Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Top! :thumb :thumb
Duurt wel ca 10 a 15min voordat ie op 90 graden staat.
@Wim-v6 ,
Mijn meter ging inderdaad ook tot de 100graden, toen maar snel uit gedaan omdat ik het niet aandurfde om hem langer te laten draaien!
Ik zal binnenkort de motor laten lopen en kijken tot hoe ver de meter gaat…
Tot waar kan ik de motor laten lopen? net voor het rode gebied?Meter blijft tijdens het rijden inderdaad rond 90 graden staan.
Stond bij de stoplicht en zag de meter naar de 100 graden gaan, gelijk de motor uitgezet omdat ik dit niet gewend ben!En als je weer rijdt gaat de meter weer naar de 90 graden en blijft daar staan tijdens het rijden.
Alvast bedankt voor de links en reacties.
ow oeps :???:
oke thanks, kijk ik die wel allemaal rustig na!
En misschien domme vraag, maar hoe zet ik de krukas en nokkenas op tijd?
ow oke, klinkt niet moeilijk in ieder geval.
maar ik zie hier : http://www.dark-net-hunter.de/index-Dateien/ZahnriemenwechselCorsaBSeite2.htm” onclick=”window.open(this.href);return false; dat hij ook de kleppendeksel eraf haalt om de krukas tegen te houden? :???:
Verwarming wordt trouwens gewoon warm.
Echter draait de ventilator onder de motorkap niet als de temperatuur rond de 100 graden komt.
Hoort dit zo?Ik heb een how to gevonden en daar staat in dat je de riem en de poelie vast moet zetten met een tiewrap? Blijft hij dan wel goed op zn plek zitten als je de riem eraf haalt?
En daarna weer op tijd zetten, hoe doe je dat?Heb geen 2 linkerhanden maar heb de distributie nog nooit gedaan.
iemand nog een idee waar ik als eerst zou kunnen zoeken?
8 klepper.
ow oke.
Weet je misschien ook waar de thermostaat zich bevindt?
Achter de distributie of?Bij het stilstaan gaat de meter naar de 100 graden, denk na ongeveer 5minuten.
Dit is dus NA 30 min rijden. Na 30 min gereden te hebben, 5min stil staand motor laten draaien, na 5min meter in de 100 graden.ligt een 1.4 in.
Als ik met koude motor de motor laat draaien komt de meter na 10min nog niet van zn plek..
Bij het stilstaan gaat de meter naar de 100 graden, denk na ongeveer 5minuten.
bij het rijden zakt de temperatuur weer naar de 90 graden.
Nee, het ging echt om het onderste aansluiting.
Zo verot als het plaatje hierboven is die nog lang niet :p
De slang zelf is helemaal goed, geen haarscheurtjes of wat dan ook.
Ik zal morgen met een borstel de roest proberen weg te halen en als ik blanke metaal zie is dat vast wel goed!
Ow oke, ik meende ergens gelezen te hebben dat je de stelschroef terug moest tikken dmv door 1 wielboutgat te kijken?
Oke, met lassen komt het wel goed :thumb
In ieder geval bedankt voor je reacties!
Oke maar hoe haal je de trommel eraf? is dat wel makkelijk te doen of?
en het gaat hierom :
Als je daar makkelijk bij komt zou het wel te doen zijn dan..
iemand?
bedankt voor de reacties.
Kan de koelvloeistof ook langs deze klep lekken?
ik zie echt niks weglekken en ik blijf maar bijvullen…….
4 september 2014 om 16:54 In reactie op: Vectra b 2003 aanjager doet het alleen in stand 4 #18250552opgelost, :thumbup
30 augustus 2014 om 14:31 In reactie op: Vectra b 2003 aanjager doet het alleen in stand 4 #18250551Weet iemand hoe die eruit ziet zonder ecc?
Ik weet niet hoe hoe het eruit ziet dus is het moeilijk vinden
28 augustus 2014 om 07:47 In reactie op: Vectra b 2003 aanjager doet het alleen in stand 4 #18250548Hoe bedoel je dat?
http://i1374.photobucket.com/albums/ag420/jeweettt/foto2_zps4f425cee.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://i1374.photobucket.com/albums/ag420/jeweettt/foto2_zps4f425cee” onclick=”window.open(this.href);return false;.
hierlangs zag ik ook iets lekken, kan dat koelvloeistof zijn? en weet iemand de benaming?
Nee is helemaal droog binnen.
niemand die weet waar ik het moet zoeken?
X18XE
-
AuteurBerichten