Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Shane_Astra_g wrote:
Met schroefset verlies je zowizo comfort. Vooral in combinatie met 17inch of zelfs 18inch. Ik reed eerst op standaar schokdempers en veren met 16inch heerlijk comfort, toen heb ik gereden op ap verlagingsveren40/30mm icm standaard schokdempers 16 inch. Comfort was zeker nog aanwezig iets stugger maar niet veel. Toen kwamen er 17inches onder met 2054017. Comfort ging achteruit.
Uiteindelijk rij ik nu met ta technix schroefset met 17inch. Comfort is ver te zoeken :jerry aardig stug, meer hobbels en kuiltjes waarneembaar, rammelende interieur delen :puke
Wegliggin is top! En het staat mooi uiteraard. Ong 6 7cm lager als standaard astra
Ik weet niet of je puur voor de looks doet en je gesteld bent op je comfort? Dan zou ik echt voor verlagingsveren alleen gaan, zorg er dan wel voor dat je dempers nog in goede staat zijn. Niet meer als 40nemen met standaard schokdempers.
Boeit die comfort je niet, dan gewoon schroefset pakken. Kun je het lekker zelf verstellen hoe jij het wilt.
hoi shane,
comfort is wel belangrijk voor mij, maar waar ik mee zit is de ideale verlaging in cm. Wil een dikkere look en geen speling zowat in de wielkasten.
Ik zat te denken aan een ap verlaginskit
40/30 of 50/30met 17 inch
ook had ik een ta technix verlaginskit gezien maar weet niet of dat veel verschilt van de ap setjegr
Hallo allemaal,
Excuses voor de late reactie.
denk toch dat ik voor een setje ga van 40 mm rondom op originele opel turbo velgen 17 inch, zou wel dik moeten staan neem ik aan:P
gr
Hallo
Bedankt voor jullie reacties.
Heb mtec gesproken en nummers doorgegeven. Is idd een LEH turbo
Gr
@Arnoldinho14 wrote:
Als er k04 op staat heb je een leh-tubro. Een let/lel/ler turbo is een k03.
hartstikke bedankt, wist dat namelijk niet.
kan ik nu dan een chip op maat laten maken? zou dat voldoende zijn?
gr
Hallo, allemaal
even een update.
heb mijn turbo nummer doorgegeven aan mtech, en die melde dat ik een leh turbo heb.
ik heb hier de nummers190 423 508
k04 – 024 ED5039465
Dus dat is nog beter lijkt mij?
Weet iemand of dit echt klopt?
grhallo,
gewoon de led lampjes nemen met canbus, de normale led lampen hebben ook vaak een lek stroom. canbus is toch beter en storingsvrij.
mocht je willen hebben dan kan je me even een pm sturen zodat ik je kan doorverwijzen naar iemand waar ik ze altijd haal.
gr
hoi ramon851,
Je kunt de angel eyes koplampen voor zover ik weet gewoon monteren, maar kijk wel effe of je koplampverstelling elektrisch is van binnenuit, mocht dat wel het geval zijn kijk dan als de andere koplampen ook elektrische aangestuurd kunnen worden. Niet dat het echt een probleem moet zijn.
succes
gr
@dion87: Bedankt voor u reactie. is u auto op de foto rondom 4 cm of 40 / 30 mm?
want vindt dit wel erg mooi wil geen speling meer overhouden om de wielkasten heen
@Shane_Astra_g: bedankt voor u reactie, 40/30 is de auto dan wel beetje recht verlaagd? dus niet met heleneus naar beneden?gr :afro
@ no fear: Communicatie was vrijwel goed, alleen was het voorbij antwerpen. heb er ook een banjo bout tussen gezet. dus hoop dat ik geen turbo problemen ga krijgen
wil nog een grotere inlaat plaatsen, met dumpvalve. chiptunen. en uitlaat rvs, k&n inleg filter
dat is kwa modificaties wel voldoende voor me.uiterlijk ga ik natuurlijk ook aanpakken.
@ Baas j: Heb de turbo gekocht en al laten monteren maar wel met de banjo bout.
gr en bedankt! :agent
hallo,
ik zou ook een traction control knop willen hebben.
heb een astra coupe turbo
uit het jaar 2004met stoelverwarming
gr
hallo no fear,
ik heb inmiddels de turbo gekocht en geplaatst rijd weer als een zonnetje, gelijk grote beurt erachteraan, en krukas sensor vervangen.
geniet nu weer elke dag
nog bedankt voor alle informatie.
gr
hallo daan,
je kunt op google zoeken naar fsw exshaust. dat is een cat back system.
kost niet heel veel geld, maar kwalitatief ook een goede uitlaat, wordt gefabriceerd door remus.kosten zo ong rond 369 euro kompleet.
neem even een kijkje
gr
-
AuteurBerichten