Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Weet er ook nog ééntje die is wel boven het budget:
Opel Vectra GTS 1.8-16V Sport NAVI-LEDER
Prijs € 12.995
Carrosserievorm Hatchback
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar 2006-09
Brandstof Benzine
Kleur Zwart
Aantal deuren 5
Kilometerstand115.150 kmOpties:
ABS, airbag dubbel + zijkant, alarm met afstandsbediening, bekerhouder(s), boardcomputer, buitenspiegels verwarmd, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met a.b., deelbare achterbank, elektr. buitenspiegels, elektr. ramen voor + achter, in hoogte verstelbare stoel(en), middenarmsteun, onderhoudsboekjes aanwezig, radio/CD, spoiler achterkant, Afdekscherm bagageruimte, Airconditioning, Armsteun op bestuurdersstoel, Audiobediening op het stuur, Automatische Stabiliteits Controle, Buitentemperatuurmeter, Climate control, Cruise Control, Derde remlicht, full options, Getint glas, Gordijnairbags achter, Handgrepen in carrosseriekleur, Hoofdsteunen achter, In hoogte verstelbaar stuur, lederen bekleding, Lichtmetalen velgen (17″), Middenarmsteun achter, Mistlampen voor, Navigatiesysteem, Parkeersensoren, Regensensor, Ruitenwisser achter, Sportuitvoering, Stoelverwarming voor, Stuurbekrachtiging, Voorruitverwarming, Warmtewerend glas, Xenon verlichting., APK bij aflevering, Benzine, Hatchback, 5 Deuren, Handgeschakeld 5-versnellingen, 1 Eigenaar, APK bij aflevering, Motorinhoud 1796CC, Vermogen 103 kW, Gewicht 1293 Kg.verdere info op: http://www.carismacarcenter.nl
Dacht ook dat het standaard was, zowel tweeters als verlichting zitten ook in mijn simpele comfort uitvoering.
Handig zo’n lijstje. Een aantal dingen wist ik niet, een paar wel maar puntjes 6 en 19 zijn volgens mij niet standaard want dat zit er bij echt niet op.
Neem eens een kijkje op http://www.opelvectra.info, onder het tabblad how-to’s staat het. Quote:
Omprogrammeren van de centrale deurvergrendeling Vectra C
Wanneer men vertrekt met de auto en de snelheid van 15 km/u behaald dan sluiten de portieren zich automatisch.Let op : Dit werkt alleen bij Vectra’s vanaf bouwjaar 2005 en jonger.
Hoe stel je dit in ?
Neem plaats in de auto
Alle portieren dicht.
Hou de sleutel in de hand.
Druk nu tergelijkertijd op de “lock” van je sleutel en op de knop om deuren te sluiten of
te openen aan de binnenkant van uw portier.
Blijf die 2 indrukken tot u een signaal hoort.
Wanneer u het signaal hoort is de handeling geactiveerd.
Om te deactiveren herhaalt u deze handeling.Men kan ook alle portieren openen met 1x te drukken op de “unlock” op uw sleutel,nu moeten we steeds 2x drukken ,1x voor het portier van de chauffeur en de 2x voor de andere 3 portieren.
Hoe stel je dit in ?
Neem plaats in de auto.
Alle portieren sluiten.
Hou de sleutel in de hand.
Druk nu tergelijkertijd op de “unlock” van je sleutel en op de knop om deuren te sluiten of
te openen aan de binnenkant van uw portier.
Blijf die 2 indrukken tot u een signaal hoort.
Wanneer u het signaal hoort is de handeling geactiveerd.
