Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nice! Nog plannen er mee?[/quote]
Ietsje verlagen. Maar wil niks slopen… Intrax is dus aan te raden las ik.
Navi update.
Uitlaatsysteem aanpassen.
Grill.
Booskijkers.
Software aanpassen.
M’n platte pioneer active Subwoofer inbouwen.
Eerst moet het ‘weer’ relaxed worden:)
Welke uitvoering heb jij trouwens?
Ik las dat je opc-line kit zelf hebt gemonteerd?
Ook al richting de 300PK?@Tjalster wrote:
Hier nog iemand in de buurt van groningen die met een MY2010 rondrijdt en al hevig aan het twijfelen is/was voor de aanschaf van een update.
navigatie is van 2009 zelfs :thumbdown
Misschien kunnen we er een combi van maken? :Dof zou het wachten op de 2015/2016 maps nog de moeite waard zijn?
Hey Tjalster,
Ik was ook aan het twijfelen om hem aan te schaffen.
Je woont ook in Groningen zag ik…
Misschien idd een keer een combi maken?
De Dvd kan worden opgestuurd had ik gelezen.
Ik zeg doen?Groeten John
Hier ook een nieuwe Insignia (BJ 2010) rijder!
Ingeruild op een Astra H 2004 2.0Turbo LER Opc-line!
Zal binnenkort even een paar foto’s plaatsen als de zomer set er weer onder gaat!Paar spec’s van de Insignia:
Bj 2010
2.0 Turbo
4×4
Cosmo-Sport Opc-line uitgevoerd
20 inch opc velgen
Carbon flash
Bi-xenon
Electronisch sport onderstel
Electrische inklapbare spiegels
AFL lights
Auto.dimmende binnenspiegel
Climate en cruise control
Koplampsproeiers
Trekhaak wegklapbaar
Pdc voor en achter
Donker glas
Half leer
Dvd 800 (moet wel geupdate worden nog steeds)
115000km op teller
Kunnen we mooi een tijdje vooruit!
Wat een ding ook :)@NelisZ20LER wrote:
Ik heb mijn Insignia 2.0 turbo 4×4 met flexride ook verlaagd. Ben voor de set van Intrax gegaan (-40-35mm). Dit rijdt en staat super.
Je komt ook nog gewoon over drempels heen.Nelis De Astra H Opc-line 2.0 turbo Z20LER die ik van je over heb genomen 2 of misschien al 3jaar geleden;)
heb ik ingeruild voor de Insignia uit 2010 :)
Even een update;)Groeten John.
Kan iemand de dvd800 uit een insignia BJ 2010 ook tegen een vergoeding updaten?
Navigatie is uit 2010, nooit bij nagedacht om het bij de aankoop gelijk te laten updaten:)
Nieuwprijs is 189euries?? :)
Dat vind ik wat aan de dure kant voor een update…
Iemand in de buurt van Groningen?
Wil er ook best even voor toeren.John
Hallo,
Hier hetzelfde probleem toevallig :)
Ik heb de insignia uit laten lezen en de garage zei dat het aan de nokkenas positie sensor ligt.
Heb ik maar besteld en zal volgende week even langs gaan.
Heb je het probleem al laten uitzoeken Frans?
Ik heb trouwens verder niets aan de auto gemerkt kwa rij gedrag of iets…
Jij wel Frans?
Ik laat nog wel even weten of het probleem bij mij is opgelost na het vervangen van de nokkenas sensor.@Black-Out wrote:
Deze wil ik weer even openen, haha!
Mijn dumpvalve blijft open staan, motor loopt stationair opzich redelijk tot goed..
Veer is heel, groene veer 6-8 PSI (0,6 Bar ongeveer) zou voldoene moeten zijn.Op mijn turbodrukmeter stationair 0,5 bar onderdruk, zodra ik gas geef loopt hij minder goed (heb nog geen volgas gegeven).
Goedemiddag!
Mijn dumpvalve blijft ook sissen en dus open staan.
Nou wil ik graag een nieuwe kopen/bestellen
Welke en waar moet ik hem bestellen?
Rij nu met een bailey dv26.
Heeft iemand een goed adres voor me?
Alvast bedankt!Inkoopactie lijkt me goed! Ik sluit me aan! Hou de topic wel ff in de gaten.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
1 oktober 2013 om 08:01 In reactie op: koppeling set en drukgroep vervangen nog steeds piep geluid. #18174743Het piepen en fluiten komt waarschijnlijk door het vliegwiel denken de monteurs
Dus dan moet alles weer los toch?
Wat zal zoiets gaan kosten? Hetzelfde als het vervangen van de koppeling en drukgroep?
Ik zal er toch even een filmpje of geluids opname van maken deze week. En zal het hier posten
Want met opschakelen lijkt het ook dat de dumpvalve wat lekt ofzo.. in combinatie met het snelle gepiep gefluit…
Sinds de nieuwe leh turbo, blaast de bailey dumpvalve ook anders af! Soms ook helemaal niet.
Blijft erg vaag voor me allemaal… doo al die bijgeluiden word ik ook helemaal gek:shock:
Hoop dat er nog mensen van hier ideeen of tips hebben.
Misschien moet ik dan toch ook maar een gesloten systeem creeren zonder de baileys. Zag al een how-too op het forum.Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
30 september 2013 om 10:02 In reactie op: koppeling set en drukgroep vervangen nog steeds piep geluid. #18174742Beetje late reactie, komt omdat ik nog niets gehoord heb van de monteur. Wil ook niet zeurderig overkomen.
