Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij mij was de rechter geleider gebroken boven in en de spanner van de balans ketting staat vast .dus het was echt heel erg slecht.nu de boel goed schoonmaken.en gelijk een nieuwe waterpomp er in.en wachten op de kettingsets .en dan hopen dat die eindelijk goed gaat lopen.
Heb 2 nieuwe sets besteld met alles er op en er aan ook een gemod. Spanner.
Neem alles van febi.
Kan me eigen nog steeds niet voorstellen dat bij 164000km de ketting zo versleten is.
Maar vervangen is wel te doen gewoo als de motor nog in de auto zit toch?Nou heb de ketting deels open liggen het scheelt 3 tanden tussen de nokkenassen ketting hang ook slap tussen de 2 tandwielen.
Moet ik nog ergens opletten met het mo teren of gewoon de boel optijd zetten en merkteken op de kleurtjes.
Maar zal er nu geen motorschade zijn ?Nee ik rij er ook nog niet mee.
Auto kwam toevallig bij ons binnen voor de sloop door een storing in de auto.
Toen heb ik besloten om zelf met de auto te gaan rijden als die storings vrij is.
Auto is van 2005 en heb 164000 km gereden.als de auto helemaal goed is dan komt er leren bekleding in en een dvd 90.
Is een dvd 90 zo intebouwen of moet deze ingeleert wordenMaar als de ketting van tijd af is kan die dan wel nog redelijk normaal blijven lopen?want als die 1 maal loopt houd die in en ploft in de uitlaat en stinkt naar benzine .als ik hem dan weer uitzet en weer wil starten loopt die 400 toeren het accu lampje brand en als die hoger in toeren wil komen slaat die weer uit.
Nou als die 1 maal loopt loopt die netjes.het lijkt net of die teweinig brandstof krijgt.heb nu het inlaatspruitstuk er af er zit wel koolaanslag in en ook op de wervelkleppen .als ik de wervelkleppen met de hand beweeg komen ze niet zelf terug.
Heb er nu ook een nieuwe bobine op gezet maar dit had ook weinig nut.
Met een bosch uitleeskast totaal geen storingen nu meerMaar zal die dan geen motorstoring aan gaan geven door ze lambda?
ja maar als ik zo kijk is de drukregelaar al een keer vervangen ziet er vrij nieuw uit en er zit een witte stip op de regelaar
bart-gsi de drukregelaar is bij de dealer niet meer tekrijgen zeggen ze.
ze weten ook niet of die nog gelevert word.
maar die druk sensor scheelt weer een paar tientjes -
AuteurBerichten