Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Haha inderdaad:P
Ed is mij aan het aansteken met de kadettjes op de weg:P:D
Veels te mooi allemaal!Idd zijn hetzelfde. Alleen als je het carroserie gaat gebruiken moet je even kijken met de schakelstang, de eerste 1300 types hebben daar nog geen gat voor, die gingen namelijk onderlangs, de latere types hadden dat weer wel.
Achteras en alles kan je gewoon gebruiken, die veerpoten weet ik niet zeker, maar ik neem aan dat je daar toch andere voor gebruikt en anders kan je die veerpoten altijd nog gebruiken om een onderdelen carrosserie zonder motor rollend te houden.
Vlakbij Woerden!
Als het zover is zou dat wel top zijn:DEerst eventjes de crossauto klaarmaken en wanneer ik weer tijd heb wil ik me er in gaan verdiepen.
[rquote=1885975&tid=144071&author=nl-tuning]heb nog een komplete 16v te koop voor weinig:P bij intersse u2u.
mvg nick[/rquote]
Ik heb nog een mooie paarse circuit kadett staan nick:P
Ok, maar om die radiateurbalk maak ik mij niet zo veel zorgen, ik maak mij meer zorgen om dat solderen van die stekkers.
Hij heb hem nog mooi in de schuur staan, verstandige keuze, want elke keer als ik er kom kan ik mijn ogen er niet vanaf houden, wat een schitterende auto!
En er is iets vertraging in het project gekomen want er kwam even een kadettje tussendoor, toch?!:P
Leuk om het vanaf het begin helemaal te lezen!:D
Ok, maar zijn daar schema’s voor van beide stekkers om te solderen..?
Die uitlaat en bak is geen probleem.. F20 F16 past beide.
Het verhaal is eigenlijk zo. Ik doe aan autocross met Kadett dus heb nog 2 16v blokken liggen.
Voor op de weg heb ik nog een kadett 8v, maar het lijkt me erg leuk om daar dus ook een 16v in te hangen van de zomer (of eerder indien tijd natuurlijk:P).Ok dan, dat is zeker niet veel werk!
Dank je wel!
Voor de rest nog aanpassingen?Ok, maar als het goed is zit er toch een stekker waarmee je de kabelboom in 2en kan delen? Is het niet zo dat je alleen de kabelboom op de motor moet veranderen? Dat bedoelde ik eigenlijk:P
Ok dan, je hebt een u2u!
Is er een adres of site waar ik dat kan halen of hebben jullie een andere handige oplossing? :P haha:D
Oke bedankt! Ik ga het gewoon probere:P
Horen er daarna ook nog rubbers omheen?
Eigenlijk heel simpel tot nu toe, er loopt helemaal geen bekabeling naar de schakelaars! Dus nog even onderzoeken waar deze gebleven is.. Ik neem aan dat mistlampen origineel is op een GSI..
Maar voor het omschakelen naar kmh zit er dus een knop achterop de tellerbak?
Vraagbaak is onderweg, haha.
Knipperlichten heb ik opgelost, zat in de alarmlichtschakelaar.
Ook het probleem van de mistlampen heb ik gevonden.Alleen nu de snelheid op het dashbord nog, snelheid klopt ook niet met de engelse mijlen.
Wat kan dit nu zijn?Ja het is een digidash. Ik kan ook zien dat ze die al los gehad hebben want ze hebben hem met allemaal verschillende schroeven weer vastgezet.
De knipperlichten doen het in het dasboard ook niet.. Net zoals de controlelampjes van de mistlampen..
Heb de Relais vervangen door 1 die ik had liggen en ze doen het nog steeds niet.. Ook de snelheid op de teller klopt niet heb ik ondekt,, als ik bijvoorbeeld 100 rijd dan geeft hij 50 aan..
Iemand die mij kan helpen?
-
AuteurBerichten