Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij mijn vorige zafira met dezelfde motor uit 2001 schakelde hij wel vaker in en uit en deze was stil.
Koelmiddel hoeveelheid is goedDe koelvin werkt op alle standen en is compleet nieuw.
Toch vind ik het systeem behoorlijk veel geluid maken en mijn mening is toch dat de koppeling vaker in en uit hoort te schakelen.
Ik zit er ook aan te denken om aan de voorkant van de condensor een extra vin te plaatsen zoals oudere types ook hadden, iemand hier ervaring mee?Ik heb de druk gemeten met een aircovulapparaat. Maar het gaat me nu eigenlijk meer om het feit dat de aircopomp continu bekrachtigd blijft. Deze hoort in en uit te schakelen, maar dat doet hij dus niet.
Overigens ik heb maar 1 fan achter de radiateur, geen fan voor de condensor. Deze fan achter de radiateur was defect en is vernieuwd. Ook de aircopomp is compleet venieuwd, en het systeem opnieuw gevuld. Voor het vervangen van de fan liep de hoge druk op tot 23 bar en ging de fan 10 seconden op de hoogste snelheiddraaien en zakte de druk terug tot 18 bar, waarna de druk weer omhoogging enzZijn ze niet gewoon vergeten om de carterventilatieslang terug te monteren op het kleppendeksel, en de ene rookt daar meer uit dan een ander.
Mijn fan van mijn astra f 1.6 gaat ook pas draaien boven de 100 graden, dit is voor een 1.6 8klepper heel normaal.
Ik weet trouwens niet zeker of ze op elk model zitten, maar ik heb een station.
Ze zitten aan de bovenkant van de leuning, en zijn zeker niet voor hoofdsteunen of gordels.
Ik heb zelf een origineel bagagenet, en dat zit ook niet hier op gemonteerd.
Ik heb de foto verstuurd naar Stefan.
Ben benieuwd.Zou wel kunnen maken, maar ik weet niet hoe deze op het forum te zetten. Elke astra f heeft er 2 op de bovenkant van zijn rugleuning.
Ik ken iemand die menig jaar bij opel heeft gewerkt, en die weet het ook niet????
-
AuteurBerichten