Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
kan dat dan het is wel een inlaat van een m25 en hep nu een m28 dis motor en die van een m28 motronic is wel dikker en groter en dan moet ik ook de injecktors overzetten en alles wat niet het zelfde is ik haal dan die klep eruit of aleen het gasklephuis overzetten kijk vanavond weer hij staat niet thuis ma op het werk
etc hep ik niet nodig en was niet van plan het te gebruiken maar mes loopt hij daardoor zo slecht
nog even over het tonnetje ik bedoel niet de stappenmotor maar daar boven er loopt een stangetje naar het gasklep huis die regeld de etc die bedoel ik en daar zit een stekker aan en mes een vacium
maar kan hij daar slechter op lopen denk het niet wand op mijn let zit hij ook niet erop aangesloten dacht ik
de zuigers zijn verbrand en het gaat veel geld kosten op hem te repareren
maar ik hep al wel overmaat let zuigers voor de let ik hoef nu aleen maar te honen en nakijken en opbouwenmaar 2 weken terug hep ik een c kadett citty gekocht en daar wou ik het blok in leggen maar hep al gehoord dat dat niet zo verstandig is zoveel pk in zoon ding
oke ik ga mijn blok in een citty leggen ook rwd haha
ja naasts de inlaat zit ook een ding wat doet die dan en waar moet dat op aangesloten worden die word bij mij niet gebruikt
hey ik heb 2 weken terug een c kadett city gekocht ma hep er nog geen fotos van ma is oranje ja rood op kenteken ma is wel compleet hard en nog orgineel 1.2 en rijd nog prima eventjes keuren en de weg op
hallo hep nog een complete set liggen zonder beschadigingen 0628462687
hoi ik hep nog een zeer goede bak f28 te koop mijn let gaat in een c kadett ik had hem ook in mijn gsi liggen
de bak is 2 jaar geleden gereviseerd en compleet nagekeken en omgeboud naar voorwiel aandrijving hij moet 650 euro opbrengen
meer info 0628462687gr jeroen
ik bedoel onder de inlaat zit een tonnetje met een stekker en weet niet of er nog iets op zit ik kan dat zo niet zien
ik hep mijn kabels van de let er op en die zijn goed en hep net nieuwe bougies gehaald en even kijken ik laat het weten
en op de etc zit daar nog een vacium op of weet je niethey hep nog gekeken 1 bougi is zwart en de rest is bruin ik ga morgen even nieuwe halen en kijken
de motor loopt netjes stadionair en van de etc die hep ik wel uitgeschakeld maar die klep of ding zit er nog wel in en de motor is zekerwetend 100 % uit die astra gehaald hij komt van de opelspeciaalst vandaan en geen beunhaas of zo en hij weet zelf ook niet wat er aan de hand en hoe werkt die etc dan
kan ik dat verwijderenen de modulle zit er ook goed op ben er met de slijptol overheen gegaan [chassi]
sensor zit erin en die pin in de filterslang zit er ook in ik hep nog een krukassensor van de let is dat het zelfde die is goed
hey ik hep de orgineele pomp er op en nog steeds reageerd de motor slecht maar op het nokkenas zit een sensor als ik die kabel los trek tijdens het draaien dan gebeurd er niks hoord dat zo of moet hij er op reageeren slechter lopen of uit vallen
gr
hoi ik hep alles van de dis en de motor heeft de dag vantevooren nog gelopen goed in een astra gsi dus ik neem aan det alle sensors goed zijn en ik hep wel de stekker die bij de ecu zit los in de motorruimte [de bovenste] maar daar kan hij toch niet slechter op lopen
gr jeroen
hoi ik had er eerst een let motor erin hangen met 300 + pk en moest toen een zwaardere benzienepomp onder ik hep een vermoede dat hij te veel benziene krijgt en de bougies zijn zwart van kleur ik ga vanavond wel eerst me orgineele pomp van de kadett eronder leggen dit is mijn kadett champ hierboven
gr jeroen
hallo die kadett is van mij.
Ik had eerst de groene, maar hij begon te roesten en heb deze kadett via d nieboer gekocht kaal! en heb hem voledig opgeboud en klaargemaakt er ligt nu een 2.0 16 v in sinds vorge wee.
Iik heb mijn turbo’tje kapot gereden, maar hij zat op 330 pktjes en steek er veel tijd en geld in om hem redelijk showaardig te maken groetjes -
AuteurBerichten