Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst
bedankt voor de info:thumbup
als iemand nog meer info heeft is dat altijd welkom.dus als ik het goed begrijp kan ik de schijven+remklauwen+draagarmen gebruiken van een commodore b gse as.
aleen de reactiestangen en de stabilisatiestang kan ik niet van een gse pakken??
of ziet ik nog wat over het hoofd?kunnen jullie mij uitleggen hoe jullie dan zien dat het een 400 as is?? en ook kan zien dat het geen competietieas is??
8 februari 2011 om 21:25 In reactie op: ik wil mijn dank uitbrengen aan alle leden en organistors va #17798866het forum mag zeker wel een keer in het zonnetje gezet worden.
mijn dank aan de mensen die het forum draaiende houd ,en iedereen die elkaar help info te geven.thnx:thumbup:thumbup:thumbup
ik weet het niet.
hoe kom ik daar achter?louwe16 klepper plaats nog foto,s van de as.
en ik hoop dat ik dan veel info krijg over die as.mooi ,maar het kan even duren want ik moet de foto nog gaan maken.
alvast bedanktoo oke.
ik heb moeite om een foto te plaatsen , ik heb het al meer geprobeerd ,maar het lukt mij niet :cry
de competitieas is met dubbelen wiellagers hebben ze mijn verteld , helaas heb ik er weinig verstand van wat voor as ik in bezit heb.
ik weet dat het een 400 competitie as is ,die gereviseerd is door biesheuvel en dat er een 80% variable sper in zit (visco) met een overbrenging 3:67.
wist ik maar wat meer over deze as:crymooi henk, dan weet ik nu de benaming van de uitbouw die ik wil hebben
bedanktoo oke.
ik heb meerdere keuze.
ik heb een 400 compotitieas (met die blokjes word de as iets breeder mischien)
heb het nog niet gemeten.
en dat heb ik nog een commodore b gse as liggen.
en een gsi as.
dat zal wel verschil kwa breethe hebben.
dus daarom was ik benieuwd wat jullie hebben in combie met asbedankt voor de tip van de verschillende uitbouws.
ik wil de uitbouw hebben met het hapje eruit van de tankdop (welke uitbouw is dat??)eind van dit jaar rijden:D
klopt ,dat was ik ja.
maar dat duur voorlopig nog wel 1 of 2 of wel 3 jaren hoor, maar dan gaat jij hem wel zien.
succes met jou spiegels en het verbouwen met jou mantahey eddy de evoset is veilig aan gekomen hoor.
rudy is er super blij mee.ik kan die spiegels niet ,maar zeker apart
heb jij daar een foto van ,om te zien hoe jou velgen in jou wielkast vallen?
en wat voor een achteras zit daar onder?mooie plaatjes van een heerlijk blok
gecondoleerd met het verlies van je vriend
ik heb ook wel eens gehoord , dat een mercedes ketting precies past.(dikker/sterker)
dan is het probleem verholpen.
ik weet alleen niet welke type mercedes/motor.
er zijn er meer die dat zo opgelost hebben.
ik hoop dat er mensen reageren die hier meer van weten.oo:o dat is zeker niet simpel.
bedankt voor jullie reactie,sdat is mooi. dan hoef ik me geen zorgen te maken.
stel dat ik later die verhouding van die i400 as te kort vind (3:67)
kan die as dan zo omgebouwd worden naar 3:44, of niet??ziet er mooi uit zo,n b1.
je ziet ze steets minder.
succes ermee.over dat schakelen, dacht ik dat ook al.
dat is natuurlijk verlies.(ik denk persoonlijk dat een 3:44 voordeliger is en rustiger rijd)ik heb nu wel een goed beeld er bij gekregen wat een 3.0 24v in een manta doet.
bedankt allemaal:thumbupoo oke.
er komt 17 inch onder.
dus als ik het goed heb, dan moet ik iets eerder overschakelen dan die van een 3:44
omdat die sneller in zijn toeren zit.(simpel gezegt)ik heb gekeken wat mijn overbrenging is van de i400 80 procent sper as is .
mijn tussenas gaat tussen de 3,5 en 3,7.5 rond .
dus moet het een 3:67 verhouding wezen, dacht ik zo.is die overbrenging gunstig voor een 3.0-24v met 265 bak???
hoe moet ik dat zien??dat is wel een veilig gevoel, dat die niet zomaar uitbreekt.
hoe bereken je nu een overbrenging , zonder je as open te halen.
dus gewoon met de hand draaien en dan de ronde tellen ofzo???
ik ben wel benieuw wat voor een overbrenging mijn as heeftja, dat er meerdere overbrengingen zijn weet ik.
maar hoef je niet bang te zijn dat je zo om een as draait???(terwijl dat niet de bedoeling is)
-
AuteurBerichten