen en kijken of het dan beter gaat.
Dat is minder mooi dan dat de ar bakken niet zo duurzaam zijn…het is ook zeker geen nieuwe auto, maar het is zeker geen afgeragde bak, maar een zeer net exemplaar met net 150.000 op de klok, ik ga zeker het filter en de olie vervangen maar wat zou het in ongunstigste geval kunnen zijn?
Oke bedankt voor de reacties mannen! het oliepeil is netjes op peil, al gecheckt op temperatuur met draaiende moter, het is inderdaad 4traps automaat toch schakeld hij voor mijn gevoel 5 maal al liggen de laatste 2 heel kort op elkaar. bedankt voor de tips, eens kijken of ik ergens een filter kan vinden en dan maar gelijk voorzien van een nieuw olietje.
-
AuteurBerichten