Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb mijne ook verlaagd met alleen veren. In het begin wel de stabilisatorstangen stuk gehad, maarja die dingen gaan altijd kapot bij het loshalen.
Voor de rest rijd hij super strak. Hij is wel iets stugger geworden. Maar ook weer niet zo dat je door de hele auto heen stuitert.In de winter heb ik er 15 inch winterbanden onder, maar dat rijd dat ook wel weer heerlijk soepel :jerry
@Jefkere wrote:
Is het nu al opgelost, Jelmer?
Nee, nog niet.
Ik zal vandaag het slot is even open schroeven en kijken wat ik er nog aan kan doen..
Niemand die dit weet? Lijkt me toch een probleempje wat wel is vaker voor zou moeten komen.
Oke moet je ff vragen als het opgelost is wat ze vervange hebben. :jerry
Ja het gaat om een Astra GTC
Ik ga hem na de winter vervangen, het is me nu veel te koud in het hok. En 4-5 k erbij zal hij ook nog wel houden.
Spanrol enz.. Maargoed heb ze ondertussen al gevonden.
Oke, binnenkort dus maar vervangen. Hij zit er nu namelijk bijna 60k om.
Weet iemand zo de aanhaalmomenten?
Ja maar dat is één met een panorama ruitdak, beetje lastig vergelijken toch.
Ik ben zelf 1.92 en heb een cosmo met regensensor en lichtsensor. Ik heb zelf het idee dat bij de GTC’s met regensenor en lichtsensor de spiegel lager hangt, klopt dit? In het begin had ik redelijk veel last van de spiegel in mijn gezichtsbeeld, inmiddels ben ik hier wel aan gewend.
Waar ik wel veel last van heb is na een lange rit ontzettende steken in mijn benen. Ik ben er nog niet achter waardoor dit komt, maar ik denk dat dit aan de lengte van de zitting ligt die geen steun geeft aan mijn benen. Met een lange rit bedoel ik ongeveer een uur.
14 november 2011 om 18:55 In reactie op: Astra H – Originele xenon HELLA inbouwen- Welke kleur lampen #17940158Ik heb geen foto’s voor je in het donker, maar wel overdag king:
Ik heb d2s 6000k lampen van phillips:Succes met de keuze ;)
Ik zou ook gewoon alles origineel inbouwen. Je hebt nu toch al de koplampen gekocht en om daarna nou weer een aftermarket xenon setje in te zetten is ook wel weer wat.
klopt is 400 euro. Ik ben er tevreden mee, heb ze nu een jaar en wil niet meer zonder.
En de xenon units zijn inderdaad 10 keer mooier king:
Je hebt nodig:
2x d2s lampen, ik heb 6000k(lekker blauw) van phillips
2x starters
2x nastarters(zundgerat ofzo)Als je een beetje je best doet met zoeken moet je het voor 4 bankjes wel werkend kunnen krijgen.
Ik heb in de connector van de koplamp enkel pin 9 en 10 met elkaar door verbonden. En in de koplamp zelf pin 1 met 9 of 10.
Ik zag het zelf niet zitten om pin 1 met 9 door te verbinden in de connector, zo’n ster ben ik ook weer niet in solderen :jerryWaarom wil je trouwen h7r lampen erin zetten? Als je eenmaal xenon hebt wil je toch nooit meer zonder. Voor de apk zou je dan even de units moeten omwisselen en ahl/afl even uitschakelen met de op-com.
Zou volgens mij wel moeten kunnen, brand je lampje wel als je geen gordel om hebt?
Ik heb namlijk alleen het geluid laten uitscaken. Het lampje brand nog gewoon wanneer ik mijn gordel niet om heb.
Met de tech2 wil het wel, heb hem laatst laten uitschakelen ;)
Ik heb zelf in de winter ook 15 inch velgen onder de gtc. Past prima! Het is overigens een 1.8
Even beetje off-topic, maar is het trouwens zo dat deze motor ook word gebruikt in de nieuwe Corsa? En word dezelfde motor dan ook weer gebruikt in de Fiat en Alfa lijn(punto, panda, mito enz..)?
Mooi dat het allemaal gelukt is!
Dat groot licht verhaal noemen ze bi-xenon king: Zodra je het grootlicht aanzet klapt er een klep weg in de unit.
Plaats anders even wat :kewlpics van het resultaat.
Rechtsonderkant van de stoel moet je beginnen, als je het hier los trekt kan je zo de zijkant van de stoel openhalen. Als je klaar bent kan je het zo weer terug drukken.
De foto’s aan het begin van het topic geven wel meer duidelijkheid.
Valt wel wat mee. Die bekleding trek je er zo af, heb je geen schroevoendraaier of tang voor nodig :jerry
Lijkt mij dat het zonder ook wel kan.
Moet je dat stukje bekleding even van je stoel halen en kijken als die schroefgaten in het frame zitten van de stoel. Dan zou je namlijk de beugel die je er bij krijgt gewoon moeten kunnen bevestigen aan het frame van je stoel.
Klopt helemaal! Je ziet het vanzelf, als het namelijk niet op aanwezig staat krijg je meldingen op je scherm dat je lampen stuk zijn. En ze beginnen nogal erg te flikkeren, dat is overigens niet zo goed voor de pitten dus niet te vaak doen ;)
Volgens mij kan je de massa niet zomaar aansluiten op de carrosserie, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb het destijds ook de hele boel omgebouwd naar origineel xenon, maar dan op de volgende manier. Pin 9 en 10 door verbinden, is maar een kleine afstand om te solderen. Zou wel eerst dat matje uit die stekker halen en daaronder solderen zodat je nooit vals contact krijgt oid.
Daarna heb ik de draad in de koplamp zelf van pin 1 en pin 9 of 10 opgezocht. Deze 2 draden heb ik met elkaar doorverbonden dmv een knijp stekkertje in de koplamp zelf. Ik heb hier bewust voor gekozen omdat ik het niet zag zitten om in de stekker pin 1 met pin 9 of 10 te solderen. Op deze manier hebben alle 3 de draden(pinnen) massa van pin 1.
Ik neem aan dat je alleen de koplampen hebt? En geen automatische hoogteregeling enz..? Dan moet je hem alleen activeren in het uec en niet in het ipc.
Succes
-
AuteurBerichten