Zal eens vragen! Bedankt iig voor je reactie en tip.Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
23 september 2013 om 08:32 In reactie op: koppeling set en drukgroep vervangen nog steeds piep geluid. #18174740Jah man! Hoop het ook idd!
Als het aan mij ligt wil er nog wat jaartjes in blijven rijden:cool:
Heb nog niets van de monteurs gehoord die mn koppeling vervangen hebben:?
Dus moet er maar ff weer achter aan.
Het piep verhaal is toch wel erg irritant!
Ook met opschakelen doet hij het.
Als de koppeling eenn klein beetje ingedrukt is begint het al:cry:
Hoop dat het opgelost kan worden.Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
22 september 2013 om 07:47 In reactie op: koppeling set en drukgroep vervangen nog steeds piep geluid. #18174738Tjah…heb inmiddels al rond de 3500euro uitgegeven aan de auto. En heb hem nu iets meer dan een jaar :(
Das zeker balen…20 september 2013 om 12:11 In reactie op: koppeling set en drukgroep vervangen nog steeds piep geluid. #18174733Sw, het ging vooral om de druklager, maar omdat het subframe etc ook allemaal los moet, werd me geadvieseerd om dan gelijk de koppeling ook mee te vervangen. (Het is niet zon geweldig klusje liet ik me vertellen).
En ik ga er ook niet vanuit dat ze dan juist de druklager niet gemonteerd hebben.
En normaal wil ik graag de oude onderdelen ff onder ogen zien als ik het niet vertrouw, het is een bekende van me, dus jah…. maar iig bedankt voor de reacties van jullie! Hoop alleen niet dat het 2massa vliegwiel vervangen moet gaan worden, kan de rommelpot straks weer los:shock:
Wat gaat me dat weer kosten:eek:
Toch best een duure hobby zon astra h 2.0turbo. HeheheheVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
20 september 2013 om 10:28 In reactie op: koppeling set en drukgroep vervangen nog steeds piep geluid. #18174730Sjoerd ook bedankt voor het meedenken!
Zal dat over de montage van de set ook echt niet tegen ze vertellen of ze het wel goed gedaan hebben.;-)
1 van de 2 is de broer van mn zwager dus dat zit wel goed.
Ik kan ze wel vragen of ze er nog even willen naar kijken en luisteren wat het zou kunne zijn, en welk vliegwiel ik heb…
Laat nog horen van hoe en wat.
En kijk, heb het voor goedkoper dan de garage laten doen door een bekende maar het blijft een hap geld:-? En ben verder ook zeer tevreden over de rest van de koppeling etc…Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
20 september 2013 om 10:15 In reactie op: koppeling set en drukgroep vervangen nog steeds piep geluid. #18174728Ewoud, bedankt voor je snelle reactie!
Tjah of het een china onderdeel is zou ik niet weten, volgens de monteur is het een LUK. Zal hem igg ff vragen. En heb het door een erkend monteur en bekende laten doen. Bij de garage was ik rond de 2500e kwijt anders:shock:
Het is wel in een plaatstelijke garage gedaan trouwens in groningen/hoogkerk
Ik ga er wel ff achteraan.
Als ik iets meer weet laat ik het wel ff weten.
Greetzz jtVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
3 september 2013 om 10:32 In reactie op: Steinmetzpaul..astra h station(80%oem style) nieuwe update #18115816Waar heb je die grill besteld/gekocht?
En aan wat voorn prijs moet ik denken?
Staat erg dik…
GreetZVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ook ff de auto een schoonmaak beurtje gegeven:grin:
vanavond binnenkant ff:-DVerstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
@pix, beetje laate reactie:geek: Hierbij nog ff een foto spuitbusje voor het spuiten/verven van je klauwen. gewoon bij de autoshop gehaald (auto revista)
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
handig idd! En goedkoop!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Topic’s genoeg! Als het om de kleprubbers en turbo gaat;-) En er zijn hier genoeg die er ervaring mee hebben:shock:
En geloof me, tis een aardig klusje en je hebt toch wel speciaal gereedschap nodig om het zelf te klaren. Ik als amateurtje weet wat voor een klus het is:mad::-o, voor de goede monteurs hier natuurlijk niet;-)Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Heb ik eerder ook gedaan Dion, maar was apk afkeur bij mij toen. (geen e-keurmerk) de orginele smoke’s zijn door de 4jaar dat ik hem had, gewoon door de apk gegaan. Het wisselen is natuurlijk ook maar een kleine moeite..:grin:
Op de sloop 2 orginele achterlampen halen voor paar tientjes en spuiten maar. En voor de apk ff wisselen klaar.Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hier nog foto van mijn oude G 2.0 16v sport:grin:
op de onderste staat mn huidige h ook:grin:
Verstuurd van mijn GT-I9300 met TapatalkIeder z’n smaak, Xenon staat goed natuurlijk, donkere achterlichten…blauwe remklauwen. Genoeg om hem af te maken:grin:
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb ze laatst ook vervangen…ik heb een tool gekocht om super makkelijk de remzuigers terug te drukken. Koste iets meer dan 2 tientjes, ben je gelijk van het gekloot af in de toekomst :grin:
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
AuteurBerichten