Om te deactiveren herhaalt u deze handeling.origineel gepost door blackbonkie
hallo
ik ben ook naar dit onderwerp aan het zoeken maar kan het niet vinden:wub
hoe moet dat
mvg HenkHeel simpel, deze pagina: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=77060
en dan naar beneden scrollen tot je hier komt: Gepost op 16-4-2008 op 16:54HOE OPBOREN VAN PIJPJE CARTERVENTILATIE: (door wim-v6)
origineel gepost door speaker
Misschien ff handig om voor te stellen en te vertellen wat voor vectra ( type a,b of c ) Etc.Met vooral veel :kewlpics :kewlpics :kewlpics
origineel gepost door 14XE
origineel gepost door VectraDennis
origineel gepost door Bartjex88
Moet die condensator niet na het contact?yep nu laat de accu dus constant de condensator bij
sorry maar dat klopt allebei niet
Wat klopt er niet dan :hmmz (uitleg…….)
Hij werkt ook gewoon, maar dan op je antenne van je gsm toestel, alleen in een tunnel oid zal de ontvangst minder zijn.
origineel gepost door Niko
en dan zit nog een coax aansluiting (waarvoor?)Die coax is voor je gsm-antenne (al dan niet op je dak of tegen je raam)
Welkom,
dit onderwerp is al vaak behandeld op dit forum, je had ff de zoek knop kunnen gebruiken, maar hier komt ie dan:origineel gepost door arjontje
vandaag weer even mijn auto gewassen.
Nu ook gelijk een vraag hoe krijg ik ML van mijn side skirts af??
Is bij het schade bedrijf in mijn deur gespoten.
Alleen is het er nu aan de voor zijde wat er uit gelopen.Kan je niet ff terug naar het schadeherstelbedrijf dat zij het weghalen? anders zou ik het voorzichtig met wasbenzine proberen, suc6.
origineel gepost door stefan m.
jep moet ze alleen nog aansluiten :DDa wor dus nie rijen nie vanavond, maarre zie er goed uit, netjes :thumbup
Vanmorgen de vec weggebracht naar de dealer (welke sinds 2 weken weer in Etten-Leur is gevestigd, na het Kroymans faillisement) voor zijn 6e onderhoudsbeurt, en vanmiddag weer opgehaald. Buiten de beurt om hebben ze alleen de handremkabel met veer vervangen (valt onder opel garantie) en voor de rest niks gevonden, kan er voor die 273 euro weer een jaar mee rijden (hoop ik). We hadden de auto zo gekocht zonder garantie, alleen met apk en met alle onderhoudshistorie erbij dus valt het ons niet tegen.
Edit: Kreeg hem weer volledig gewassen mee naar huis, vond ik een aangename meevaller.
13 oktober 2009 om 18:39 In reactie op: De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint #17513493Hier nog een linkje met de aansluitingen van diverse opel radio’s waaronder ook de cd70: http://www.problemcar.nl/opeltje/RADIOSTEKKER.htm
Altijd makkelijk als je een carkit oid in wilt bouwen.Weet niet of hij hier mag staan, maar kwam deze C1 tegen, vond het niet veel geld voor een C1 met garantie:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=206952850&p_type_lijst=RL&o_id=6432803hij haalt het front van me knoppen eraf en maar de display’s van de clima los.en ja hoor….de gele stekker zit los:jerry
maar wie zoekt nou als leek zijnde(ikke dus)daarachter pfffffffffffff.De volgende keer ga je het dus wel als eerste daar zoeken, maarre fijn dat het opgelost is zeker nu het weer de tijd van het jaar is waarin je je blower veel gaat gebruiken.
Is de bekabeling ook al gechecked op een kabelbreuk?
Ziet er netjes uit hoor :thumbup, zo te zien wel lekker veel licht. Heb je ook foto’s van het licht van je “oude” halogeen lampen, zodat je het verschil duidelijk kunt zien?
8 oktober 2009 om 19:15 In reactie op: De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint #17513491origineel gepost door Spacejam
hmm de cd70 is dus niet altijd een blaupunkt, die van mij is namelijk een vdo siemens:toch maar op zoek naar een interface voor de vdo siemens.
