Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hoi,als het alleen de motor is en de rest van de auto is nog goed,waarom dan niet een ander blokje erin hangen?
hoeft de kadett niet weg,en kun je bv een 1.6 ofzo in hangen,veel goedkoper!
suc6 dr mee!
groeten!
hallo allemaal,ik spot de laatste weken regelmatig een grijze Kadett E GSI in Almelo.
vaak bij de woonboulevard en omgeving,ziet er vrij origineel uit.
was wel verlaagd wat ik zo kon zien..kent iemand deze?
mvg
alexander vergote wrote:hey ik ben nieuw op dit forum , ik heb overlangs een opel kadett D 1.7 gekregen van men vader hij heeft 67603 km en is van het jaar 1990 graag zou ik hem herspuiten ? ander uitlaat en luchtfilter steken ? mss tchip tunen ? graag zou ik wat uitleg krijgen want ik wil niet beginnen an iets dat niet de moeite is ? laat iets weten ? want ik ken er niet veel van[/quotehoi,of je hebt een kadett E of hij is van een ander bouwjaar..
Gister bij de Lidl in Wierden
Zwarte Kadett GSi,met aparte bumpers en zwarte bbs velgen..
had een zilver vlak op de achterklep..zat een blonde dame in,iemand van hier?
Deze mag verwijderd worden!
hallo allemaal, de auto is van mij.
helaas niet veel positiefs gelezen,dat is jammer..en sommige mensen gaan dingen schrijven zonder de auto gezien te hebben.
bij deze is het topic gesloten,kunnen we andere auto’s gaan afzeiken..mvg
als mr Markkie problemen zoekt of ergens problemen mee heeft,zeg dat dan,of kom de kadett bekijken,kun je zien dat ie hard en goed is!
nogal makkelijk vanachter je pc ander mans auto afkraken!
topic kan dicht,de kadett is nu van mij,ben er erg blij mee!
@leocabrio wrote:
die kadett 1.8 s die aangeboden word heeft nog niet zo lang deze eigenaar die heb hem vanaf 24-februari 2012 beetje erg kort en dan al zo snel weg doen :hmmz :hmmz
hij is zelf geen Opelman,maar Audi..
Hij heeft deze dus overgenomen van de eigenaar die hij goed kon,staat er ook bij!dus ga geen rare dingen verzinnen,heb de kadett zelf gezien en hij is netjes!
@Vinci wrote:
E18NV vind ik alleen niet zo’n geweldig blok. Maar zit wel een korte F16 bak onder!
Ook het oude dash die er in zit is niet zo fijn, en er zit geen toerenteller in etc. Best raar want volgens mij zat dat er bij dit blok altijd wel op…
was idd een korte bak ja,schakelde zeer vlot,en hij had nog een tellerbak met toerenteller liggen die er nog in moest komen..
ik zal er nog eens over denken,vind het een nette kadett..
@kaneelschep wrote:
Goedkoop rijden doe je in elke kadett.. met of zonder wegenbelasting. :P Die 4 pakken shag per maand kan je altijd wel ophoesten.
Mijne was ook van 88 en ook aantoonbaar van 1e eigenaar. Ook al 3 keer nieuwe wielranden.. Toch was ie compleet weggerot :jerry
En de stoelen zijn dus ook verrot. Anders zaten er geen stoelhoezen op.
Al met al vind ik hem niet echt speciaal ;) En ook niet goedkoop!ben net wezen kijken,was toch nieuwsgierig..
Hij staat er echt heel netjes bij,stoelhoezen zitten er alleen om voor het beschadigen,stoelen en achterbank zonder enkele schade.zit ook geen laswerk aan,bodem is zeer hard!
vind alleen de prijs wat hoog,maar daar viel over te praten..
@Paullus wrote:
overgangsregeling:
bouwjaar 86; na 25 jaar = 2011
bouwjaar 87; na 26 jaar = 2013
bouwjaar 88; na 27 jaar = 2015
bouwjaar 89; na 28 jaar = 2017
bouwjaar 90; na 29 jaar = 2019
bouwjaar 91; na 30 jaar = 2021hoi,dit wist ik ook al,dus ff 3 jaar schorsen en dan echt goedkoop rijden bv..
@ikdenman wrote:
idd leuk dettje maar er staat bij dat ie belastingvrij wordt ! naar mijn weten is de regeling van belastingvrij tot bj 1990 let op als je een auto van bj 1989 hebt die wordt wel belastingvrij alleen duurd dat nog 5 jaar !!!!!!!!!!!
ja dat las ik ook,hij is van 1988 en dat duurt 3 jaar(2015)
denk dat hij dat bedoeld..maar nette auto zo lijkt het!
@Kadett1.8GSI1985 wrote:
hoi,ik ben nu zover dat ie erin past,toerenteller doet het ook.
alleen loopt de tankmeter niet zo ver op als bij de oude enkele teller..
wat kan dat zijn?iemand een idee?
@Vinci wrote:
Klinkt niet echt als de duurzame oplossing, maar inderdaad makkelijk zat om het alsnog te vervangen als het nodig mocht zijn….
Ik stel me er bij voor dat de contacten nu (omdat de fan draaide) heet van elkaar los gekomen zijn, en waarschijnlijk in de toekomst wel weer net zo hard aan elkaar zullen gaan kleven.
Die fans zouden eigenlijk over een NTC gesoftstart moeten worden, zoals eigenlijk elke hoog vermogens electro motor. Maar ja, da’s wel de dure oplossing….
klopt,heb je helemaal gelijk in,maar voor tijdelijk werkt het wel..
ik houd alles zeer goed in de gaten,mocht er weer wat zijn vervang ik het gewoon..
bedankt voor het meedenken en de tips!@Vinci wrote:
Mooi! :thumb
Maar hoe? :wtf
heb de koelvin tijdens het draaien de stekker losgehaald..
even wachten en daarna weer aangesloten..
en wat denk je?ging mooi aan en uit zoals het hoort!
kan natuurlijk tijdelijk zijn dus voor de zekerheid maar een nieuwe gehaald..
probleem opgelost!
deze staat te koop?
hoi,ik ben nu zover dat ie erin past,toerenteller doet het ook.
alleen loopt de tankmeter niet zo ver op als bij de oude enkele teller..
wat kan dat zijn?@vincent23 wrote:
thermostaat ?
sluiting in je bedrading ?gr vinc
zijn er nog thermostaatjes te koop voor dit type/
of kan ik een andere er op zetten?mvg
hey dat zou mooi zijn,zijn van die smalle dunne veren..
@asconahobbyist wrote:
bij een 1.8NV zit de groene draad al in de stekker,alleen je tellerkabel even verleggen,verder plug en play!
juist,dat is nog een probleem,de km tellerkabel is 5cm te kort..
hoe los ik dat op?
mvg
hallo,moet je PIPO van het forum eens een mailtje doen,hij maakt je dat wel voor elkaar geloof ik..
heeft ie al vaker gedaan..
mvg
-
AuteurBerichten