Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als je achterruit verwarming het ook niet doet, dan zal het je zekering zijn.
Dit kan echter verschillende redenen hebben;
Teveel kilometers (in de stad) = Te veel koolstof in je cilinders
Verkeerde benzine: Euro 95 plaats van Super 98
Ik ben niet zeker, maar mocht je van die Vauxhall bougies kunnen in stoppen, dan kan dit ook gebeuren.
Anders zal er een sluit-ventiel(of hoe je het ook noemt) van je sproeier niet meer werken.Dit zijn de oorzaken dat me op het moment binnen schieten.
Al degene die van hem hebben gekocht lijken wel tevreden te zijn.
Via Ebay kan je spotgoedkoop onderdelen kopen voor te reviseren. Zeker een kijkje waard!
Lekker clean! Inderdaad, waarom was? Zoiets doe je toch niet weg.
Haha, mooi gezegd!
Maar je zegt het zelf al een beetje. Mazzel… Dat moet je wel hebben met een 2dehands wagen, want je weet echt niet hoe dat er met die auto is meegereden. Dat kan een oud mens zijn die nooit niet hoge toeren deed, of een normaal kerel die continue boven de 4000 tpm zat, terwijl de motor nog koud was!
Mooie verzameling!
Spijtig dat ze in de sloop gaan, voordat ik ze nog heb kunnen kopen! Want dat is echt wel een wagen dat ik graag zou willen bezitten.
Vooral de 1.8 GSi vind ik interessant.Op je eerste foto staat er andere velgen. Welke velgen gebruik je nu?
Waarom verkoop je die GSi?
Mooie kadetten in ieder geval!
Welkom.Er zit inderdaad een automatische choke op. Maar van dat elektronisch gestuurde gasklep weet ik niet goed. Staat dat toevallig in de vraagbaak?
Mocht ik een elektronisch gestuurde gasklep hebben, kan het probleem dan daaraan liggen? Of aan de automatische choke?
Ik denk niet dat mijn Kadett-E 1.3s dat heeft. Mijn Kadett heeft een Pierburg 2E3.
Toch bedankt.Ik ben niet zeker, maar de boetes die van buitenland komen moet je toch meestal niet betalen? Njah, mensen die bv. van hier (België) naar Holland gaan en die krijgen daar een boete, die betalen dat gewoon niet. Zonder enige sancties…
Zie dat je niet te snel rijdt (max.120) en er zullen geen problemen optreden. Mocht er toch problemen optreden, kan je op tijd reageren.
Jah, t’is zo dat de garagist deze eraf heeft gehaald en zei dat het niet nodig was.
En kan je me eventueel zeggen, waarom?
Maar dan snap ik niet waarom het een onderdruk reservoir wordt genoemd.
Je maximum koppel bereik je alleszins bij 2400tpm. Voor een koppel karakteristiek ga je denk ik google moeten aflopen.
En maakt het uit van welke fabrikant? Er wordt gezegd dat NGK de beste zijn, zelf weet ik het niet. Volgens mij maken ze allemaal een vonk…
Mooie collectie :)
Hoe reed de 1.8s?Knap zeg! Verdere plannen?
8 juni 2009 om 18:23 In reactie op: Zal een Alternator(dynamo) riem van een 1.6 op een 1.3s pass #17487347Daar heb je wel gelijk in.
7 juni 2009 om 21:11 In reactie op: Zal een Alternator(dynamo) riem van een 1.6 op een 1.3s pass #17487345Blijkbaar een verkeerde gekocht, das spijtig.
Bedankt.Plaats er nog een versleten velg en een versleten koffer op.
5 juni 2009 om 07:10 In reactie op: Kan een koppelingschijf van een 1.4i in een 1.3s passen? #17486341Maar ik ben van België :)
Heeft er niemand een vraagbaak waardat die dat heel even kan nakijken?
Alvast bedankt.Het rotortje was niet lang geleden nog vervangen geweest. Deze was kapot, waardoor de auto niet meer verder kon starten. Alle geluk dat de auto in mijn straat was.
Op het moment werkt eigenlijk alles goed… Dus ik ga even nog zo rijden.
Hartelijk bedankt voor jullie hulp.
De delco kap verandert, al de vier ontstekingen zijn juist het zelfde nu, maar er is wel iestjes te veel voorontsteking.
Maar de delco kap was echt wel aan een verandering toe zeg:o Ik kon op elke moment in pan vallen.Moeizame starten tijdens een warme motor heb ik niet meer, dat is ook meteen verholpen! Maar de kabels zagen er echt niet uit… Ook best veranderen? Mogelijke gevolgen?
Alvast bedankt. -
AuteurBerichten