Opel werkt met 2 merken autoradio’s: Blaupunkt (cd30/40/50) en Siemens VDO Dayton (cdr2005/cd70/NCDR-serie) De foto waarin de C3 connector in blauw is aangegeven is overigens van een cdr2005 (een Siemens VDO dus).
origineel gepost door mooiwark
ik weet dat het een beetje onder te koop gezocht hoord. maar ik wou graag even weten wat zo’n stuur kost… heb op de irmscher site gekeken maar daar wordt ik niet echt wijzer van:hmmzCopy van Irmscher prijslijst: i 71 18 081 STUURWIEL AIRBAG HOUT/LEER Z.R Prijs incl 19% btw: 713 euro.
Prijslijst Irmscher 2009: http://www.irmscher.nl/Prijslijst0904/Prijslijst%200904%20Vectra%20B%20.pdfEdit: bij Original Car Parts stukje goedkoper: http://www.originalcarparts.nl/component/option,com_virtuemart/Itemid,8/category_id,124/flypage,shop.flypage/manufacturer_id,0/page,shop.product_details/product_id,656/vmcchk,1/
7 oktober 2009 om 16:44 In reactie op: De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint #17513487origineel gepost door Spacejam
werkt die blaupunkt met de cd70?Weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat de Blaupunkt via de C3 aansluiting (zie foto) werkt. Zou je ff moeten kijken of de C3 aansluiting op de cd70 zit en of werkt. Foto is iets te groot maar is hier te bekijken: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EU46Q3SD.jpg
Edit: andere foto:
Heb mijn vectra-c zonder garantie & beurt gekocht bij een niet opel garage (wel NAP erbij en alle rekeningen op naam met adres e.d. + kassabonnetjes + alle apk rapporten + onderhoudsboekje volledig ingevuld, het was een hele dik map met papieren) scheelde enorm in prijs. Tis nu wel zo dat hij volgende week een beurt krijgt (bij opel dealer ivm opel assistance) maar dat had ik al in het onderhoudsboekje gezien bij aankoop dat de eerst volgende beurt in sept/okt 2009 zou moeten gebeuren, en hopelijk valt het allemaal goed uit (staat nog maar 58dkm op en bij aankoop 56dkm). Het is maar net of je de gok durft te nemen. Feit is dat ik nog nooit in zo’n fijne wagen heb gereden als deze vectra, suc6 met je keuze.
7 oktober 2009 om 14:00 In reactie op: De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint #17513485origineel gepost door speaker
Ziet er goed uit , Roel !@ Eric ( met een C ) : ik ben momenteel aan mailen met een fabrikant die waarschijnlijk een Aux-in&USB systeempje kan leveren die op de CD70 passen ! ( dus ook je ipod , ook een usb stick ( die op je schermpje laat zien welke nummers er op de stick staan ))
Peter ( met een C )
Volgens mij heeft Blaupunkt ze in hun assorti: http://www.blaupunkt.com/de/accessories.asp
Heb ook nog wat op buitenlandse site gevonden:
1)ok j’ai trouvé le TO3: t1829-1 tu peux le remplacer par un BDX66 ou E.C.G. 250 … PNP Darlington 100V 16Amp (spreek helaas geen frans maar zie daar toch weer die bdx66 waar bas het over had in terug komen)
2)Motorola MJ 15004 ,BDX88C
3)Les transistors utilisés par citroën sont des motorola T1829-1:
est-ce un PNP? Quel gain? Ic max?
Je posséde des transistors BD 181, 2N4347, BDX 66C, BUX48A et 2N3055.
Lequel est équivalent au T1829-1?
La commande de ces transistors est sous gel.
C’est pourquoi je voudrais un schéma simple. Le rhéostat de commande varie de 10 (grande vitesse) à 1500 ohms (petite vitesse) et 3500 ohms (arrêt)
4)T1829 – is it a Peugeot heater fan transistor? Try MJ15004 as a replacementSuc6, we horen het nog wel.
Kijk dat zijn goede berichten :thumbup Ten eerste dat je veccie weer rijd natuurlijk (gaat toch niks boven rijden in je eigen auto) maar dat de garage nog ff meedenkt en bepaalde kosten voor eigen rekening neemt is positief na alle ellende. Nu maar weer lekker wat km’s gaan maken.
-
AuteurBerichten