Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt ik heb me andere sleutel geprobeerd en hij doet het nu weer perfect =]
dankje die chip is er idd uit ik ga ff me andere sleutel proberen
het is motormanagement die gaat knipperen, ik heb namelijk niet gezien dat er ergens een sleuteltje gaat knipperen of branden.
alleen het motorblokjeja dat klopt, ik ben naar Garage van Hilst geweest, zit achter de shell in beverwijk
@usbstick wrote:
Wat voor auto is het,misschien belangrijker, misschien drukgroep niet vervangen,misschien niet goed ontlucht, kabel kapot, ga zo maar door…
Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
opel astra g 1.8 16v, bij de reparatie is de koppelingsplaat, drukgroep en druklager vervangen.
vorige keer(+- 1 week geleden) toen ik met dit probleem naar die garage toekomt heeft hij ernaar gekeken of er lekkage was en heeft hij het ontlucht maar der was geen verschil alles leek in orde te zijn volgens hem.is bij mij een hydraulisch systeem, maar dat is ook vervangen dus dan zou direct het probleem bij hem komen te liggen.
lijkt mij ook nogal onlogisch dat die kapot is, normaal gaan ze een eeuwigheid mee en ik heb maar 116pk dus ja daar ligt het ook niet aan:P
@louwe 16 klepper wrote:
bestaat niet in zo,n korte tijd/afstand……
ik zou niet zelf de boel demonteren
maar hun t laten oplossengarantie heet dat :shock: ;)
zit de kabel wel goed gemonteerd???of heeft die veel te veel speling??
welke kabel bedoel je?
jah dat lijkt mij dus ook, ik ga binnekort ff me auto op de brug gooien en zelf koppelingsplaat eruit halen, als die nog in goede staat is loop ik naar de garage waar de reparatie is gedaan en dan mag hij het gaan oplossen op zijn kosten want dan heeft hij hoogstwaarschijnlijk een fout gemaakt, anders zou ik het ook niet weten wat er nu weer aan de hand is
als ik me versnelling in zn 1 zet en dan me motor start is het dan mogelijk dat mn koppeling weer vrij komt of moet ik dat absoluut niet doen in dit geval?
hoe moet mn remvloeistof eruit zien? want die van mij is lichtjes troebel ik weet niet of dit normaal is?
ik heb er helemaal niks over gehoord =S ik ga morgen wel ff naar die garage toe ff kijken wat dit geintje me nu weer gaat kosten
koppelingsplaat, druklager en drukgroep zijn toen vervangen
me remvloeistof staat nog bijna op max, wat kan er nog meer voor zorgen dat koppeling niet vrij komt?
@ wim-v6, waar zit het remvloeistof reservior?
@sjoerdie, ja ik kan wel gewoon schakelen als ik de motor niet heb draaien.ik heb zon beetje hetzelfde probleem met mijn astra g 1.8 16v benzine, ik red op voornamelijk binnenwegen 340km met +-38 liter en op buitenwegen 450km maar ik hoorde laatst een maat van me zeggen dat dat ook kan komen doordat de kleppen niet meer goed afgesteld staan dus ga binnenkort me kleppen laten afstellen en hopen dat dat voor verbetering zorgt
heb ik al meerdere malen geprobeerd maar dan maakt geen verandering
ik heb een opel astra g en sinds vanochtend krijg ik mn sleutel niet meer gedraaid in het contact, wat kan dit zijn en wat zou dat eventueel kosten om te repareren of is het zelf te fixen?
draagarm rechts voor vervangen, olie ververst en bandjes weer op druk gebracht =]
yup dat gaat inderdaad een ritje naar de sloop worde zodra over enkele dagen me koppelingset vervangen is
wow ik denk dat ik ehm lekker kapot laat zijn, nieuw motortje ervoor is 169 euro 0.o
okeej weet je toevallig ook waar ik zo een motortje kan kopen en een evt merk dat aan te raden is?
ow owkeej dat wist ik niet ik zit eigelijk alleen op het forum via pc
dat heb ik eronder staan, Astra g
haha ja klopt :P hij staat nu al voor een mooi prijsie bij de garage =] 750 voor koppelingsset vervangen
okeej bedankt, ik ga morgen ff naar de garage kijken of ik er een mooie deal van kan maken hoop het wel en anders word het auto strippen onderdelen verkopen en weer een astra g kope
-
AuteurBerichten